Diskuze
Největší letadlo světa denně v Praze. Emirates začne létat s A380
Děkujeme za pochopení.
J78a49n 95P40o65s92p17í78š48i94l
Kde jste na ty čísla přišel , zpáteční letenka v ekonomy je za 9969,- Kč.
O37n94d36ř69e79j 50M54a94r90e24k
Čtvrt miliónu za letenku? A 140 k za první třídu? Díky, to se doma osprchuju šampaňským.
M41i37c10h87a44l 58M75i39l59l52e55r
je znamo, ze kdo chce co nejvic usetrit penize, ten misto cestovani sedi doma a usetri majlant.
Cestovani strasne leze do penez
P85a88v40e95l 39M37o32r60a60v42e98c
Četl jsem diskuzi je stejnému článku na Novinkách a člověk neví jestli se má smát nebo brečet, doporučuji pro pobavení.
J93i70ř86í 90K51u49l17í94k
Buď jich má pan Clark tolik, že už neví kam s nima nebo má Praha fakt ještě nevyužitý potenciál. Každopádně skvělá zpráva. Už se těším na fotky, třeba jak A380 pojíždí kolem zaparkovaného BAe146. Tenhle kolos bude většinu "tenkých trubek" v Praze strašit :-)
P17a27v77e28l 94M48o51r16a95v73e50c
Tak když je ta jejich 777 každý den plná (alespoň economy) tak přidám let a nebo větší letadlo a Emirates se rozhodli pro to druhé.
M31a43r40t81i42n 65K30r32a60l
Super, to si musim v létě vyzkoušet, líbí se mi, že je v Dubaji ještě před půlnocí, tak člověk neprospí první den, jako tuším se Swiss.
M54i88c30h37a52l 43N64o79v75á40k
Jediný "problém" je v časování, současná linka přilétá do Dubaje kolem jedné ráno a to znamená spoustu hodin čekání na další spoj. U nás to bylo 9 hodin a měli jsme od Emirates hotel zdarma, protože nic dřív do cílové destinace neletělo.
L23u77k63a20s 30C93o90d59r
Proto jsem psal, ze by se spis hodila druha frekvence nez vetsi typ letadla.
F28r83a43n19t34i20š75e64k 86M36ü14l56l28e60r
P92a90v96e27l 62V89e88t19e82š43n81í46k
Výborná zpráva. Je to rozhodně posun k lepšímu v kvalitě.
Emirates jsou z toho co k nám létá nejlepší už teď. Ale A380 - to je paráda. Rozhodně nejtižší a nejstabilnější v čem lze letět (tedy neletěl jsem ještě B787 ani A350).
Teď jsem letěl 10 a půl hodiny FRA-BKK (Thai Airways) - a bylo to celou dobu snad klidnější než jízda vlakem.
Jinak co se obsazenosti týká, tak jsem u Emirates z Prahy nezažil nějak prázdné letadlo. Skutečně si to nevybavuji. Dubaj je "hub" ze kterého se většinou vyplatí letět do JV Asie, Austrálie, Zélandu či čemukoliv v Indickém oceánu.
Myslím, že je velká škoda, že u ČSA nikoho nenapadlo s tím A330 létat do Vietnamu. Z této národnostní menšiny u nás by mohli mít zlatý důl (zvlášť kdyby nabídli 30kg bagáže).
L58u48k11a84s 95C89o68d70r
Letadla "novy generace" jsou tichy vicemene vsechny (at uz jde o 380, 350 nebo 787) a to, jestli bude klidnej let, zavisi spis na zvoleny trase letu, pocasi a jet streamu. Uz jsem zazil v A380 dost neprijemny turbulence, pocitove to bylo plus minus stejny jako v jumbu nebo v 777.
Ale je fakt, ze kdyz pak presednes z A380 treba do Il-62M nebo Il-76, tak je ten rachot od motoru naprosto desivej. Je uzasny sledovat, jak velkej (a pritom na prvni pohled nenapadnej) pokrok udelalo letectvi v poslednich desitkach let.
M45i92c43h18a53l 13M20i52l85l72e16r
ad Alexandr Prochazka: "Jedna vec je sem letat s A380 a druha vec je ji vytizit. Jediny duvod, proc nasadit zrovna z Ceska tak velkou masinu je, ze chtej Emirates ovladnout trh mezikontinentalnich spoju z Ceska. Ti cestujici totiz nepribudou, musi je sebrat BA, AirFrance, KLM, Lufthanse atd.. Takze bud se muzeme tesit na nizke ceny letenek do Asie nebo to letadlo zase brzo z linky stahnou"
-
Nesouhlasim.
Dubaj je na jihovychod od Prahy. Tezko by prebrali BA, Air France nebo KLM pasazery cestujici do zapadni Evropy. Nebudou to prece brat oklikou pres Dubaj! Ani kdo v zapadni Evrope prestupuje na spojeni do USA/ Kanady nepoleti oklikou na jihovychod pres Dubaj, nez to zatoci na zapad.
Jedine ti, kdo v zapadni Evrope doposud prestupovali na spoje smerem na Afriku nebo rezorty v Indickem oceanu by mozna presli k Emirates. Co jsem ale videl v Praze na letisti, mnozi uz vyuzivaji spoju pres Dubaj ted.
Uznavam, ze mozna neco utrpi Lufthansa, protoze pasazeri z Prahy letici do jihovychodni Asie (Thajsko, Singapore, Kuala Lumpur) pres Frankfurt, pripadne v jihovychodni Asii prestupuji na spojeni na Australii / Novy Zeland, nejspis najdou spojeni s Emirates pres Dubaj sikovnejsi. Mnozi z nich uz ale letaji s Emirates na jejich dosavadni lince s B777 z Prahy, nebo z Mnichova pres Dubaj.
Do Australie a na Novy Zeland je dnes spojeni Praha - Dubaj - Aus - NZ uz mnohem vyhodnejsi casove, nez tradicni Praha- Frankfurt - Singapore (/Bangkok/ Kuala Lumpur) - Aus - NZ z nedavnych let.
Letel jsem s Emirates mezi Dubaji a Prahou nekolikrat a pokazde bylo B777 hodne plne. Mel by sis uvedomit, ze Emirates nejsou ekonomicky hloupi, znaji svuj trh a dobre si spocitali budouci vytizenost.
Z Mnichova maji dnes vetsinou 3 spoje denne na Dubaj/ zpet, z toho uz 2x s A380. Zvysili kapacitu spoju protoze je o ne zajem i mezi ceskymi pasazery. Nenasadili by A380 na linku z Prahy, kdyby mela letat poloprazdna. Je ale mozne, ze zpocatku budou stridat A380 a B777 v nektere dny.
A90l68e11x96a68n42d87e94r 94P39r74o60c75h52a72z27k26a
naplni-li A380, tak budou frajeri. Take to ale znamena, ze uz nejsme maly trh a ze je mozne uvazovat o vice dalkovych lajnach primo z Prahy
J85a51k18u66b 58F89e56j10t57e87k
Tip na levné letenky do San Francisca z Prahy 386€ - Flyfrom.eu
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!