Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zrušení rychlostních silnic může vyjít až na 40 milionů. Vypadne mýto

Zrušení kategorie rychlostních silnic, které ministerstvo dopravy chystá od začátku příštího roku, bude stát až 40 milionů korun. Přestože většina silnic bude od ledna převedena mezi dálnice, tři úseky se změní na silnice první třídy, kde platí poloviční mýtné sazby pro kamiony a autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26u90k48á23š 45V41a60ň49u26r44a 1465904653833

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty. Jezdim obcas pres Ricany a je to samy kamion.

0/0
14.12.2015 19:35

L63u31k58á69š 84V70a87ň53u67r78a 1205474873563

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty

0/0
14.12.2015 19:31

M21a37r19t55i42n 25M89u96s41i77l 4630741103801

Chybí mi v článku o dopravě vyjádření brněnského autobusového experta. Protože, když mu zlevní mýto na silnicích na kterých provozuje svoje linky, očekával bych úpravu jízdného směrem dolů. Jistě už od ledna bude Libe-Pha o pár korun levnější, že ? ;-D;-D;-D

0/0
3.12.2015 7:03

P84e24t75r 53B58e33z98s68t15a81r80o80s27t47i 2799116343871

Mýtné je rozdílné jen pro kamiony, autobusy bez ohledu na denní dobu, komunikaci a počet náprav platí 80 haléřů/km Euro 6 a korunu Euro 5, proti tomu na Slovensku to je 4x tolik...

+3/−1
2.12.2015 13:18

L29u33k39á69š 11V31a10ň67u51r85a 1665824683133

Mytne je v CR hodne nizke.

0/0
14.12.2015 19:36

M84i72c77h24a30l 86P48r29š51a39l55a 1373384947441

Co to tu melete? Je rozdíl jestli je to dálnice nebo silnice první třídy, taky je rozdíl jestli máte 2,3 nebo 4+ nápravy. A v pátek po 15hod je mýto taky dražší.

0/0
14.12.2015 20:58

P88e72t52r 57M40u45n40z79a63r 1245171129716

Podle toho co vím, tak melete vy. Od 2011(?) je mýto jednotné a sazby jsou dané pouze emisní třídou.

http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

0/0
15.12.2015 7:10

P65e26t98r 11M96u18n13z12a26r 1925621159466

Mluvíme o autobusech- http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

Takže jediné sazby jsou dané emisní třídou, jinak je vše jednotné.

0/0
15.12.2015 7:12

M89i76r11o40s16l86a21v 94Z97i37k36m47u38n33d 6318582697218

Tak se snad lze v rámci inflace zvyšovat mýtné, když se o výši inflace bude zvyšovat zločinecké odškodnění církví ....

0/0
2.12.2015 12:06

O57n30d31ř30e49j 42N47o34v35á77k 9507364669169

To, co dostanou církve za 30 (!!!) let, dostane Babiš za 6 let ... a fotvoltaika každý rok ....

0/0
2.12.2015 12:43

O67n63d43ř98e72j 76N13o21v13á43k 9397774699779

A od 2006 do 2014 dostal Babiš /Agrofert státní zakázky za 32 mld. Kč ...

Fakt nechápu, proč pořád tomhuhle národu leží v žaludku to, že se církvím vrací, co jim komunisti ukradli ..... když tady každý rok /dva / tři někdo dostává od státu to, co ty církve mají dostat za 30 let.

+1/0
2.12.2015 12:47

A74u59g42u90s67t 71F40o84r96m57á39n76e15k 6375459830386

Asi proto, že třeba já jsem církvi nic neukradl a nevidím důvod, proč bych měl něco platit. Kradli komunisti, tak ať platí komunisti a ne celá národ.

0/0
2.12.2015 12:51

O91n69d71ř14e39j 59N53o55v57á17k 9247904539599

Já jsem tomu sousedovi barák taky neukradl a nevím, proč by mu to stát měl vracet v restituci z mého společného státního majetku ...nechápu, proč dostávali v rámci restitucí finanční kompenzaci zemědělci za ukradený dobytek a stroje ... já jsem jim ty krávy ani traktory před lety taky neukradl ....

+2/0
2.12.2015 12:59

V70l66a86s90t44i20m78i95l 81W19a19i33c 8650933457417

Tak moment - a jakou rychlostí se bude na nové I/35 jezdit? To bude celý úsek od Ohrazenic až do Liberce devadesátka, takže Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť?

0/0
2.12.2015 11:30

M28i82l21o73š 66B73o39u28k30a14l 8843827533804

Normálně...130...;-D

0/0
2.12.2015 11:34

J85i34ř35í 89K51o85c69u27r65e87k 6555824605478

Údajně má být na tom směrově odděleném čtyřpruhu vážně těch 90. Rozum nad tím stojí, když ze dne na den je rychlost o 1/3 snížena jenom kvůli administrativnímu zařazení komunikace a zcela bez ohledu na technický stav komunikace.

0/0
2.12.2015 11:35

O47l45d24ř22i36c73h 95J50a33n78e29č52e45k 8829156613651

povoleno tam bude 110.

ano Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť - nicméně pokud tím myslíte to, že nepovede dálnice až na kraj města, tak Jablonec stejně nikdy napojen nebyl ;-)

osobně v tom nevidím problém, protože 130 se dá jet toliko pár kilometrů od ohrazenic, v těch zatáčkách kolem Hodkovic to je dost o hubu. takže snížení na 110 nikomu neublíží a lidi spíš budou rádi, že tam nemusí mít dálniční známku.

+5/0
2.12.2015 11:44

J97i19ř57í 82E28r81b79e33n 1273744406377

Přesně tak, kupovat si známku jen proto, abych si čtyřikrát do roka zajel do Liberce po kvalitnější silnici než je ta klikatice přes Bratříkov, to nebyla pro semilský okres dobrá alternativa.

0/0
3.12.2015 21:41

P38e22t28r 36N93e13c18h76a20n86i13c56k17ý 7143816548680

Přesně tak, tam to je nutnost, protože rozumná alternativa neexistuje. Zkuste žít v Hodkovicích bez známky

0/0
8.12.2015 21:01
Foto

M79i18c60h67a77l 97P98a41ř65í67z21e95k 8471943466661

Zvláštní je, že silnice první třídy mají poloviční tarif. Spíše bych zvýhodnil dálnice a ostatní silnice o 200% zvýšil. Ale co já vím, jsem jen obyčejný občan ;-)

+5/0
2.12.2015 11:23

J37a14n 52S35l48o37v15í94k 3739627500128

Je tím myšleno mýto na silnicích prvních tříd, kde nevede (zatím) dálnice. Třeba silnice 33 z Hradce do Jaroměře nebo 52 do Mikulova atd.. Těch prvních tříd je však zpoplatněno zanedbatelné minimum. Ano, pokud by byly zpoplatněny silnice, podél nichž dálnice vede, tak byste měl pravdu.

+1/0
2.12.2015 12:02

J52a11n 73H22e98j24d65a 4164626382384

Zabránit objíždění zpoplatněných úseků tranzitujícími kamiony by měla podle úřadu pomoci nová dodatková tabulka „Tranzit“. Zakazuje průjezd nákladním vozidlům, které konkrétní komunikaci nemusejí nutně použít pro dojezd do místa nakládky nebo vykládky zboží.

Takže stačí zastavit dojít si na jídlo a zase můžou jet kudy chtějí.;-D

+3/0
2.12.2015 11:17

J80i62ř67í 81K17o69c80u72r29e75k 6525634775428

Přesně tak. Otázkou je, zda se jim ta pauza vyplatí nebo ne a zda by se na dálnici vůbec najíst mohli.

Víte proč to objíždějí? Snaha ušetřit za cestu peníze i čas. Když jim to pořádně zdražíte, zdraží převážené zboží. Kupodivu. Pokud dopravu zpomalíte, bude taky dražší. Jel byste Vy každý den do práce dražší a zároveň pomalejší cestou?

0/0
2.12.2015 11:33

J27a62n 84S43l97o27v75í54k 3979667520678

Tak jednoduché to zase není. Řidič musí dokázat, proč do daného místa jede anebo co tam dělal. Takže potvrzený dodací list, pokud tam něco nakládal nebo nějaký příkaz jízdy, kam má pro co jet apod. Pokud mají čas, klidně si prověří jestli sedí nakládka s tachografem a v tom si moc řidičů vrtat nenechá :-). Samozřejmě, vše se dá ošulit.

0/0
2.12.2015 12:10

O95l39d40ř42i18c37h 55J51a83n52e41č66e33k 8319546853971

na značkách může být co chce - podstatné je, nakolik budou čeští policisté schopni a ochotni dodržování těchhle omezení vynucovat. a obávám se, že to žádná sláva nebude.

Rakušani se s kamiony nepářou, tranzitující řidiči si mimo dálnice netroufnou. čím to? že by tím, že v Rakousku tirácká lobby nemá šanci?

+1/0
2.12.2015 12:30

J47a73n 67S56l58o24v80í67k 3889857830408

Spíš to bude tím, že tam je každý kamion mimo dálnici podezřelý :-).

0/0
2.12.2015 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.