Diskuze

Chlouba drah je i po roce bez internetu. Tendr pro railjety se protahuje

Chlouba Českých drah - jednotky Railjet nasazované na vlaky z Prahy do Vídně a Štýrského Hradce, budou nejméně dalšího čtvrt roku jezdit bez možnosti připojit se za jízdy k internetu. Podle původních slibů dopravce přitom připojení k wi-fi mělo být ve vozech ještě letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je zase bouře ve sklenici vody. Jane Sůro, to se opravdu neděje na železnici nic důležitějšího?

4 4
možnosti

pro někoho služby v railjetech důležité jsou. já jimi jezdím hodně často a těm v barvách ČD se pokud možno vyhýbám. argumenty viz níže, navíc jezdí permanentně opožděné. nějak nechápu, jak za té situace chtějí zkracovat jízdní dobu. to teď bude průměrné zpoždění 18 minut místo snesitelných 6??

1 2
možnosti
Foto

aby jste se z toho že není wifi nepotento... to opravdu k životu není důležité

si vemte knihu a čtěte si :-P

4 3
možnosti

Ono jde asi spíš o to, že pokud někdo řekne, že se něco udělá, tak by se to taky udělat mělo. A pokud se to neudělá, tak je otázka proč. Byl to slib, který už od začátku nešlo splnit, nebo šlo o nějakou výjimečnou situaci, nebo se na to prostě jen někdo vykašlal? ;-)

Nereálné to zřejmě nebude. To by to asi nefungovalo ani v soupravách z Rakouska. Ani ten roční termín mi nepřijde moc šibeniční. Pak tu je už jen výjimečná situace, nebo fakt, že se na to někdo vykašlal. Já o žádné výjimečné situaci (která by tohle mohla ovlivnit) nevím, ale třeba mám jen málo informací...

2 0
možnosti

Nemůžu si pomoct, ale někteří diskutující mi připadají jak z Marsu. Řeší cypoviny typu nefunkční WiFi, místo toho, že ministerstvo dopravy 25 let kálelo na železnici a ta se z toho velice těžko vzpamatovává.

Holt, Vrtěti psem.

3 1
možnosti

P41e59t97r 35R91i45h63a64k

9. 12. 2015 9:46

RJ jako dobry, to ne ze ne, ale cekal jsem to lepsi. Na zasuvky aby clovek vozil rozdvojku, hladky stolecek bez okraje o ktery si muzete oprit knizku ci tablet. Nic hrozneho, ale drobnosti, ktere zamrzi.

0 0
možnosti

No co bychom chteli od CD za pouhých 13 miliard/rocne státních dotací.

2 5
možnosti

Dotace? Od koho?

1 0
možnosti

Railjety ČD jsou katastrofa ;-( přinejmenším ve srovnání s jejich bratříčky v barvách ÖBB. Poddimenzovaná 1. třída, Business class katastrofa a ta ani po roce nefungující WiFi tomu nasazuje korunu. V rakouských jednotkách už dávno funguje i na české straně, jak to, že v těch českých dosud není ani na české - přitom co je tady vlastně za dodatečnou práci, vždyť že mají mít WiFi, bylo jasné už při výrobě!!

3 4
možnosti

Mluvíte mi z duše, kdyby místo 7 souprav = 49 vozidel koupily ČD 49 ojetin, resp. za tu cenu by jich mohly mít daleko více, tak by cestujícím poskytly víc komfortu.

Když před léty začal jezdit "zkušebně" RailJet z Vídně do Bregenzu, tak jsem se na jízdu těšil jako dítě na slíbeného medvídka od Ježíška a marně jsem hledal a dodnes marně v RailJetu hledám ten slibovaný komfort. V rakouském kupátku Bmz nebo velkoprostoru Bmpz (a nejen tam) je toho komfortu a pohodlí mnohem více než v "luxusním" vozidle ... Luxusním vozidlem byla rakouská jednotka 4010 "Transalpin" ze 60. let minulého století. RailJet je taková třetí a čtvrtá třída ...

2 3
možnosti

Proč ten průměrný pisálek je tak zaujatý proti ČD?A bylo mi to smazáno,píšu to po druhé.

2 2
možnosti

Pane Sůro, vy už jste se asi definitivně pomátl ;-D To teď budete psát každý den 10 článků proti ČD (a dalším oblíbeným firmám) jako oplatu za to, že vám většina čtenářů včera řekla co si o těch vašich článcích a o vás myslí ? Jinak mi zase nezapomeňte napsat nějaký hezký email.

Jinak k tématu: radši si počkat a mít jistotu že ta WiFi bude fungovat a ne jako parodie na WiFi u soukromých dopravců. Posledně jsem v Leo Expressu ani nepřipojil.

11 5
možnosti

Zas neblbněte, tohle je normální konstatování aktuální situace. Problém je ten, že státní firma má ze zákona asi 10x víc povinností a úředničiny, než soukromá. A k tomu případné žaloby a odvolání poražených. Na tom zákonu mi nejhorší přijde, že se snad vždy musí vzít ta nejlevnější nabídka.

9 1
možnosti

No jo, když stát ze společností, které vlastní, dělá nekonkurenceschopné, je to špatné. To Radim si řekne, že koupí rachotinu v Itálii a má ji. Koupí rachotinu z Německa a má ji. Jen tedy ty nové vagóny ne a ne se pořádně rozšířit, přestože jsme měli s 6 vozovými třídami jezdit před 4 lety :o)

1 0
možnosti

ČD si řeknou, koupíme rachotiny v Rakousku a Radim jim je vyfoukne! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Klasická ukázka efektivity systému státního hosoodaření. Na zasíťování sedmi souprav v hodnotě max. statisíců korun se pořádá tendr, trvající víc než rok... Kolik asi stál? České dráhy rozprodat, pak začnou fungovat. Je jasný, že režijkáři z toho mít radost nebudou, ale ČD tu není jen pro ně.

5 10
možnosti

A co když se ČD jen drží zákona??

7 0
možnosti