Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bosch vytvořil software k emisním podvodům, viní žaloba firmu v USA

Emisní skandál kolem automobilky Volkswagen se rozrůstá. Na dodavatele autodílů Robert Bosch v USA padají žaloby, které firmu viní z toho, že se podílela na manipulacích motorů při emisních testech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i23c15h12a93l 97N33o74v46á55k 7150389567824

Našel se viník.

0/0
2.12.2015 10:16

M84a12r83t91i48n 73M18i86k82o39l84á96š20e35k 7900650193

Volkswagen si přivodil "emisní skandál", protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise. Dělalo se to všechno proto, aby vozidlo vyhovělo různým systémům regulací.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault  má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraisingovou show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty. Automobilky se odkazují na normované hodnoty. Takhle to může jít donekonečna. Hlavně se proboha nedotknout toho, že celý systém regulací emisí je nerealistický a obsahuje protichůdné požadavky.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015112904

+2/0
2.12.2015 9:57

P27a92t96r19i21k 28Z36a55b28r66a42n23s13k61y 1861749385953

blbost ve dojel na to ze c USA chtel prosadit diesly do osobaku.coz je nemožné.clean diesel je neco jako kvadratura kruhu, no prasklo to.jak proste…

0/0
5.12.2015 17:03

J43a38n 46S31m38e44t46a39n75a 2275962875974

Bude taky NSA zalovat programatory, kteri pro ne na objednavku podle zadani vytvorili spehovaci software? (analogie mi prijde stejna)

+3/−1
2.12.2015 9:22

M82i79c46h87a45l 58S73t73e82b57l45o 5309161754737

Celá ta pseudokauza je nesmysl a jde o hloupost.;-€

Bohužel Amíci jsou experti na to soudit se kvůli každému nesmyslu a vytřískat prachy ze všeho...hrozný;-O:-/Rv!!

+3/−3
2.12.2015 9:14

V79l76a97d32a 81S39i57m37o71n95i64k 3629713803525

A už našli původce popálenin od kelímku v Mekáči?

Neměli by rovnou žalovat potomky Rudolfa Diesela, ten je přece prapůvodcem celého problem, ne?

+5/−1
2.12.2015 8:52

O18n58d39r68a 58Z42d65r72a51h25a63l 4315600805111

A hledají kdo vyrábí střelný prach do náboje, který někoho zabije v kině?

+8/−1
2.12.2015 8:42

L10u31b68o72š 59O97b28r73u16č67a 6351524746911

no uz se tesim az americani najdou konkretniho programatora (pravdepodobne nekde v Indii) a pak ty penize budou chtit po nem :D :D :D

mimochodem, jsou to stejni americani, kteri se odmitaji pripojit ke Kjotskemu protokolu? podle meho skromneho nazoru u nich neni hnacim motorem vztah k ekologii, ale obecna zaliba k zalobam a bezpracnemu obohaceni.. proste svine

nerikam, ze to VW udelali nejlepe, ale na druhou stranu.. co je moc, to je prilis..

+14/−1
2.12.2015 8:09

L79i95b11o92r 39M48o85u89č47k26a 1408237135562

poto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

L16u27b17o95š 55O70b94r42u93č97a 6301544896831

ke kteremu se USA s Cinou opet nepripoji.. takze asi tak.. a rozhodne nebyl zrusen kvuli priblblym americanum

+1/0
2.12.2015 8:59

L33u11b33o89š 89O80b70r28u61č38a 6311414246201

"USA Kjótský protokol podepsaly, ale odmítly jej ratifikovat s tím, že by poškodil jejich hospodářství"

takze asi tak k jejich farizejstvi.. budou vyrvavat neco o emisich a sami skodi po Cine nejvic.. to se mi na nich libi nejvice..

+3/0
2.12.2015 9:02

L83i51b42o45r 93M71o66u87č59k38a 1958147955472

proto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

P11e13t71r 83S57t11e66j46s91k50a33l 3329858864646

Jen aby nebyl nahodou z Jihlavy

+1/0
2.12.2015 9:22

M78a74r23t55i84n 57K51a65r84á60s28e26k 9458503938928

No ja bych klidne veril ze jim vadi emise jedovatych latek, ktere jim jdou primo pod nos a dlouhodobe je travi, zatimco priviraji oci pred CO2, ktery jim v zasade nijak neskodi, i kdyz asi prispiva ke globalnim zmenam klimatu. Obecne americani resi skodlive emise u aut jeste prisneji nez evropa a taky mnohem dele (casto mely evropske automobilky s prodejem v US, kvuli emisim a prodavaly auta s hodne seskrcenym vykonem oproti evrope aby se do emisi vesly.

0/0
2.12.2015 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.