- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o tom co delaji ve vyvojovem centru Skoda v Cesane je na netu informaci celkem dost, namatkou :S novým motorovým centrem získala mladoboleslavská automobilka velkou zodpovědnost. Nově totiž bude mít na starosti kompletní vývoj atmosférických motorů s vícebodovým vstřikováním (MPI) pro potřeby celého koncernu. Momentálně jde konkrétně o agregáty 1.0 MPI, 1.4 MPI a 1.6 MPI, určené pro trhy prakticky po celém světe.....Škoda se chlubí tím, že jako jediná automobilka z regionu střední a východní Evropy se rozsáhle zabývá vývojem motorů. Její nové motorové centrum je v rámci těchto zemí jedinečné a i celosvětově patří ke špičce, byť velikostí je v globálním měřítku spíše menším pracovištěm. Pro českou automobilku je však nesmírně důležité.
kdyby vláda SR přesunula investici víc na východ, Slovensko to není BA a okolí 100 km.
Nedá sa nanútiť investorovi lokalita do oblasti, odkiaľ je to na hlavné trhy a od hlavných dodávateľov ďaleko.
Iba trocha ba vyjasnenie preco Jaguar odmietol Poliakov.
slovákům to přeju, dělají velké kroky vpřed, tohle bude další dobrý impuls jejich ekonomice
Slováci postaví fabriku a nám se ze subdodávek ucpe 1/50, paráda. Že by se taky konečně začala stavět R49 ( D49 ) ?????
Keďže to bude pri Nitre, tak to pojde cez D2...
Inak ale D49 by mohli stavať, nakoľko dialničné spojenie medzi SR a ČR je len cez BA.
Slovenská vláda zaplatí část investice a v ČR se bude vyrábět a vyvíjet značná část subdodávek.
Nemám důvod jim závidět;)
Kalkulácie sú jednoduché. V podstate "socialistom" ani nezáleží na tom, či LR zaplatí nejaké dane. Keď si spočítame vysoké daňové zaťaženie - čistá mzda vs cena práce, a budeme počítať že v priemere na zamestnanca pritečie do kasy každý mesiac min.750 EUR, tak pri 12 tis.pracovníkov * 12 mesiacov = 108 mil.EUR do štátneho...Mzda zamestnanca sa kompletne minie v SR, teda min. ďalši 20 mil. na DPH a za rok maju spať celu investiciu. Tých ďalších X rokov budú politici rozkrádať všetko čo pracovníci zarobia....
jak tady řada lidí píše....euro rozhodně nebylo klíčové kritérium....předně britům je v celku jedno, zda budou převádět z libry na euro nebo korunu, ale euro samo o sobě není záruka stability...stačí další průser někde v PIGS (je to otázka času jenom) a euro půjde dolů stejně.
Myslím si, že orientace jen na jeden průmyslový sektor není dobré.....Ale je to jen jejich rozhodnutí. V Česku se už dnes více investuje v IT technologiích s vyšší přidanou hodnotou. To si myslím, že je budoucnost ekonomiky. Ne, montovny. Tím ale nemám na mysli Jaguar, to je auto na špičkové úrovni.