Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyšší daň Škodu odrazuje od dalších investic v Boleslavi, říká člen vedení

Aféra s emisemi u dieselových motorů neomezí investice, tvrdí v prvním rozhovoru od vypuknutí skandálu Dieselgate člen představenstva Škody Auto Bohdan Wojnar. Naopak se spíše obává o nedostatek techniků. Přesto věří, že firma má příležitost urychlit čtvrtou průmyslovou revoluci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M98i16r75o25s50l77a53v 93S78t28e35i41n92e97r 6468174683505

V Indii je opravdu problém s kantinou, muslimové se nemohou stravovat společně s hinduisty. Jídelny je proto lépe rozdělit. Dále se tam spotřebuje hodně čaje, ten se pije s mlékem, to je však v Indii velmi drahé. Indické oděvy, t.j. dhoti (kalhoty) a košile žádné knoflíky nemají, to by snad neměl být problém. Kabáty se nosí jenom kvůli klimatizaci, tu si Indové vytočí zpravidla na 17-18°C a pak je jim zima.

0/0
14.12.2015 7:45

R52o53m58a54n 56P26o25l83á72č32e56k 5546989165

Opět tendenční nadpis... V článku se jednoznačně uvádí, že jde o investice do města. Např. fotbal, veřejné prostory atd.Nikoli, že by Škoda nerostla jako firma v Boleslavi.

Prostě politik chce mít větší moc a mít větší balík se kterým si bude moc hrát...

+8/0
13.12.2015 20:53

P45a87v83e42l 92S16l89a54d75o16v58n22í95k 6377673717556

Asi v Mladé Boleslavi potřebují další nové lavičky. Proto ta zvýšená daň.

+2/0
13.12.2015 20:45
Foto

M19i24r51o95s45l12a55v 56S31t67e33i62n69e31r 6568714803425

Spíš židle v trafikách pro rodinné příslušníky?

0/0
14.12.2015 7:47

P85a62v58e33l 36F56a45r62a 9147777504671

A kolik je daň z nemovitostí třeba v Německu? Proti tomu je u nás pouhým zlomkem!

+4/−3
13.12.2015 20:33

D12a86v44i64d 84P97e89t90r 7930906480395

Daně z nemovitosti jsou u nás EXTRÉMNĚ  nízké a jestli firma jako Škoda auto s obrovským areálem platí pouhých 88 miliónů za rok a uvádí to jako důvod zvažování dalších investic, tak je to divné.

+3/−6
13.12.2015 19:55

R47i59c68h86a51r53d 88N89o48c64a85r 7385697555652

Pan Bohdan je ten co kaze vodu a pije vino. Ani dobry den mu neverit...kvuli jeho akcim typu rotace apod odeslo z tovarny spoustu schopnych lidi..tedy ohledne odrazeni od investic bych sotvaveril 10% informaci...on a odbory...ani za mak slusnosti vuci lidem...opet verejne dezinformace....klidne mi dejte ctenari minusove body ale realita je jinde.

+5/−1
13.12.2015 18:45

J27a69n 87B65a91r52t52o27n 1654592813852

Přesně popsané.

Rotace: vyberte si, buďto pěkně půjdete na jiné místo nebo vám to místo zrušíme...

Odjezdy do zahraničí: slíbíme všechno, hlavně nedělejte problémy a jeďte.

Návraty ze zahraničí: nemáme pro vás místo. Zkuste se ptát. Nechtěl byste si to v zahraničí prodloužit? Nechtěl byste tohle místo? Ono se sice asi za 4 měsíce zruší, ale to vám řekneme, až po návratu.

0/0
1.2.2016 17:08

R91o86s82t52i94s67l66a84v 96C19a85h93a 6273357967771

To je dalsi dan krome tech, co uz plati

0/0
13.12.2015 18:07

F22r48a79n78t55i38š43e35k 75L30o60s 2720543162266

Kecy a zase kecy, 88 Mio Kč je cca 3,1 Mio Euro, ať se podívá do Německa kolik se tam platí daň z nemovitosti při tak velkém areálu jako má Škodovka

+3/−8
13.12.2015 16:52

Z68d85e92n17ě14k 56H76a12n85z73l 1861976422724

Jedina tovarna co jede a je potřeba ji dojit dokud to jde.

+4/−1
13.12.2015 17:09

J77i79ř96í 35K26r29u87t46i42l 2160234410548

Ve Škoda MB je průměrná mzda 40.000 Kč.

Ve VW je průměrná mzda přes 100.000 Kč.

Stejná fabrika, stroje, normy, stejně kvalitní výrobky.

Kde být problém zaplatit?

+2/0
13.12.2015 19:54

M19i69c91h46a34l 33Š64e79v77č57í49k 8133696184

Akorát detail, že těch výrobků ve VW je násobně více a s větší přidanou hodnotou.

+1/−1
13.12.2015 21:28

J90i12ř75í 69K63r55u36t42i57l 2810924570798

VW má násobně více fabrik, strojů. 

Těžko si představit že své výstavní kousky, Golf, Passat, jejich výrobu rozdá svým satelitům a do své - německé výkladní skříně si dá šroub M8, chromovaný.

0/0
14.12.2015 8:12

J98i49ř97í 55K73r96u43t45i57l 2750144940618

Škoda měla loni zisk přes 18 miliard korun, každý den zisk 50 milionů. Necelé dva dny provozu a mají problémy zaplatit.

+5/−12
13.12.2015 16:48

M18i48c23h98a28l 77Š75e26v27č38í51k 8133466704

Kde jste slyšel, že mají problém zaplatit? Mají jen problém s tím, že jim politici suše oznámili, že zvedají daň ze dne na den o 100%.

+3/0
13.12.2015 21:21

J89i62ř42í 58K87r51u40t16i98l 2780174510568

Pokud poškrtáte nuly, tak je to to samé jako by jste měl v peněžence 1800 Kč a máte místo 44 Kč zaplatit 88 Kč.

Navíc máte jistotu že každý den se vám v bance připíše 50 Kč. Takže druhý den si doplníte peněženku výběrem 100 Kč na 1812 Kč. 

Kde být problém?

0/−1
14.12.2015 8:26

V95l20a56s66t27i92m58i60l 73S34m19o68l92k38a 4128339334795

Pane Krutile, zisk Škody auto po zdanění v roce 2014 nebyl 18 miliard Kč,

ale 11 miliard... Po seškrtání příslušného počtu nul byste tedy měl v mít v peněžence 11.000 Kč a porovnávat to se 44 Kč...

Ale řeknu vám - i s 11.000 Kč v peněžence by mě dost naštvalo, kdybych měl z ničeho nic v krámě za máslo platit dvojnásobek, jen proto, že se vedoucí v obchodě takhle rozhodl. Určitě bych se nejen zamýšlel nad tím, kam to povede dál, ale také bych se rozhlížel, jestli nebude lepší začít chodit nakupovat někam jinam.

+1/0
14.12.2015 10:17

J27i32ř93í 95K73r66u22t71i45l 2730664170168

Co se týká nul asi máte pravdu.

Co se týká peněženky, není to tak dávno kdy chleba stál 2,10 Kč, ''druhý den'' 10 Kč, kdy se vše skokově zdražilo. Myslím si že jsme všichni polkli

a zaplatili. S tím rozdílem že v tu dobu jsme měli všichni hluboko do kasy, na rozdíl od Škoda Mladá Boleslav dnes která vykazuje skokově zisky.

Údržba a provoz silnice stojí ročně kolem jednoho milionu korun, kolik má MB kilometrů silnic ve své správě 44 km?

Úsměvné.

0/0
15.12.2015 11:30

T10o49m69á33š 68M30u28s93i45l 5281776419125

jakou platí současnou daň? měli by platit tak jako každý jiný podnikatel v ČR!

+8/−2
13.12.2015 16:08

J67a33k77u81b 46Š77a96f54a83n70d39a 7735257591921

Proč? Obec si může stanovit koeficient podle kterého se vypočítává daň z nemovitosti. Zvýšená daň pro Škodu samozřejmě platí pro všechny majitele nemovitostí, včetně třeba bytů.

+4/0
13.12.2015 18:36

R60i79c86h24a10r67d 11N62o92c87a41r 7985637585972

Jde o zvyseneni dani z nemovitosti v MB. za co se dekuje primatorovi ktery nebydli v mb!!! Tedy skoda ma 100% narust dane...cca na 80 000 000 kc ....to same je podobne reseno pro boleslavaky...

+2/0
13.12.2015 18:47

T37o57m76á95š 35M20o13r21a94v83č70í37k 3127936853625

Ale zvolen byl, předpokládám tedy, že je v této funkci už jen do příštích voleb.

+1/0
13.12.2015 19:11

V39i56k13t43o52r 67N96á54r87o67ž65n76ý 3299522898

Kéž by

+1/0
13.12.2015 19:57

D64e55n30i21s 41H45u66m82l 4962355695836

Techniku je dost, techniku za skodovacky plat je malo. Jestlize v Praze dostanou o 50% vic, tak se nemuzou divit. Navic pote co prodali a zdrazili ubytovnu o 100%, tak to se do Boleslavi opravdu nikdo hrnout nebude.

+7/−4
13.12.2015 15:55

V12i15k83t40o34r 89N92á54r45o34ž12n93ý 3929142198

V Praze jednak není moc příležitostí pro techniky. A dále si troufám tvrdit , že platy pro techniky ve ŠKODA jsou velice solidní.

+4/−1
13.12.2015 16:08

D97e80n31i44s 55H28u63m27l 4472475485656

Ricardo, Porsche, MBTech a to pisu jen automobilovy prumysl.

0/0
13.12.2015 16:25

M50i96c20h45a60l 55Š42e36v69č85í62k 8813466934

Tam platí všem technikům 75-80tis?

0/0
13.12.2015 21:22

Z61d95e19n19ě94k 19H46a52n61z72l 1971546482484

Hlavně nikdo nechce makat

0/0
13.12.2015 17:07

P55a86v29e22l 86J52a54n88o94u36š91k58o42v58e75c 1703208449812

Nejsou sami, kdo platí daně.

0/0
13.12.2015 19:37

R73a80d68i64m 50P37o38l69á40š60e67k 9826863579879

Techniků zas tak málo není.

Stačí překonat nesmyslné personalistické předsudky o zaměstnávání starších lidí a přinutit tak firmy zaměstnat nezaměstnané techniky 50+ evidované na ÚP.

0/0
13.12.2015 15:29

P87e31t39r 75K61r33e17j19z51e30k 7249686

já si myslím,že na ÚP těch techniků 50+ moc nebude,lidí 50+ je tam dost ale bohužel nezaměstnatelní protože nesplnují požadavky pracovního trhu a to i mladší lidé co jsou v evidenci,s věkem to nemá co dělat,kdyby moje firma potřebovala technika,tak klidně vezmu i 60+.;-)[>-]

0/0
13.12.2015 17:05

J27i86ř19í 13P95l36a43v13s66k81ý 9150596571459

jak chcete prinutit firmy zamestnavat nekoho, koho zamestnavat z libovolnych duvodu nechteji ? a je uplne jedno, jestli tim duvodem jsou male deti, zvysene riziko nemocenske, nebo nestihani modernich technologii ...

0/0
13.12.2015 19:15

M25i26c29h63a74l 33Š75e54v11č87í82k 8883146164

Zrovna Škoda AUTO rozhodně žádnými předsudky ohledně věku netrpí, naopak zaměstnanci ve vyšším věku mají různé benefity a jsou speciálně chráněni.

+1/0
13.12.2015 21:27

P21e57t61r 55V98i16n24t10r23l72í57k 3786894301

Myslím, že lidé v Evropě to tak neřeší jak lidé v USA kteří médiím skočí na kdejaký špek, takže koupí VW i tak jak doposud

+2/−2
13.12.2015 14:06

M53a84r63t57i70n 12M75i71k92o34l10á59š92e92k 7210640123

Volkswagen si přivodil “emisní skandál”, protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraising show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty.

Přesně jak jsme předpokládali, v Evropě se celý “skandál” peče zastudena. Evropské instituce v podstatě nereagovaly, sice činily nějaké “kroky”, ale ty byly spíše orálního charakteru. Různě vyzývaly koncern, aby něco udělal nebo něco nedělal, ten je ale má na praku a jeho reakce je v podstatě nijaká. Teorie “too big to fail” skutečně funguje. http://dfens-cz.com/volksfraud-iii-das-weltrohr/

+2/0
13.12.2015 13:50

M53i54c97h60a70e56l 97M11e45n18s12i28k 8491126740952

A jedním blbým odkazem na konci jsi to zabil :-/

0/0
13.12.2015 21:27

J63i79ř44í 97H34a56v44á18č81e89k 1613730163

Samozřejmě že omezí, už škrtli roomster!!Rv

0/−7
13.12.2015 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.