- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je taky napad si pujcit elektrickyho krama a jezdit neustale nabijet.
Pulku co clovek vydela da pujcovne, super napad
A Uber byl zamýšlený jako regulérní konkurence taxi službě? Myslela jsem,že to měla být alternativa dopravy ve stylu carpoolingu. Někam zrovna jedu,hodim trasu do app a někdo se ke mne přidá a mně to něco hodí a nebo se nepřihlásí nikdo a já jedu sám tam,kam bych jel stejně tak i tak. Ale ne že budu někde stát a čekat celou noc na zakose.
Nevim, tak hlavně jít jezdit s tím, že si na to za prachy půjčím auto je pěkná blbost. Když máš vlastní, je to jiné.....
Jestli není v tabulce chyba, tak se jezdil 1 km s pasažérem za cca 30 km. Tak nevím, v čem je finanční výhoda pro klienty, když mohu jezdit za 19 Kč.
noo .... jedou americkým Uberem, který funguje na skvělé aplikaci na iPhonu a "většinou" je levnější než taxi
šel jsem na stránky Uberu Praha - "spočítejte si cenu odhadem" = "při počítání ceny se vyskytly problémy"
Dozvím se, že mohu použít běžné auto, SUV, luxusní, sedan, ..... ale ani stopa po cenách
Není to web seriózní firmy
Petr Karas - zhrzeny taxikar :-D jen houst, me se to velicd libi :-)
Opravdu pan redaktor ve čtvrtek ujel 46 km s cestujícím a po srážce od Uberu vydělal 1399? Tedy 30,41 čistého na kilometr? Nejezdí náhodou Uber pop za 10 kč/km?
Za celé tři dny měl 230 km se zákazníkem a vydělal si (již po odečtení 10% pro Uber) 6024. Tedy 26 kč na jeden kilometr? V Praze se běžně jezdí za cca 20 kč / km.
Tak já nevím ...
UBER POP je spolujízda... Řidič jede z místa A do místa B a protože má volná místa, nabídne je přes UBER jiným lidem.... To je ale služba, která těžko může fungovat v Praze nebo jiných velkých městech. UBER který je v Praze je zkrátka normální taxislužba a jak je vidět, tak dost drahá.
Tak naposled. Dokud platí i sebeblbější zákon, nebo vyhláška, musí ho všichni dodržovat. Ten kdo ho dodržovat nebude, tak pochopitelně bude mít určitou výhodu. Je-li to poskytovatel služby, nebo výrobce, tato výhoda může zlikvidovat konkurenci. Jestliže chce někdo změnu, musí lobbovat u svých poslanců, ne zákon svévolně porušovat.
To by mě zajímalo, co konkrétně se panu Petříkovi nezdá...
Někde jsem četl zajímavou myšlenku, že stát nedokáže dlouhodobě vzdorovat trhu a zakazovat lidem používat lepší a zároveň levnější službu. Chvíli to sice bude drhnout,ale lidi si cestu nakonec najdou a stát rezignuje.
Taxi je typickou ukázkou, kdy se stát (třeba v roli pražského magistrátu, nebo některých měst ve světě) zuby nehty snaží regulací udržet při životě drahou a méně kvalitní službu (licencovaný taxikář, regulované sazby). Přitom Praha ani po dvou desetiletích není schopna eliminovat nepoctivé taxikáře, o kterých se roky píše ve v turistických průvodcích (JAK JE TO MOŽNÉ?). Je to směšné, kdy udržuje při životě systém s mnoha podvodníky.
Politici a následně legislativa, kterou tvoří, absolutně nestíhá technologickému pokroku a snaží se udržet neudržitelný stav.
Podívejme se na pirátství. Nejdřív byly žaloby a volání po zákazech a restrikcích. Pak přišlo Valve se Steamem a lidi najednou začali nakupovat i hry jen tak z nostalogie nebo protože to je v akci aniž by je hráli. Pak se objevil GOG, Origin atd. a kdo byl schopný dokázal vydělat víc než dřív, kdy měl problém prorazit mezi lidi. Nebo v hudbě služby jako Spotify nebo Apple music. Podobně očekávám přizpůsobení trhu i v těchto odvětvích.
No nedivim se ze je to ve spousty mistech zakazany, vcetne toho kde bydlim. Jenom to zotrocuje lidi, velice maly vydelek kdy pak musite ridit unaveny a ve stresu na takovou almuznu. Ridici nemaji kvalitu soferu, bezpecnost, znalosti mist a ulic v danem meste male...ridic taxiku je ma licenci a auto splnujici pozadavky. Amici..omg
"zotročuje lidi"? zkuste se podívat do kalendáře. jsme asi o 35 let dále, než si myslíte