- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Indii je opravdu problém s kantinou, muslimové se nemohou stravovat společně s hinduisty. Jídelny je proto lépe rozdělit. Dále se tam spotřebuje hodně čaje, ten se pije s mlékem, to je však v Indii velmi drahé. Indické oděvy, t.j. dhoti (kalhoty) a košile žádné knoflíky nemají, to by snad neměl být problém. Kabáty se nosí jenom kvůli klimatizaci, tu si Indové vytočí zpravidla na 17-18°C a pak je jim zima.
Opět tendenční nadpis... V článku se jednoznačně uvádí, že jde o investice do města. Např. fotbal, veřejné prostory atd.Nikoli, že by Škoda nerostla jako firma v Boleslavi.
Prostě politik chce mít větší moc a mít větší balík se kterým si bude moc hrát...
Asi v Mladé Boleslavi potřebují další nové lavičky. Proto ta zvýšená daň.
Spíš židle v trafikách pro rodinné příslušníky?
A kolik je daň z nemovitostí třeba v Německu? Proti tomu je u nás pouhým zlomkem!
Daně z nemovitosti jsou u nás EXTRÉMNĚ nízké a jestli firma jako Škoda auto s obrovským areálem platí pouhých 88 miliónů za rok a uvádí to jako důvod zvažování dalších investic, tak je to divné.
Pan Bohdan je ten co kaze vodu a pije vino. Ani dobry den mu neverit...kvuli jeho akcim typu rotace apod odeslo z tovarny spoustu schopnych lidi..tedy ohledne odrazeni od investic bych sotvaveril 10% informaci...on a odbory...ani za mak slusnosti vuci lidem...opet verejne dezinformace....klidne mi dejte ctenari minusove body ale realita je jinde.
Přesně popsané.
Rotace: vyberte si, buďto pěkně půjdete na jiné místo nebo vám to místo zrušíme...
Odjezdy do zahraničí: slíbíme všechno, hlavně nedělejte problémy a jeďte.
Návraty ze zahraničí: nemáme pro vás místo. Zkuste se ptát. Nechtěl byste si to v zahraničí prodloužit? Nechtěl byste tohle místo? Ono se sice asi za 4 měsíce zruší, ale to vám řekneme, až po návratu.
To je dalsi dan krome tech, co uz plati
Kecy a zase kecy, 88 Mio Kč je cca 3,1 Mio Euro, ať se podívá do Německa kolik se tam platí daň z nemovitosti při tak velkém areálu jako má Škodovka
Jedina tovarna co jede a je potřeba ji dojit dokud to jde.
Škoda měla loni zisk přes 18 miliard korun, každý den zisk 50 milionů. Necelé dva dny provozu a mají problémy zaplatit.
Kde jste slyšel, že mají problém zaplatit? Mají jen problém s tím, že jim politici suše oznámili, že zvedají daň ze dne na den o 100%.
jakou platí současnou daň? měli by platit tak jako každý jiný podnikatel v ČR!
Proč? Obec si může stanovit koeficient podle kterého se vypočítává daň z nemovitosti. Zvýšená daň pro Škodu samozřejmě platí pro všechny majitele nemovitostí, včetně třeba bytů.