- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
97€ je úlet. Letenka stojí úplně stejně a cesta trvá 2,5 hodiny místo 2 dnů vlakem.
Spíše bych uvítal obnovení Pařížana. Vlak přímý do Paříže z Prahy, přežil první republiku, války i KSČ, ale po roce 1989 zrušili. Chápu,že asi nerentovalo, ale mrzuté.
Takové vlaky jsou v 21. století veliký přežitek. I kdyby tu byla VRT, tak by v konkurenci letecké dopravy stejně na tu vzdálenost neměla šanci.
97 EUR za jednu cestu To je bez problémů jednosměrná letenka při nákupu zpáteční
.. „nacpaný jak vlak do Kyjeva“
Editor v koutku tiše pláče ...
Nevíte náhodou , zda v současné době ještě někam jezdí stodoly na klasickém rozchodu, ještě 7 roků zpátky pravidelně Polsko navštěvovali běloruské, ukrajinské, moldavské a kazašské, dnes snad už nic ,ani na Balkáně, možná Kišiněv Bukurešť?
Ta poslední relace ještě na 100%, ale to bude klidně úplně poslední.
S uznáním konstatuji, že pan Sůra asi jako jediný z novinářů pochopil, že vůz pojede přes Čop a nikoliv přes Humenné, jak se píše ledaskde jinde. Bohužel, z Košic do Čierne a dál do Čopu jede vůz osobákem. Spolu se zdlouhavými slovensko/ukrajinskými pohraničními i technickými procedurami bude toto spojení spíše volnočasovou aktivitou. A to ještě spíše pro milovníky krásných karpatských panoramat. Šotouš pojede v ČR a SR na různé akční jízdenky a na ukrajině na běžné vnitro za zlomek ceny, pokud oželí lůžko a rád přestupuje.
Ono je asi jasné, že toto spojení je, stejně jako ostatní vlaky z Ruska a Ukrajiny do Evropy, určené především pro Rusy/Ukrajince. A tam se nejde mnoho lidí, kteří vlakem jezdí rádi, delší cesta než letadlem jim nevadí, a jsou ochotni si za ní zaplatit. Ostatně skutečně bohatý člověk nespěchá, stresujou se za něj jiní.
Jak jinak si vysvětlíte, že vlaky jako Moskva-Wien-Nice či Moskva-Berlín-Paříž nemají lidové jízdné, jezdí plné a dokonce se posilují ...
Vozit sem ukrajinský lopaty..to jich tady máme asi málo!!
Marně čekám co se stane s tratí Praha-Wroclaw. Je to cca 240km a vlak tam jede 6 hodin. Přitom ta trať tam až tak zoufalá není. Je to v tom, že mezi Ustí nad Orlicí-Wroclaw nejezdí žádný rychlík, jen osobák co ma cca 50 zastávek.
Kdo by tam proboha jezdil? Ta relace nemá vůči autobusu naprosto žádnou šanci.
S ČD nejlevněji za 2700 Kč? Z Užgorodu do Kyjeva stojí vlak pod 200 Kč, takže dát 2500 Kč za jízdenku na ukrajinské hranice je celkem úlet S LE zajedu z Prahy za 500 Kč až do Užgorodu.
Člověk, který se v tom vyzná tu jízdenku rozdělí na mnoho kusů, odhaduju Akční do Košic, Slovenská do Čierne nad Tisou, normální mezinárodní do Čopu, Ukrajinská z Čopu do Kyjeva přes internet, lůžkový doplatek.