Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

Nesrovnalosti u emisí oxidu uhličitého (CO2) německého koncernu Volkswagen se mají týkat mnohem menšího počtu vozů, než se původně předpokládalo. Podle automobilky údaje o emisích chybně hlásilo 36 tisíc vozů, nikoli 800 tisíc, jak uvedla v listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i98ř36í 40K24o92c14u82r76e17k 6685304155858

Tentokrát u měření nepili CocaColu, ale kafe?

0/0
9.12.2015 17:38

P18e48t21e35r 91M83o71l40n12á55r 8335114402509

CO2 ? hm,doteraz bol problém v NOX , to znamená že VW odr***al aj v hodnotách CO2 ;-D

+1/0
9.12.2015 17:09

E34d87u45a89r97d 61B16l36a16z43e14k 1803270915105

Ne, to znamená bulvár iDNES ... ;-€

+1/0
9.12.2015 22:08

E27d53u69a37r28d 58B68l89a63z55e58k 1253880375915

R^ Ale co chcete po mladych pisalcich v bulvaru;-D

0/0
9.12.2015 17:01

E33d22u77a41r33d 66B36l79a26z17e24k 1863140615685

heeej iDNES ! Jste si jisti tim CO2!? Nemelo byt CO a NO!? CO2 je neskodny a je i v sodovkach a colach a pivu a vinu  ;-)

+1/0
9.12.2015 16:59

E72d36u84a26r16d 93B19l85a93z46e94k 1453610185325

dodatek: a potrebuji jej i rostliny!!!

+1/0
9.12.2015 17:00

P47a41v61e74l 76S51o95b56o25t10k16a 5170154

jj, ve skutečnosti to nebyl žádný velký podvod, ale jen takový malý podvůdeček.

0/0
9.12.2015 16:56

P54e67t61r 28H33e10l73l42e92r 5973296554564

Zatím je to informace jak od Ransdorfa, tak bych se moc neradoval.

+1/0
9.12.2015 15:47

M45i17c77h98a28e39l 50K46o69n12e63č82n40ý 6212613619179

Teď jsme zjistili, že bez toho podvodného prográmku je to vlastně o 100% nižší než s ním;-D

0/0
9.12.2015 15:25

Z68d23e59n93ě62k 97I17v61á48n53e64k 4973465970566

Můžete být třeba Euro100 a na výfukovém systému můžete mít třeba 20 filtrů a egr ventilu ale stejně tato paráda k ničemu. Je to z důvodu, že si různí šetřílci kupují diesely na pojížďky po městech, ještě hůř, nekupují nové ale jeté vysoko objemove vozy ( protože podle některých objem turbem nenahradíš, prý radši starší ale ověřené, které si opraví, než za ty prachy co za to vrazí celkově radši nové). U kterých těmito nízkými nájezdy odrovnají tyto filtry pevných částic dřív, než na dálnici, kam tyto vozy patří, je jim tyto filtry proti srsti měnit a tak ho nechají za úplatu znefunkčnit a přeprogramovat jednotku, to samé chiptuning. Ještě nedávno snad všechny motoristické časopisy a weby vydávali články o tom, jak je upravit starší diesly na přepálený olej. Dokud budou existovat úplatní technici na STK , nic se nezmění. Krom škodolibosti hateru VW, jejichž vozy dělají to samé.

+1/0
9.12.2015 15:09

P90e81t34r 59P16o55s94p24í27š72i24l 4278244576306

Až budou mít i benzínová auta filtry pevných částic, tak vlastně všechna auta budou určena pro dálnice a ve městech bude prázdno. Už se těším.

0/0
10.12.2015 6:53

J45a89r12o81m45í67r 48Č87e31c56h 1833468307312

Nad limitní hodnoty vykazují všichni výrobci. Současným ekonormam není dost dobře možné vyhovět. Výrobci automobilů by se pokud si tyto normy nechaly nadiktovat,měli více soustředit na alternativní paliva,pak by nemuseli podvádět.:-)

+1/0
9.12.2015 14:58

M87i97c26h46a65l 46P42a64v70l79á81t 9193163144989

A nebylo by lepsi se soustredit na to, aby Erosajuz nevydaval iracionalni normy? V praxi by to prineslo vic uzitku nez blbnuti s alternativnimi palivy, o ktere ze zcela zjevnych duvodu neni prilis zajem (i pres nesmysly na poli zcela neopodstatnenych danovych ulev).

0/0
9.12.2015 16:24

T47o79m44á47š 30F38u17k 2760101176537

A bude se tutlat......

0/−6
9.12.2015 14:57

P19e45t66r 21H28a33v47l40í80n 6526911399267

A jedná se určitě o CO2? Mám takový pocit, že na CO2 není pro automobily žádný limit a měří se jen CO.

0/0
9.12.2015 14:57

E40d82u79a53r68d 26B74l87a66z77e24k 1523840975505

ano nejedna se ani o jedno (CO2 je navic v napojich a potrebuji jej roszljny!)  ale o HC nebo HO a o reklamu i negativni i lziva je ucina...

0/0
9.12.2015 17:04

I86v50a76n 87P39l88á46č35e20k 9608434241

Ono se to nakonec všechno nějak "rozumně" vysvětlí.

Lítá v tom přeci neuvěřitelný balík prachů ;-)

+1/−1
9.12.2015 14:53

P96e87t79r 60S17e97d90i54v90y 6217768925297

Akcie nakupuji jen makleri, kteri se vproblematice neorientuji. Od zacatku totiz neslo o Co2, ale o skutecnost, ze se podvadelo a hlavne o Nox :-)  Ale dobra snaha managementu vytahnout akcie nahoru pred koncem roku. Budou preci bonusy!  ;-)8-o8-o

+1/−2
9.12.2015 14:39

J63a84r91o69m78í54r 49Č18e93c54h 1813128147882

Pokud se domnívate že makléři nakupují akcije bez znalostí problému,pak se míli te.Po Americké bublině na na trhu v roce 2008 už takové hlouposti nedělají.

+2/0
9.12.2015 15:03

M48i52c53h90a16l 43S16e24m53r51á80d 3362716337909

A co prostě a jednoduše zveřejnit fakt, že stávající limity lze bez dodatečných redukčních zařízení splnit jedině za předpokladu, že spotřeba bude kolem litru na km?

Mimochodem, úplně stejnou aféru by bylo možno spustit i u přeplňovaných benzínů... větší tlaky, více NOx... 

Prostě ekofašisti by měli přizpůsobit požadavky dostupným technologiím...

+5/−1
9.12.2015 14:36

J51o94s94e85f 75Š61e94m26e70l34í68k 7739451520487

Možná si ve VW nechali změřit pár kousků jiných značek. Takže teď to bude všichni nebi nikdo.

+6/0
9.12.2015 14:31

J71a66r61o26m88í49r 11Č71e34c49h 1383568517842

To je také spravedlivé. Proč jen VW když s tím kouzlení všichni.

+5/0
9.12.2015 15:05

M55a34r13e68k 81H32r30u89b60y 6197932621758

Nebylo by namisto predpokladu lepsi to spocitat? ;-)

+1/0
9.12.2015 14:24

M90a94r89t71i80n 54M79i15k37o86l10á66š39e34k 7150540833

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

tak určitě...;-D

+1/−5
9.12.2015 14:16
Foto

T13o37m55á86š 23D82v82o27ř20á49k 7795886437411

Už jim nějak votrnulo, že:-)

+1/−2
9.12.2015 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.