Diskuze
Leo Express spojí síly s Němci, propojí své vlaky s jejich autobusy
Děkujeme za pochopení.
P91a77v81e29l 41Š39m49í82d13e13k
Radší dál vlakem nez busem . Ale dobrý nápad od Leoše
P61a17v89e11l 21S80o46b72o37t13k67a
Technicky je to toální nesmysl.
Daleko lepší pokud si lidé přesednou z vlaku na autobus a naopak.
L78u87c32i74a35n 30P95a78p93a12z49i71a21n
Aby to nedopadlo jak s podnikáním mezi Bratislavou a Košicemi, kde se neúspěch je maskován nadávkami na všechny okolo, dokonce s informacemi, že za to může socialismus. Občas působí podnikatel jako smyslů zbavený.
O53n71d82r35a 20Z96d66r30a13h15a39l
A kdy Leo připojí místo na nohy?
Š15t32e86f22a88n 58F54r15i19č53a
Nejedná o žádné propojení, jak by se z titulku mohlo mylně zdát. jedná se o obchodní vztah. I nadále se jedná o samostatné obchodní společnosti. Nejspíš se dohodly na jízdních řádech, aby spoje navazovaly, a dejme tomu na lomeném jízdném a tedy uznávání jízdenek. Strategie je to moudrá a chvályhodná, protože využívá výhod obou dopravců, tedy jejich pozici na trhu a v té které zemi schválené a zavedené linky.
M14i18r10o22s44l77a37v 23Z88i22k79m62u50n24d
Přesně tak, ve Švýcarsku si mohu v jízdenkovém automatu na zastávce koupit jízdenku na trasu začínající autobusem PostBus v odlehlém údolí kantonu Graubünden, pak vlakem dopravce RhB, dále vlakem dopravce SBB, návazně vlakem dopravce SOB, zase vlakem SBB a konečně autobusem dopravce AAGU v kantonu Uri.
A nikoho nezajímá, kde jsem si jízdenku koupil ... v osobních vlacích štiplítek nejezdí, dělají se náhodné kontroly, v autobusech zpravidla řidiče taky nezajímá, zda má cestující jízdenku ...
L16u15k96á64š 38Š63m74a75h87e71l
No nevím... občas mi přijde, že Leo Express tak trochu tápe a hledá cestou pokusu a omylu. Propojení na Krakow v situaci, kdy ho má i RegioJet a ČD, asi moc netrhne, Mukačevo mi přijde jako dobrý nápad - železnice přes Čop je tam prakticky nepoužitelná a autobusová spojení tam byla dost zredukována, ČB a ČK jsou také rozumný nápad (zvlášť ve srovnání s RegioJetem/SA, kde je nutné přejíždět přes Prahu metrem na Anděla a s výlukami na trase ČD kolem Tábora a Veselí). Střídání někdy busem a někdy vlakem ze Zlína už mi přijde dost překombinované, možná si to zákazníky najde, ale já bych preferoval osobně spojení komplet vlakové. Ale tenhle Berlín? Vždyť do Berlína vede rychlý železniční koridor, autobus časově prakticky neušetří a navíc pochybuji o jeho větší pohodlnosti (ať si LE říká cokoliv). Jediný argument může být cena, ale tam už také vlaky autobusy dost dohánějí.
J43a49n 34V61a17l42o78u86c64h
Když oni na té "konkurenční trase" tápou všichni dopravci, soukromníci s kombinací zastávek, ČD s kategorizací vlaků (když např. vidím, kde zastavují "Hradčany" ve směru na Prahu, má to standartu EC hodně daleko, hlavně že se zalepí díry po zrušených rychlících a je zachován takt vlaků "vyšší kategorie, jen cestující očekávající standard této kategorie je přinejmenším zmaten)...
Mukačevo - vede až tam "klasický" rozchod 1435mm? Nějaké převazování podvozků nepřichází cenově v úvahu, jedině snad s přestupem na ranicích Slovenska.
Ale jsem celkem zvědav, jak se německá přesnost popere s neustálými výlukami na koridoru (což je ten lepší směr, bus může počkat) či ucpanou Prahou (čekající vlak už by omezoval i další vlaky na trati). Protože každá "vata" na přestup prodlužuje celkovou dobu jízdy, tedy ubírá atraktivitu.
J18a49k62u81b 23K75o28r39e17c
To má opravdu Flixbus 45 tisíc spojení denně?
O23n92d58ř52e81j 71B15u83r61s88a
Nema, loni mel Flixbus kolem tisicovky spojeni v Nemecku, k tomu pripoctete zahranicni trh (jezdi i ve francii, italii, cesku, polsku, dansku, nizozemsku a belgii). Odhaduju 4500 spojeni denne takze to bude spise preklep :)
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...