- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jelikož má ubytovací vůz výrazně menší kapacitu než klasický vůz a nabídka ČD & ZSSK je z hlediska sedaček omezená, tak to s ČD & ZSSK moc nezamává, ledaže by obnovily spoje zrušené "pro malý zájem" ...
Jak se kupuje jízdenka na lůžko? Na stránkách RJ mi to nabízí pořád jen sedadla (tří různé třídy)...
Nojo, teď zase budou žlutí fans udělaní z lůžek u Regiojetu i když by u Drah si nikdy za to nepřiplatili :D
To je pro ty nobl lidi, my spali vzdy bud v sede a nebo jsme lehli na ty stary dlouhy kozenkovy sedacky ve vlaku napr pri ceste do Polska
Jen technická - ta druhá fotka v galerii - to je lehátko, ne lůžko :)
Proč jsem byl smazán za příspěvek, že není třeba článek označovat jako reklamu, když čtyři stejné o ČD za tento týden také nebyly?
Vysvětlí mi to někdo, nebo musím pět s ostatními odboráři ČD ódy?
Takže 375 Kč je podle pana redaktora méně, než 336Kč. To je pro mě nová informace, děkuji za ni...
Prosím o vysvětlení.
Místo "reagovat" jsem dal omylem "+".
Pane Sůra, děkuji za další z řady vašich PR článků ve prospěch podnikatele Jančury.
Člověka vždy potěší, když někdo ocení jeho práci a ještě hezky poděkuje.
Možná kdyby zavedli jeden spací vagón se speciálníma stevardkama, že by to mělo úspěch
Myslím si, že taková Slovenska studentka , cestující, by se za 100 ecek našla...
To zas ČD najednou rychle zjistí, že umí prodávat lůžka a lehátka levněji
Samostatné dvojkové lehátko (6 míst) stojí z Prahy na Slovač (jednotná cena) 6 €, v "jedničce" (4 místa) je za 9 €, ale stačí dvojková jízdenka ... celé je to o výši klasického jízdného ...
A za to že to nebude při nízké ceně vydělávat budou moct ČD Jo tuhle písničku už známe