Diskuze
Nové vlaky za miliardy. Dráhy chystají i novou podobu interiéru
Děkujeme za pochopení.
B87o57h47u24m80i16l31a 18M81a20j28e41r40o33v47á
Já chci zpět stará kupé když bylo poloprázdně tak jste si mohl lehnout nebo opřít nohy o protější sedadlo a sdílel jste ho s max dalšími pěti lidmi takto je to stejné jako v letadle cestujete jako sardinka
R11a79d27e34k 44J58a53n98a72t26a
Vozy s kupé mají cca o třetinu vyšší náklady na oskm. Jste ochotna platit o třetinu více?
V Evropě i ve světě se totiž ukazuje, že to cestující platit ochotní nejsou, takže nové vozy s kupé se vyrábějí už jen pro noční vlaky.
R89o26m22a38n 69J48e57s19c30h68k16e
Nové neznamená dobré. Interiér v Regiopanterech se nepovedl. Chybí stěny na přestavcích, poličky kam se nic nevleze, široké díry v nich, kde mne čepice propadne, chybějící koše. Velký záchod , kde chybí popisy.
Také nové RailJety mohly mít krajní vagón či alespoň půlku nízkopodlažní pro invalidy a kočárky.
Je to tak, že páni co objednávají tyto soupravy v nich nejezdí.
T66o61m 12J26u70r35e35č75k83a
Railjet má zvedací plošinu a bezbariérovou toaletu ve voze první třídy, kde cestující na vozíku můžou jet za 25 % ceny druhé třídy s doprovodem zdarma. Co chcete ještě víc?
M18a48t14t39e35o 98K60o92u64n39o44v58s74k96y
Nejsem odborník, tak pokud to někdo ví, byl bych rád za osvětlení. Tady se někde na dálkách jezdí 200 za hodinu? Nebo je to nějaký standard, v jakém se vlaky dnes vyrábí?
P90a89v19e79l 21H71l69a31v20s63a
v zahraniční ano. Pokud bude vlak nasazen na spoje do Německa, tak to může být podmínka pro to, aby tam mohly CD vůbec jezdit.
Taky je potřeba vidět, že vlaky mají životnost větší než auta, pořizují se na desítky let, během kterých se (snad) zlepší a zrychlí koleje v Čechách.
R40i43c27h25a18r72d 33G27e32n88š17e50r21o81v13s70k86ý
Ti chystaji nove vlaky uz 30 let a porad se to nejak nedari :)
R63o53b90e34r56t 91P63r20a35ž61á55k
Nedaří? Pendolino, RailJet, InterPanter, Sharky....
Š24i14m23o85n 38D49a97l90e80c45k84ý
Vypadá to dobře, snad z toho něco bude. Ale též bych si dokázal představit jiné sedačky. Ideálně ne příliš zaoblené, jako jsou např v Railjetu nebo na vizualizaci, ale raději takové, které mají u opěrátka na hlavu téměř ostrý úhel, to je na spaní nejlepší. Ještě lépe, aby to opěrátko hlavy bylo polohovatelné, protože třeba v tolik opěvovaných slovenských EC vozech mi to připadá nízké a to mám průměrných 183 cm. V tomto ohledu u mě vedou kupéčkové Bmz.
A90n15t26o35n85í89n 49D77o36u76b50e84k
Najbrt byl zatím průšvih největší tak snad to konečně bude jinak. zatím co dělají Čd je všechno špatně. I Railjet je od OBB krásný venku i uvnitř a od ČD hnus.
M15i77c29h39a83l 51S62e14d81l21á77č13e28k
Tak já to mám přesně naopak. Modrej RailJet je prostě nádhernej a s červeným se nedá vůbec srovnávat.
M74i31r22o70s82l21a88v 50Z78i61k84m17u30n16d
Sedačky v Railjetu považuji za něco otřesného, mnohem kvalitnější jsou v kupátkových vozech Bmz od Siemense, resp. v rakouských modernizovaných velkoprostorech Bmpz, mezi nejlepší sedačky v kolejových vozidlech ČD patří jedničkové sedačky v mnohými kritizované EJ řady 471, podobně pohodlné jsou jedničkové v řídících vozech 80-29-2xx (používané k motorovým vozům 854 nebo na rychlících Praha - Rakovník ...) ... a není nad sedačky ve vozech ZSSK, které jezdí na českých vlacích ...
Nové sedačky ve vozech Ampz (od Siemense) jimiž byly nahrazeny původní (i barevně příjemnější) ...
Mám pocit, že ti, co rozhodují o nových sedačkách ve vozech ČD nebo o tom, co se dá do vozu v rámci jeho modernizace buď vlakem vůbec nejezdí nebo nemají ani potuchy o tom, co za kvalitní sedačky jezdí např. ve Švýcarsku nebo co je v regionálních vlacích ve Francii ...
V73í70t 56G35a77b72r29i18e17l
Ty jsi asi moc nevyrostl, když píšeš takové věci.
V24í49t 28G41a13b79r37i23e17l
Jak vidím ty sedačky s kusem plastu kolem hlavy, tak se obávám, že to bude pro vyšší lidi naprosto nesnesitelné.
P39e97t65r 23V13i61n68a71ř
Takže se pokusí dotáhnout Regio Jet a bude nás to všechny stát dalších 6 miliard.
Tak určitě.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....