Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet přikoupil lehátkové vozy, nasadí je na trasu do Košic

České dráhy získají na trase mezi Prahou a Košicemi konkurenci i v lůžkových a lehátkových vozech. K vozům pouze na sezení přidá ubytovací vagony v závěru roku i soukromý dopravce RegioJet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a57n 57H62o76r55a 6927881506

Když nakoupí od ÖBB ČD, jedná se o ojeté vozy, pokud tak učiní Jančurův RJ jedná se o vozy použité.....

....komu čest, tumu čest - že ano mistře  :-)

+2/0
28.11.2015 16:48

M75i50c59h15a86l 22P74a98s56t69o78r26e54k 4454570618908

Neříkali náhodou před vstupem na železnici něco o nových vagonech a Bůhví co ještě a zase kupuje ojetiny?

+4/0
26.11.2015 14:00

F43r93a49n44t64i68š50e96k 29V90a71n63ě69k 1297214697127

Nevím. Jestli to budou jen lehátka, tak to není žádný zázrak. Ale do lůžek by asi ekonomicky nešel.

0/0
26.11.2015 11:25

A69l15a78n 25Ř53e70p80k98a 4555596

Jen aby ty lůžkové vozy nebyly po pár měsících provozu odstaveny pro nějakou závadu jako ty jídelní, které už déle stojí než jezdí :D

+1/−1
25.11.2015 21:59

R31o97m92a22n 98S10t85o21n98e48k 1169203809181

co vím tak jídelní vozy jsou stažené preventivně dokud se nevyšetří vykolejení na výhybce v Bratislavě, ale možná se mílím?

0/0
25.11.2015 22:31

F18r67a30n12t44i86s50e67k 55M52r74z51e82n75a 3895325688459

Ja si naopak myslim, ze to je pouze zasterka. Logicky, odstavite drahe vozy na nekolik mesicu, jen proto, ze jeden nejak vykolejil? Co na nich chteji zkoumat, kdyz se jedna stale o stejne podvozky uz 40 let? Myslim si, ze jsou odstavene kvuli navyseni kapacity pri zarazeni bezneho vagonu.

0/0
25.11.2015 23:49

V18i18k29t97o35r 78K71o63š82k17a 4212310957599

Ty si taky zástěrka... ty vozy mají opravdu problém na podvozcích a RJ nemá na opravu. Jenže o tom  se mluvit nesmí...

+1/−1
26.11.2015 6:35

M34i69r16o84s49l77a63v 67Z19i63k52m50u47n57d 6278202317768

Jenže modrá konkurence má stejné vozy a problém není ...

+3/0
26.11.2015 17:00

F78r70a11n71t88i19s41e51k 40M80r14z42e55n33a 3555255278229

Tak to je pech, ze ma vadny zrovna ty restauracni a hned vsechny co koupil. Nejsem zeleznicar, ale myslim si, ze podvozky jsou na tech vagonech vsechny stejny - jen se lisi nadstavbou. S postelema je luzkovej, ze sedackama sedaci a se sporakem jidelni vuz. Takze tomu moc neverim. Kdyz se podivame ekonomicky, tak je to vagon s kapacitou, ktera se neda prodat. A vyrovna se zisk z gulase za 80kc zisku z bezne obsazeneho vagonu? Urcite ne, zvlast kdyz zluti hykaji blahem ve svem kupe nad kavou a vodou zdarma, kolackem za 9 a studenym rizkem v plastove krabicce. Nac jidelak? Jedine cemu verim je, ze nema na to, aby ty jidelaky prekopal na sedaky :-)

+1/0
26.11.2015 22:58

A68l14a81n 90Ř80e49p98k64a 4555846

To zas budou lidi nadšení z lůžek u Jančury i když u drah by si za ně nikdy nepřiplatili :D

+3/−2
25.11.2015 21:58

J40i24ř46í 72H84o44v52o35r57k61a 8797956532975

Z rakouského standardu budu nadšený. Bohužel donedávna košičáky jezdily u ČD ty největší "smradlavé" hnusy, které z principu od cestování odrazovaly.

P.S. Po Evropě mám naježděno lůžky/lehátky více, než většina české veřejnosti po ČR za rok...

+1/−2
26.11.2015 11:52

M47i82c63h75a18l 28P93a32s39t14o50r27e93k 4864880618728

Když vidím kolikrát ty lidi v těch nočních vlacích Praha-Ostrava-Slovensko tak se ani nedivím, že tam nasazují co tam nasazují.

+4/0
26.11.2015 14:03

L34i63b56o20r 25Z44a41v56ř20e80l 8309666641412

Tak zrovna lůžkové a lehatkové vagóny Zssk jsou na trase Praha-Košice na velmi  dobré úrovni a nabízí prověřenou kvalitu. !!

0/0
27.11.2015 9:50

M41i12r19e88k 69Z26á84v70o75d85n38ý 7632967310588

Celkem logický krok. Jezdit přes noc pouze bez lehátek/lůžek byla takový srandovní pokus. Takže toto udělal RJ dobře. Nicméně je sranda porovnávat výroky Jančury - "nechceme vozit vzduch v zbytečně mnoho vozech" a nyní chce mít prostě nejvíce vozů, ať s nimi někdo jezdí, nebo ne. Také říkaval, že je zbytečné konkurovat lehátkovými vozy, protože chce nalákal lidi z autobusů, kde i vlak bez lehátek / lůžek má výhodu. A zase otočil. Nebudeme zastavovat v nádražáckem městě Česká Třebová... netřeba dále komentovat.

+18/0
25.11.2015 17:48
Foto

M63i13c58h90a27l 52S20m68í52t11k40a 8304534303496

Proste si nevidi do huby a jeho tiskovy mluvci na idnesu JS mu tleska...

+15/0
25.11.2015 19:09

J75a16n 40S83v89e45t22l39i36k 8297879929979

Škoda že RJ nezastavuje v SNV, hned bych s ním jel. Přestup v Popradu na courák je nepohodlný.

0/0
25.11.2015 17:07

M84a49r13t22i21n 41Š21p45á30d 4442479581306

RJ vůbec nerad zastavuje... třeba Ústí nad Orlicí město mu vydrželo snad jenom rok.

+2/−1
25.11.2015 17:23

K42a66r87e39l 94Ř40e50h36á20č32e32k 9222410231502

Regiojet nerad zastavuje ze dvou důvodů: za prvé chce stále závodit s Pendolinem, už takhle na něj ztrácí z Prahy do Ostravy 20 minut a každým zastavením by se ten rozdíl zvětšil. Za druhé pokud by stavěl o něco více, točilo by se mu tam hodně lidí na krátké úseky a to by mu prodražovalo prémiové služby a stávalo by se že by prodal sedadlo jen na úsek např Ústí nad Orlicí - Česká Trebová a zbytek trasy by jelo nevyužité a to je ztráta peněz.

+10/0
25.11.2015 17:35

P31e70t38r 59K21u82b12í96č28e19k 8224183130556

Prostě náš "Národní dopravce" :-)

+14/−1
25.11.2015 17:39

M71i92r35e68k 13Z54á50v96o34d57n52ý 7702747270798

RJ určitě není konkurence pro Pendolino. To je vlastní třída, které už nekonkuruje nic. RJ se zaměřuje na stejný segment, jako IC/EC vlaky ČD a nyní i Leo Expres.

0/0
25.11.2015 17:45

V98l79a28d69i71m97í73r 19F98i19b58i63g89e21r 5854271411334

To je pak ale ať nekecá jakej je dopravce i lidi z menších měst na té jeho trati chtějí někam jezdit.

+1/0
25.11.2015 20:01

M63i60c39h86a72l 20P94a32s33t46o80r16e50k 4184840278288

On si ty krátké úseky umí ohlídat. Může klidně stát v Suchdolu a pak i ve Studénce a stejně nebudete moci koupit na tuto cestu jízdenku. Párkrát jsem se ze zvědavosti díval na volná místa Olomouc Ostrava Svinov a bylo třeba jen 5 volných míst a za 10 minut RJ přijel v Olomouci na nádraží a byl poloprázdný minimálně 100 míst volných. Má tam nastaveno pár míst pro kratší trasy aby někdo neřekl, že si vybírá a jinak přepravuje jen na delší vzdálenosti. On si prostě z té trati vyzobává jen to výnosné a dobré a ostatní hází ČD. A pak je napadá, že potřebují dotace atd.

0/0
26.11.2015 13:55

J39a92n 48V40a56l96o82u36c59h 6532907608850

Tak ono hlavně stavět v zastávce, kde jsou jen 2 průjezdné koleje je taky o kapacitě trati. Když se tam do nějakého taktu vecpou osobní vlaky, pak by v taktové "díře" v grafikonu musel jet i RJ a ta "díra" může být v čase, který by byl z hlediska tržeb velmi ztrátový (třeba vyjíždět z konečné 5 minut po konkurenci). Navíc nezastavoání v U/O-m je dáno také stavebními pracemi na "hlaváku" U/O a dále k Chocni, kdy jsou kilometry tratí před místem prací využívány pro "štosování" čekajících vlaků. Takže když si prostudujete grafikon, může v U/O-m pravidelně stavět i některé Pendolino;-D.

+2/0
25.11.2015 18:30

K47a39r21e47l 20Ř65e50h22á16č18e73k 9482730371382

Myšlenku máte dobrou, ale asi to ten důvod nebude, protože v Ústí už přestavba skončila.

+2/0
25.11.2015 19:17

K91a67r50e77l 72F91i56l33i92p 3918165620550

bohužel ta trať je naštouchlá i bez oprav. CCa 14 dnů zpět na trase OL Pha jsme čekali na IC Praha. Zpoždění z Pl nabral na cca 30 minut takže jsme odjížděli chvilku před časy RJ, SC a LE. Nevřil jsem jak to dispečeři vyřešili. IC Praha jelo po nesprávné koleji tedy vlevo a vpravo po správné nás předjížděl SC RJ, LE. Překvapila mne spíše kreativita dispečera který zřejmě využil prázdného časového úseku z Pha na Ol, každopádně nikdo nestál nečekal. Jinak je to, ale potvrzení toho jak je trat plná. Co mne vadí je to, že co dvě hodiny v půl hodinovém rozpětí jede SC, LE, RJ za sebou. Myslím, že by všem jak dopravcům tak i nám cestujícím prospělo to rozložit po cca 40 minutách.

0/0
25.11.2015 22:52

V60i23k65t14o71r 47K97o50š94k12a 4962280757169

Veř mi, že to nejde rozložit po 40min. Jediným způsobem by bylo vyškrtat nespočet vlaků. To se nebude líbit cestující veřejnosti a MD taky ne. Jedině komu by to prospělo by byla nákladní doprava, ta by vesele jezdila i přes den.

0/0
26.11.2015 6:38

T32o84m73á90š 82N69o54v43o90t13n22ý 8869921

RJ Praha - Košice a zpět v SNV zastavuje....

+1/0
25.11.2015 18:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.