Diskuze

Z Prahy budou opět jezdit vlaky do Kyjeva, posílí i spoje do Polska

Po čtyřech letech se vrací přímý vlak z Prahy do Kyjeva. Nový jízdní řád, který začne platit 13. prosince, přinese v mezinárodní vlakové dopravě i další velké změny. Například mezi Českem a Varšavou bude jezdit dvakrát více spojů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

97€ je úlet. Letenka stojí úplně stejně a cesta trvá 2,5 hodiny místo 2 dnů vlakem.

0 0
možnosti
LK

Spíše bych uvítal obnovení Pařížana. Vlak přímý do Paříže z Prahy, přežil první republiku, války i KSČ, ale po roce 1989 zrušili. Chápu,že asi nerentovalo, ale mrzuté.

2 0
možnosti
TN

Takové vlaky jsou v 21. století veliký přežitek. I kdyby tu byla VRT, tak by v konkurenci letecké dopravy stejně na tu vzdálenost neměla šanci.

0 2
možnosti
TN

97 EUR za jednu cestu ;-D To je bez problémů jednosměrná letenka při nákupu zpáteční ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JS

.. „nacpaný jak vlak do Kyjeva“ ;-D

1 0
možnosti
MN

Editor v koutku tiše pláče ...

1 1
možnosti
PB

Nevíte náhodou , zda v současné době ještě někam jezdí stodoly na klasickém rozchodu, ještě 7 roků zpátky pravidelně Polsko navštěvovali běloruské, ukrajinské, moldavské a kazašské, dnes snad už nic ,ani na Balkáně, možná Kišiněv Bukurešť?

1 0
možnosti
TN

Ta poslední relace ještě na 100%, ale to bude klidně úplně poslední.

1 0
možnosti
RK

S uznáním konstatuji, že pan Sůra asi jako jediný z novinářů pochopil, že vůz pojede přes Čop a nikoliv přes Humenné, jak se píše ledaskde jinde. Bohužel, z Košic do Čierne a dál do Čopu jede vůz osobákem. Spolu se zdlouhavými slovensko/ukrajinskými pohraničními i technickými procedurami bude toto spojení spíše volnočasovou aktivitou. A to ještě spíše pro milovníky krásných karpatských panoramat. Šotouš pojede v ČR a SR na různé akční jízdenky a na ukrajině na běžné vnitro za zlomek ceny, pokud oželí lůžko a rád přestupuje.

6 0
možnosti
RJ

Ono je asi jasné, že toto spojení je, stejně jako ostatní vlaky z Ruska a Ukrajiny do Evropy, určené především pro Rusy/Ukrajince. A tam se nejde mnoho lidí, kteří vlakem jezdí rádi, delší cesta než letadlem jim nevadí, a jsou ochotni si za ní zaplatit. Ostatně skutečně bohatý člověk nespěchá, stresujou se za něj jiní.

Jak jinak si vysvětlíte, že vlaky jako Moskva-Wien-Nice či Moskva-Berlín-Paříž nemají lidové jízdné, jezdí plné a dokonce se posilují ...

8 0
možnosti

J36a56n 11Č33e60r82m11á61k

30. 11. 2015 12:42

Vozit sem ukrajinský lopaty..to jich tady máme asi málo!!

3 8
možnosti
Foto

Marně čekám co se stane s tratí Praha-Wroclaw. Je to cca 240km a vlak tam jede 6 hodin. Přitom ta trať tam až tak zoufalá není. Je to v tom, že mezi Ustí nad Orlicí-Wroclaw nejezdí žádný rychlík, jen osobák co ma cca 50 zastávek. ;-(

8 0
možnosti
TN

Kdo by tam proboha jezdil? Ta relace nemá vůči autobusu naprosto žádnou šanci.

0 2
možnosti
PN

P26e27t39r 68N63a10j34d43e52k

30. 11. 2015 12:13

S ČD nejlevněji za 2700 Kč? Z Užgorodu do Kyjeva stojí vlak pod 200 Kč, takže dát 2500 Kč za jízdenku na ukrajinské hranice je celkem úlet ;-D S LE zajedu z Prahy za 500 Kč až do Užgorodu.

5 0
možnosti
JM

J42a57n 47M50a64n90d96í56k

30. 11. 2015 12:36

Člověk, který se v tom vyzná tu jízdenku rozdělí na mnoho kusů, odhaduju Akční do Košic, Slovenská do Čierne nad Tisou, normální mezinárodní do Čopu, Ukrajinská z Čopu do Kyjeva přes internet, lůžkový doplatek.

2 0
možnosti