Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vošický Hyundai vytáhl nahoru, teď jihokorejskou automobilku sráží

Manažer Vladimír Vošický dokázal jihokorejskou automobilku Hyundai dostat na druhé místo na tuzemském trhu. Růst značky postavil na vymezování se proti Škodě Auto. Nyní ovšem po vzpouře dealerů značky čelí i obvinění, že chtěl po jednom z prodejců úplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L63u33k80á96š 45S30l20a59n98i74n13a 1401663453971

https://www.facebook.com/vladimireodstup/posts/1494633707533522

0/0
3.12.2015 19:09

D84a71n59i62e32l 85A34l95t80m78a25n 3357356218

Zajímalo by mě, kolik procent vozů Hyundai prodaných v ČR se vyrábí opravdu v Nošovicích. Nevíte to někdo? Podle dostupného počtu prodaných modelů a vyráběných modelů jsem to odhadl na 50-60%.

0/0
29.11.2015 15:45

P28e36t79r 45B53u28r84i43a64n 6787733784463

ježiš to je vůl

+1/0
26.11.2015 20:02

J13i72n31d68ř60i90c69h 35Š76k73o21p20e41k 4385361980285

přepisy té komunikace to jen potvrzují

0/0
27.11.2015 7:44

E94d83a 48H80a47n32s 5947222266229

Domnívám se, že pan Vošický měl za dřívější úspěšné roky v Hyundai domluven success prémii zhruba v rozmezí 3 - 5 mil. Kč za rok, vedle toho ještě běžný plat odhadem cca 1,8 mil. Kč/year. Ono proč ne, pan Vošický přinesl firmě ohromné zisky a velký růst v minulých letech. Domnívám se, že bez tvrdé práce ale nelze pokračovat v těchto ziscích i nadále. Na odměnu se lehce zvyká, ale když vymysleli tyto záporné prémie a dorovnávání nesmyslů, tak to je cesta v Evropě do pekel. V Německu, Švýcarsku by toto nebylo průchodné a domnívám se, že by firma byla i trestně stíhána za vydírání nebo nekalé praktiky vůči svým obchodním partnerům - dealerům. U nás na východě je to trošku něco jiného, ale přesto je to už přes čáru. Možná by podobný styl šel uplatnit někde v rákosí mezi křováky, ten styl ale do Evropy nepatří. Nechápe li to firma Huyndai a nejde o pana Vošického ale o ty jelita v centrále, pak by měla fima zvážit odchod z Evropského teritoria, kterému nerozumí. Sám jsem o voze Hyundai uvažoval, ale nemám zájem chodit nakupovat někam, kde se na mně budou tvářit kdovíjak nebo budou prodejci nějak v křeči, zda na mě vydělají nebo ne. Za své peníze se chci pobavit s prodejcem zdravě ve stylu rovný s rovným a ne řešit přenesené problémy vedení firmy, která si to neumí interně vyřešit.

+1/0
26.11.2015 0:23
Foto

O51n16d79ř88e53j 48F30i33a59l20a 9639440651849

Pokud si myslíte, že bere v základu 1,8 mio, tak si zase já myslím, že se hodně pletete ;-D;-D;-D Takový plat na takovou pozici by byl výsměch

0/0
26.11.2015 7:06

J51a62n 68S34o22u88k57u44p 1464594786935

1.8/rok, to berou ředitelé v dodavatelských firmách v okolí, to číslo vynásobte minimálně třemi a stále se bavíme o základu, který nikdy sám o sobě nemá.

0/0
26.11.2015 14:33

Š96t32e34f97a72n 47F73r57i82č69a 7922328663916

Ty peníze bych za to nedal. Ale je to věc každého.

0/0
25.11.2015 22:20

R18o13m49a18n 64P60o28l62á39č84e63k 5696109375

Hyundai dojel na segment kam se zaměřil... Cílová skupina řidičů co zrovna měnili Felicie a první Fabie za nová auta se poměrně rychle vyčerpala a  tím novým autem budou jezdit dalších 10 let bez nutnosti koupě nového...

Za to Škoda má hodně dobře podchycené firemní segment, kde auta co 4 roky kupují nové... Možná i častěji...

+7/0
25.11.2015 21:50

I63g17n68á30c 19M59r51k97v97i61č46k26a 2708172119805

R^

0/0
25.11.2015 21:56

M68a45r67t30i80n 54K94a38r93á28s74e43k 9928493448128

Mo otazka jestli ji vytahl nahoru on, nebo obri reklama v podobe zavodu hyundai v CR spolu se zasadni promenou aut od hyundaie.

+15/0
25.11.2015 21:42

R47a46d92o75s11l72a23v 17K50l19a15u86d70a 5484888204612

Přesně tak. Tenhle člověk se jen svezl.   Jinak konkurenci uráží jedině primitiv. Inteligentní manager mluví jen produktech své firmy.

+8/0
25.11.2015 22:34

P57e25t28r12a 78M55a19l22á 7401368901835

Nechápu, jak můžou úspěch značky připisovat jednomu manažerovi??? Já si myslím, že to bude spíše tím, že se ty auta od základu změnily a "zevropštěly".

Nebýt těch debilních reklam, možná by byla daleko úspěšnější

+18/0
25.11.2015 21:35

I17g14n57á27c 43M77r34k24v35i78č95k32a 2608792719485

R^R^

0/0
25.11.2015 21:57

J17i66ř54í 38S63c81h44w33a26c98h 8678894828636

tak Hyundai nevytáhl nahoru Vošický a už vůbec ne ty vymezující se reklamy. Dokázala to především nabídka. Kvalita sice nic extra, zvláště v určitých detailech, ale nabídka výbavy za určitý peníz patří cca posledních 5 let vždy k nadprůměru. Takže poměr cena/"výkon" je dost dobrá a pro lidi, neoplývající nadbytkem financí, či co nechtějí do auta dávat moc peněz, lákavá.

+3/0
25.11.2015 20:38

T69o45m31á32š 42M14a56c69e36j70k64a 6951362787297

Hyundai jsem bral jako každou jinou značku, ale po té reklamní kampani bych si jejich auto nekoupil ani kdyby to byla sebelepší nabídka.

+12/0
25.11.2015 20:11

J94i51ř98í 83T70e14p72r 4807610305345

Co tam řešili ti policajti? Nepovolenou demostraci nebo zákaz parkování?

0/0
25.11.2015 19:57

K69r34y11š43t20o43f 40L70a19n59í10k 1389460665915

znacku v cesku dostalo nahoru predevsim to, ze se zde jeji produkty zacaly vyrabet, takze i cvicena opice by mela minimalne stejne vysledky, staci toto v reklame zduraznit a kdyby to hyundai delal mene konfrontacnim zpusobem, mohl na tom byt jeste lepe.

+10/0
25.11.2015 19:50

M46a39r83t72i67n 55S65l13a30b57ý 7674167229584

Vošický by se dal charakterizovat názvem jednoho filmu - Ještě větší blbec, než jsme doufali

+9/0
25.11.2015 19:21

D96a63v69i11d 18P44e32t68r 7910596310645

Manažeři, kteří jsou workoholici jsou nutní pro rozjezd firmy, pak ale začnou být nebezpeční pro samotnou firmu a je třeba je vyměnit za lidi, kteří dokážou "řídit stabilitu". Ono je těžké se zbavit někoho, kdo přinesl firmě miliardy, ale je to nutné (takže např. dát mu velké odstupné).

+6/−1
25.11.2015 18:58

T64o68m68á94š 23B62u27r78a 4672426964

Souhlas. Je dle mne pouze jen otázkou času, než si vedení firmy uvědomí neudržitelnost pozice tohoto svého (polovičního) šéfa marketingu v ČR a zareaguje. Svoji roli mohou sice sehrát dosud pozitivní ekonomické výsledky páně Vošického, ovšem v budoucnu to asi zafunguje jak píšete: pan Vošický není totiž vhodnou osobností pro stabilní dlouhodobé udržení dosažené úrovně ekonomických parametrů.

0/0
25.11.2015 19:36

P88e61t77r 13T30y79č85k51a 6375282219212

No podle tech internich vyjadreni na adresu Skody je to jeste vetsi hnup nez jsem si myslel.

+32/0
25.11.2015 18:58

P95e40t36r 38H31o68r76á47k 1339513129894

Hlouposti tohoto člověka si nebylo možno nevšimnout.

+6/0
25.11.2015 18:56

J44a35n 44H15r88z43a90n 9634668800493

Blbost. Vosicky zadnou znacku nikam nevytahl Rv Hyundai vytahli nahoru nove modely aut. Vosicky byl od zacatku brzdou ! Stejne jako u Fordu :-/

+31/0
25.11.2015 18:55

J39i40ř11í 88J16u18ř93i46c53a 2568723631

Už vidím tu reklamu: Spokojená rodinka na přechodu pro chodce, střih na zoufalý výraz řidiče marně drtícího brzdový pedál, pak zatmívačka do černé se zvukem nárazu a bílý nápis-HYUNDAI NEZASTAVÍŠ!!! :-)

+19/0
25.11.2015 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.