- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen tak dál Hnůj dej a časem zcela opustit evropský trh.
no když si Hyundai chce dál a dál špinit jméno a značku, tak prosím. Zatím se jim to daří výborně. Malý soused z Boleslavi z toho musí mít radost
Je potrebné si uvedomiť, že to o čo sa pán Vošický snaží je aplikovanie ázijskej mentality na České pomery, naviac aj s istou dávkou svojho vloženého EGA, verím že pridal viac než bolo nutné. Obecne azijati sa chovajú ináč ako Európania, a to čo funguje v Kóreii, sa musí istým sposob preložiť a skorigovať. Verím že Hyundai je dobré auto, ale dopláca na Vošického, a jeho vojnu vlastných komplexov. Jeho vojna proti konkurencii je akýsi Totalkrieg
Je zvláštní, že se řeší chování importéra Hyundai vůči dealerům, a o Škodovce, VW, atd. ani slovo. Kdo zná situaci zevnitř, musí uznat, že se tam děje úplně to samé, nemluvě o zkorumpovaných auditorech, kdyz o každoroční certifikaci dealera rozhoduje výše výše úplatku, resp. sponzoring volnočasových aktivit auditora. Asi nejznámější je osoba "V.M." za VW, a je s podivem, jak dlouho mu to prochází...
To co si dovolí Škoda/VW u nás, je např. od Německých praktik nebe a dudy..
me se libi, jak tady vetsina na jundaj nadava, a ze by si to nikdy nekoupili, ale to jste asi uz dlouho nekupovali auto. nakonec kdyz vidite co dostanete u skodovky, a za jakou cenu, tak najednou zacnete premejslet hele a proc je to tak drahy, neni nahodou lepsi si poridit vic vybavene auto? a nakonec si to spousta lidi koupi, nebo jinou podobnou znacku (krome hyundaie treba KIA) ktera nabizi proti skodovce neco navic. at uz je to vybava, zaruka, cena, jizdni vlastnosti, nizsi provozni naklady, a tam pocitam i pojisteni.
Myslím, že 90% prodejců jakýchkoliv aut jsou dobrovolní otroci. Když se jednou zadlužíte na autosalon, stanete se otrokem. Dneska se zánovní autosalony Škoda a Volkswagen musí za milony předělávat, protože si to vymyslel nějakej imbecil ve Wolfsburgu. Kdo neinvestuje skončí. Nedávno skončil jeden zavedenej a dobrej autosalon se servisem Peugeotu a Citroenu, protože se majitel odmítl podřídit diktátu a povině nakoupit 2x víc náhradních dílů na sklad. O povinostech, jako nakupovat do autosalonu předraženej nábytek, ani nemluvím. Tady je hodně práce pro nějakýho Bruselskýho komisaře, ale napřed bude muset někdo vystřílet lobyisty.
To je trochu problem, ktery vyplyva z reexportu aut. Papirove se u nas auta prodavaj jak na bezicim pasu...pak z nich ale az 80% (Seat) konci mimo CR. Avsak plan odberu nahradnich dilu dela vyrobce/importer dle papirovych poctu prodanych aut..... Ale souhlasim, ze velka vetsina prodejcu jsou "dobrovolni otroci".
Vošický je arogantní frajírek, který si myslí, že bude prodávat průměrná auta za prémiové ceny. Cena Hyundai šla prudce nahoru a za ty prachy to koupí jen blázen
i30 s nejlevnějším dieslem, manual klimou a jinou než bílou barvou za 438890Kč
směšné!
Korejci by s tím něco měli dělat. Tohle poškozuje značku. Pokud ztratí dealery i značku v ČR, tak to pro ně nebude zrovna výhodné.