Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vánoční reklamy: Britský obchodní dům uvedl kolekci pro lakomce

„Co je to?“ ptá se mladý muž a udiveně zírá na svou partnerku. „Párátka, vždyť je máš tak rád,“ snaží se ho uklidnit žena, zatímco druhou rukou hladí svou novou kabelku. Vtipnou reklamou zabodoval v roce 2013 britský obchodní dům s luxusní módou Harvey Nichols.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i60r91e59k 97T16u11r72e58č11e55k 4513352490822

To ja zase davam vetsinu peněz na moji nejoblibenějsi charitu.

Sam sobě...

0/0
24.12.2015 18:46

S84t46á58ň47a 32K19o41m72o24r35o78u60s21o77v34á 3585743117319

Chtěla bych vidět sestřih z následujících vánocR^;-D;-D;-D

0/0
24.12.2015 9:37

D88a18n98i17e63l 39K43r40o10n56e86r 7604154446107

To mi pripomina ceny z ceskych vedomostnich souteznich poradu.

0/0
23.12.2015 20:06

K72a47r29e58l 84D15r74d87a 6773345287559

Já si letos od září kupuji samé drahé dárky a říkám tomu, že si dělám Ježíška. To se jako vážně nemá? Dyť příbuzným jsem nakoupil takové hory balíčkové kosmetiky v LIDLu až zrak přechází. ;-D

+1/0
23.12.2015 17:01

M88i94c34h52a79l 49Š14e60v74č85í39k 8943186874

JJ, taky jsem kupoval hory kosmetických balíčků a ti nevděčníci ani nevýskali, tak letos nedostanou nic ;-D Mrzí mě to, tak si pro zlepšení nálady koupím ještě nové auto.

+1/0
23.12.2015 17:29

S78i40m25o37n73a 72B25ě21l14á86k39o25v25á 2250231299313

Někdo je naopak hodně štědrý a stejně to nikdo neocení. Kolegyně dala loni dceři mobil, králíčka, hračky, oblečení dle výběru dcery a nějaké další věci. Reakce dcery: "no, to jsem toho moc nedostala"... Já bych takovému dítěti asi vmetla něco o nevděčnosti a příště bych dárky omezila, ale kolegyně z toho byla tehdy hodně špatná...

+1/0
23.12.2015 15:24

M81i44c82h53a44l 74Š14e16v20č11í82k 8353866174

Nechápu ten trend rvát pod stromek hromadu krámů, hlavně aby toho bylo hodně. Dcera dostane jeden dárek a hotovo.

+2/0
23.12.2015 17:33

S34i50m95o36n43a 72B49ě59l55á39k77o89v47á 2230631349873

Taky nechápu. My si taky dáváme jeden a když už něco dalšího, tak to jsou takové blbinky jako ponožky apod. :-)

+1/0
23.12.2015 19:13
Foto

H47a54n63k56a 59B34o44r43o64v20c30o63v71á 7411855272782

Mám kamaráda, který má každoročně deprese z toho, že dárky, které koupil rodině a svým blízkým, nejsou příliš drahé a je jich málo. Dokonce je ochoten se kvůli nákupu vánočnícha dárků zadlužovat kreditními kartami a nejrůznějšími úvěry. Tohle myšlení nechápu...8-o

+1/0
23.12.2015 12:19

Z15b74y29n88ě78k 56R80e32i87c52h75l 8536379906529

Účelem dárku je potěšit obdarovaného. Mě osobně nikdy nezajímalo, jak drahý byl dárek, který jsem dostal, ale o to více jsem ocenil, když jsem viděl, že darující o mém dárku přemýšlel, dal si práci s jeho výběrem, pěkně jej zabalil, prostě když z dárku vycítím, že mi chtěl někdo tímto dárkem, byť za pár korun, udělat radost.....Ta reklama je hooooodně smutná a doufám, že nebude sloužit jako přiklad sobectví.

+4/0
23.12.2015 12:10

S85t22a45n79i32s60l73a25v 61H92r78o61u29z95e83k 6970914721

Je to reklama. A dobrá.

Dokázala zaujmout a odlišit se tak od konkurence.

A že se kvůli tomu někteří urazili, to je bonus navíc.

0/−1
23.12.2015 10:30
Foto

M68a18r87t14i98n 67S97v82o34j70a81n68o88v37s29k77ý 8765581956151

Fakt pobavilo.... ;-D

+3/0
23.12.2015 10:05

A93n28t40o59n66í95n 10Z94e60l35e14n54ý 2824803681826

Já to chápu. Vždyť ten výběr 24. večer na pumpě nebývá moc velký.

+8/0
23.12.2015 10:03

L63a80d23i76s80l48a35v12a 43S92t13r50n42a50d28o34v11a 3858774501762

Jojo , reklama se trefila ....je to tak rok zpět ,jsem vyhrála možnost někomu zaslat kytici , vyhrálo asi 20 lidí. Paní co květiny rozvážela, říkala , že pouze tři lidé ji opravdu poslali někomu ..zbytek sám sobě

+2/0
23.12.2015 9:49

V38l47a12d67i12m31í97r 66F36i84b18i68g45e24r 5954441281334

No předpokládám, že většina těch co si tu kytici nechali poslat sobě ji pak někomu stejně dala. Raději bych také květinu věnoval osobně než přes kurýra. Kurýrem jen kdyby to bylo někam dál.

+2/0
23.12.2015 10:04

L55a91d37i26s72l91a58v62a 19S16t79r53n96a12d28o15v34a 3428204181782

akce byla od Merci , ke dni matek .

0/0
23.12.2015 10:13

S37t45a16n18i94s81l95a36v 32P88ř81i61b32y58l 1489228741206

Říkala, když Vám vezla kytici, kterou jste vyhrála :-)

+3/−2
23.12.2015 11:54

S19i49m21o91n85a 82B87ě15l50á40k88o62v34á 2190541389633

čtěte pořádně...

+1/−1
23.12.2015 15:26

S91i19m64o95n75a 66B82ě83l89á70k44o78v68á 2660211679103

mohla to říkat do telefonu, když se s výherkyní domlouvala, kam má květinu doručit...

0/0
23.12.2015 15:27

E98d38a 14D44r58á33b29e89k 7419642463687

...mohla... nebo taky ne:-)

0/0
23.12.2015 21:39

V64l71a16d93i93m56í13r 19F24i42b82i38g17e95r 5214521351804

Spousta lidí myslí na sebe, je to vidět v obchodech. Rodinka koupí dětem nejlevnější limonádu, sobě pivo i když je v akci tak vychází o dost dráž a u kasy pár krabiček cigaret, ale když chce dítě čokoládu, nebo nějaké lepší pečivo než obyč. rohlík je to moc drahé;-)

+4/−2
23.12.2015 9:42

K72l77i93m34e20n26t 33P29i42j85á44č16e43k 7117455242358

Jeden můj kolega šel před lety s dcerou okolo obchodu hračky-papír a dcera chtěla koupit nějaké album na fotky. Odsekl jí, že je to moc drahé a obchod přešli dál. Pak se zastavil a v duchu si řekl : Ty vole, Ty nevíš, kolik jsi včera utratil v té vinárně ! Hned se vrátili a dceři řekl, ať si vybere které chce, že je to jedno kolik stojí :-P

+3/0
23.12.2015 10:02

V97l38a84d74i20m18í58r 85F65i54b75i37g62e21r 5764631601914

Tak to je fajn, ale dost lidí si to neuvědomí. Neříkám že by se děti měli rozmazlovat vším na co si ukážou, ale když dopřeju sobě, tak komu jinému dopřát když ne vlastnímu dítěti.

0/0
23.12.2015 10:07

J68a73r39o61s88l70a74v 23H26o73r17á97k 8812924915709

Na potravinách nešetřím ani na sobě, ani na dětech. Co se týká jiných věcí, tak tam vždycky rozlišuji, jestli danou věc dotyčná osoba opravdu často používá, nebo ne. Třeba na kolečkových bruslích dcera jezdí tak jednou za půl roku -> koupím nějaké levné za pár šupů. Ale třeba longboard, na kterém jezdí už druhý rok několikrát týdně, jí koupím jaký chce bez ohledu na cenu. Stejné pravidlo samozřejmě vztahuji i na sebe.

+1/0
23.12.2015 10:23

J23a24n50a 15N62o68v45a48k53o70v57a 1909793740677

Ja jsem vzdycky kupovala vsem hezke darky a dostavala same hloupe, dneska nic nikomu nekupuji a kupuji si pro sebe, jelikoz vim, ze mi stejne nikdo nic nenadeli, jenom blbosti, takze radeji ty moje prachy utratim za darky pro me

+8/−2
23.12.2015 9:25

L51a82d18i75s50l94a46v48a 23S10t95r91n83a77d66o72v81a 3448904971622

Asi záleží i na úhlu pohledu ..co se mně může zdát hezké , jinému ošklivé

+1/0
23.12.2015 9:54

S22i54m38o10n37a 90B17ě27l23á82k43o51v16á 2640251729263

To je smutné :-/ Když se vám někdo zrovna netrefí do vkusu, tak to neznamená, že se při výběru nesnažil Rv někteří prostě třeba jen neví, co by se tomu druhému líbilo a ne vždy se chtějí výslovně zeptat...

+2/−1
23.12.2015 11:11

M51i75c75h74a36l 14Č65e76r61n69ý 7854970741565

Článek pěkný, myšlenka reklamy taky dobrá, výborně zahrané reklamy :) Ale fakt spíš patřím do té skupiny, které je obdarovaných párátky a kancelářskými sponkami dost líto :-) Takže bohužel, i když mám humor moc rád, tahle reklama pro mě je spíš víc smutná než vtipná. Asi Ty Vánoce mě dojímaj, nebo co ;-D

+11/0
23.12.2015 9:21

L87a76d15i39s37l78a75v22a 13S39t30r10n27a62d50o77v22a 3518984641912

Mně také jich je líto ,proto to nedělám ..ale znám někoho , kdo činí podobně ..jen obdarovává věcmi které v životě neužijete , ale koupil za levno a není to z fin nouze , jen prostě koupí ,co mu padne pod ruku

+1/0
23.12.2015 9:52

P25e31t86r 84G49e71b33a75u30e30r 7296478355541

Dobrá inspirace,DĚKUJI.:-)

+10/−1
23.12.2015 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.