- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zase bouře ve sklenici vody. Jane Sůro, to se opravdu neděje na železnici nic důležitějšího?
pro někoho služby v railjetech důležité jsou. já jimi jezdím hodně často a těm v barvách ČD se pokud možno vyhýbám. argumenty viz níže, navíc jezdí permanentně opožděné. nějak nechápu, jak za té situace chtějí zkracovat jízdní dobu. to teď bude průměrné zpoždění 18 minut místo snesitelných 6??
aby jste se z toho že není wifi nepotento... to opravdu k životu není důležité
si vemte knihu a čtěte si
Ono jde asi spíš o to, že pokud někdo řekne, že se něco udělá, tak by se to taky udělat mělo. A pokud se to neudělá, tak je otázka proč. Byl to slib, který už od začátku nešlo splnit, nebo šlo o nějakou výjimečnou situaci, nebo se na to prostě jen někdo vykašlal? ;-)
Nereálné to zřejmě nebude. To by to asi nefungovalo ani v soupravách z Rakouska. Ani ten roční termín mi nepřijde moc šibeniční. Pak tu je už jen výjimečná situace, nebo fakt, že se na to někdo vykašlal. Já o žádné výjimečné situaci (která by tohle mohla ovlivnit) nevím, ale třeba mám jen málo informací...
Nemůžu si pomoct, ale někteří diskutující mi připadají jak z Marsu. Řeší cypoviny typu nefunkční WiFi, místo toho, že ministerstvo dopravy 25 let kálelo na železnici a ta se z toho velice těžko vzpamatovává.
Holt, Vrtěti psem.
RJ jako dobry, to ne ze ne, ale cekal jsem to lepsi. Na zasuvky aby clovek vozil rozdvojku, hladky stolecek bez okraje o ktery si muzete oprit knizku ci tablet. Nic hrozneho, ale drobnosti, ktere zamrzi.
No co bychom chteli od CD za pouhých 13 miliard/rocne státních dotací.
Railjety ČD jsou katastrofa přinejmenším ve srovnání s jejich bratříčky v barvách ÖBB. Poddimenzovaná 1. třída, Business class katastrofa a ta ani po roce nefungující WiFi tomu nasazuje korunu. V rakouských jednotkách už dávno funguje i na české straně, jak to, že v těch českých dosud není ani na české - přitom co je tady vlastně za dodatečnou práci, vždyť že mají mít WiFi, bylo jasné už při výrobě!!
Mluvíte mi z duše, kdyby místo 7 souprav = 49 vozidel koupily ČD 49 ojetin, resp. za tu cenu by jich mohly mít daleko více, tak by cestujícím poskytly víc komfortu.
Když před léty začal jezdit "zkušebně" RailJet z Vídně do Bregenzu, tak jsem se na jízdu těšil jako dítě na slíbeného medvídka od Ježíška a marně jsem hledal a dodnes marně v RailJetu hledám ten slibovaný komfort. V rakouském kupátku Bmz nebo velkoprostoru Bmpz (a nejen tam) je toho komfortu a pohodlí mnohem více než v "luxusním" vozidle ... Luxusním vozidlem byla rakouská jednotka 4010 "Transalpin" ze 60. let minulého století. RailJet je taková třetí a čtvrtá třída ...
Proč ten průměrný pisálek je tak zaujatý proti ČD?A bylo mi to smazáno,píšu to po druhé.
Pane Sůro, vy už jste se asi definitivně pomátl To teď budete psát každý den 10 článků proti ČD (a dalším oblíbeným firmám) jako oplatu za to, že vám většina čtenářů včera řekla co si o těch vašich článcích a o vás myslí ? Jinak mi zase nezapomeňte napsat nějaký hezký email.
Jinak k tématu: radši si počkat a mít jistotu že ta WiFi bude fungovat a ne jako parodie na WiFi u soukromých dopravců. Posledně jsem v Leo Expressu ani nepřipojil.
Zas neblbněte, tohle je normální konstatování aktuální situace. Problém je ten, že státní firma má ze zákona asi 10x víc povinností a úředničiny, než soukromá. A k tomu případné žaloby a odvolání poražených. Na tom zákonu mi nejhorší přijde, že se snad vždy musí vzít ta nejlevnější nabídka.
No jo, když stát ze společností, které vlastní, dělá nekonkurenceschopné, je to špatné. To Radim si řekne, že koupí rachotinu v Itálii a má ji. Koupí rachotinu z Německa a má ji. Jen tedy ty nové vagóny ne a ne se pořádně rozšířit, přestože jsme měli s 6 vozovými třídami jezdit před 4 lety :o)
ČD si řeknou, koupíme rachotiny v Rakousku a Radim jim je vyfoukne!
Klasická ukázka efektivity systému státního hosoodaření. Na zasíťování sedmi souprav v hodnotě max. statisíců korun se pořádá tendr, trvající víc než rok... Kolik asi stál? České dráhy rozprodat, pak začnou fungovat. Je jasný, že režijkáři z toho mít radost nebudou, ale ČD tu není jen pro ně.
A co když se ČD jen drží zákona??