Diskuze

Škoda Auto omezí na konci roku výrobu, ruší až dvanáct směn

Automobilka Škoda Auto na konci roku omezí výrobu více, než původně předpokládala. Zaměstnanci v Mladé Boleslavi budou mít kvůli slabší poptávce volno už celý vánoční týden, v Kvasinách naopak chystají další směny navíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J75i38ř43í 26E30r65b49e73n

3. 12. 2015 22:03

Uznávám, že pojem "zrušení dvanácti směn" zní dramatičtěji než "ukončení pracovního roku o tři dny dříve" ;-D

1 0
možnosti

Těm se daří skoro jako Škodovce, ale jak to souvisí s článkem?

0 0
možnosti
LP

To je dobře, konečně si zaměstnanci užijí vánoční a novoroční čas!

2 0
možnosti
PC

jsem zvedav, jestli ted budou odborari stavkovat za nizsi mzdy

0 2
možnosti

Nebudou, firma se prave rozhodla navýšit plošně všem 27tis. zaměstnancům bonus o 4tis. za mimořádně výsledky. Bude vyplaceno v pátek v rámci mzdy. Chtít snížit mzdu v období, kdy se daří nejlépe v historii, může jen pomatenec.

5 0
možnosti
PP

Ještě chvilku si musíme počkat než si začnou auta kupovat i noví občané EU. To pak budeme makat i v neděli.

3 0
možnosti

Co nám je po Škodovce, jdu do Kofoly.

0 1
možnosti
DW

doufám že jste byl i na vojně, protože teprve pak budete chlap ;-)

2 0
možnosti
Foto

12 směn z tří směnového provozu?8-o Čtyřikrát víc, než bychom čekali!

0 0
možnosti
BP

B33e69n 79P29a19v89k66a

2. 12. 2015 10:23

A sakra! Všichni zahyneme!:-P

1 0
možnosti
JZ

Ano, mimoradne smeny jim zrusi, ovsem uz ted zenou vyrobu v bezne dny tak, ze vyrobu v techto mimoradnych smenach plne nahradi.

Vyrazne se tak usetri, kdyz s personalem normovanym na sotva 330 ks/smenu vyrabite (vyrobou i pres prestavky) vic nez 400.

Cili objednavky neklesaji, klesa ochota platit za prescasy.

7 1
možnosti
DW

a kvalita netrpí?

2 0
možnosti
CP

Moc dobře si pamatuji zástupy chytráků, pro něž je čipnutá oktávka v dízlu svatý grál, a kteří posléze bagatelizovali sprostý podvod VW na zákazníky. To vše ve jménu falešné glorioly škodovky léta podporované médii. Což nepřímo a někdy i přímo dehonestovalo jiné automobilové značky. 

Pokud jim úpravu motoru nařídí zákon, jinak přijdou o techničák, tak už tento podvod nemohou bagatelizovat, protože jsou prokazatelně jeho obětmi. Klesne výkon a spolehlivost, zvýší se spotřeba. Proč? Protože koncern lhal aby víc vydělal.

Celé to je nutné zasadit do kontextu určité nadutosti Škodovky, která se vždy holedbala, že patří mezi špičku. Nepatří, jsou to zcela průměrná auta (viz tabulky spolehlivosti, viz objektivní (ne)spolehlivost motorů TDI a TSI, které prokazatelně patří na chvost tabulek - odkazy klidně přidám) a navíc jsou to relativně drahá auta.

2 3
možnosti
JS

prumerna auta patri do stredu tabulek, ne na chvost :-) a sem s temi zastupy chytraku prosim :-)

2 0
možnosti