Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výluk na železnici v příštím roce ubude. Může za to nižší rozpočet

Výluk na českých železnicích bude příští rok méně než letos. Může za to nižší rozpočet Správy železniční dopravní cesty. Letos byl přitom objem zakázek rekordní, neboť správce finišoval s čerpáním evropských dotací. Kvůli vysoké poptávce a náporu práce ale některé firmy práce nestihly dokončit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D41a93n34i94e89l 23S58c35h55n82i49t14z34e66r 5791824111656

To jak sedí ten chlápek na ty kolejnici, tak vypadá obecně práce na železnici, silnici.Rv

0/0
23.12.2015 1:27

J20i41n95d91ř83i74c40h 58Š95k52o14p62e75k 4145971960305

co mu zbývá ? Musí počkat, až přejede vlak

0/0
23.12.2015 9:28

P77a81v82e41l 16M98a83c19o87u21n 4587549172196

Trať UnL Střekov - Děčín. Jeden z důkazů jaký je v SŽDC bordel. Ti lidé co mají na starosti výběrové řízení a průběh stavby by měli nést zodpovědnost. Vyhrála firma, která si různě od jiných půjčuje stroje, protože své nemá, jenže je tolik zakázek a nikdo půjčovat nechce. Dále najímá pochybné subdodavatele. Pak se stavba zdržuje a termín nestihne. Je vždy u výběrového řízení podstatné to, jestli je nabídka nejlevnější?

Trať Benešov nad Ploučnicí - Rumburk. Zde je rekonstrukce další paskvil... Modernizace opravdu v uvozovkách. Svařených kolejnic sotva půlka, pražce vyměnili taky pramálo. Něco na pérech něco na šroubech... Přejezdy a zabezpečení? Perony a přechody? Nová návěstidla ve stanicích? Kam se vytratila ta spousta peněz na tuhle modernizaci?

0/0
22.12.2015 11:31

J64a25n 37V60a30l76o49u20c59h 6642417268150

A co se divíte, když hlavním (jediným) kritériem je nabídnutá cena. Mnohdy sice nedodržená (že byla nereálná už v nabídce úředník neřeší, protože neví, ale za to má razítko...), ale nechte rozdělanou stavbu... Takže pak se doplatí anebo škrtá (různé vybavení, mobiliář).

0/0
22.12.2015 12:27

J31i91n16d45ř16i36c46h 11Š11k28o33p14e41k 4225821940625

nikdo nenutí soutěžit pouze na cenu

Pokud si zadavatel neohlídá kvalitu, nebo dodržení ceny, nebo sankce, které může vůči firmě nárokovat, tak mu nepomůže sebelepší zákon.

Jen zbavení svépravnosti

0/0
22.12.2015 14:47

K80a13r87e42l 48O47g48o52u76n 7302801671321

Na trati Benešov n.P. - Rumburk šla většina peněz do rekonstrukce mostů a propustků.

0/0
22.12.2015 13:06

P27a10v88e93l 61M26a81c75o52u28n 4707189622956

Název díla: "Odstranění propadu rychlosti"

Cena díla: "870 mega"

0/0
22.12.2015 15:59

J14i56n88d64ř66i24c95h 82Š37k38o71p81e54k 4675911380165

nejde zakázat firmě,že si nesmí půjčit stroje. To ti zákon nedovoluje, takže na lidi, co dělají výběrko, to neházej.

0/0
22.12.2015 14:45
Foto

M64i42c77h10a33l 24S46m59í65t23k86a 8384844273346

V článku věta dne: Výluka čeká také hlavní trať z Prahy do České Třebové, kde bude v září provoz fungovat jen na jedné koleji

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vyluky-zeleznic-v-pristim-roce-d3j-/ekonomika.aspx?c=A151221_211142_ekonomika_ane

Chudáci cestující, podle Sůry budou tedy vlaky jezdit asi jen jedním směrem a nebo se jedná o poplašnou zprávu? Novinář se zase vyznamenal. Tam vlakem, zpět možná na kole :-)8-o8-o8-o

0/0
22.12.2015 10:58

P84e50t43r 95N87o64v24o52t36n44y 1711600311

Ne, vlaky se ta te jedne budou střídat. Takže budou spozdeni. Na kolo to (zatim) nebude. :-)

0/0
22.12.2015 12:08
Foto

M79i71c24h83a23l 21S15m74í84t95k80a 8424514143106

Vzdalenost mezi Prahou a C.Trebovou je 164km. Ta veta zni, ze cely usek bude jednokolejny.

0/0
22.12.2015 12:54

P11e19t53r 52N21o47v95o13t33n95y 1491500491

Vy jste tady novej, ne? :-)

+1/0
22.12.2015 22:03
Foto

B89r51o65n60i62s25l79a92v 98G12a25b72r21y58š 2102549621

Rekonstrukce jsou aspoň během těch výluk vidět, železnice dělá pokroky. Není to nic moc, ale aspoň něco. Pořád lepší než na silnici, která se stačí rozmlátit během dvou zim.

0/0
22.12.2015 10:31

M63i46c59h23a51l 26M89e29č49i82a82r 1680900879725

Buďte radi, že sa niečo robí.. na Slovensku budujeme koridor Bratislava - Košice od roku tuším 2002 a už sme skoro v Žiline (ani nie polovica a to ešte tá jednoduchšia).. ;-D malo to byť do roku 2010 celé...

0/0
22.12.2015 9:54

J70a65n 84J42e40m29e78l35k34a 1175120

Tak zase to máte aspoň bez úrovňového křížení. Ještě by to chtělo na 200..

0/0
6.1.2016 13:26

M16a38r78t10i87n 95Š57p69á41d 4132899361476

To je nějaká blbost, ne? Mezi Ústím n/L, Střekovem a Děčínem. To je jako kdybych napsal o výluce mezi Prahou, Vršovicemi a Davlí...

0/0
22.12.2015 9:45

J34i74ř41í 23S41t96e34h18l24í51k 9127556735672

Nejlepší je,když vyhraje soutěž na opravu horské trati firma z Maďarska.Mají jistě hodně zkušeností s prací v horách.Potom to tak vypadá.Trať do Jeseníku 4 měsíce zavřená,ale nic se neudělalo.;-D

+8/0
22.12.2015 6:59

P24a43v83e20l 35O16b49d20r61ž49á49l93e86k 6206304558682

Soutěž vzdy vyhraje ten nejlevnější. .. to byla přece hlavní protikorupční myšlenka systému veřejných zakázek.

A pokud si úředník dovolí vybrat někoho jiného, je jednou nohou v kriminále a nadřízený orgán ji stejně zruší.

+7/0
22.12.2015 7:18

M79a38r46t17i64n 86Š64p93á37d 4822939901856

Je to nesmysl, jenomže při dnešním přístupu k věcem se málokdo odváží něco pořádně rozhodnout. Takže se jede schematicky, např. kdo nabídne míň, ten to má.

0/0
22.12.2015 9:53

J75i53n24d37ř43i36c57h 91Š64k29o97p24e22k 4905731460195

když řekneš a) vyhraje ten nejlevnější, musíš říct i b) tj. ten nejlevnější, který předtím splní kvalifikační požadavky

+1/0
22.12.2015 14:54

J23a86n 68Č81e32k26a37l 7599585554284

Trať je pořád trať, most je pořád most, a násep je pořád násep, na to nemá sídlo firmy žádný vliv...

0/0
22.12.2015 9:53

J26a96n 33Ř55e29z75n73í94č79e58k 3751921963760

Na jednu stranu je to i dobře. Kamkoliv se jelo v roce 2015, tam nějaká výluka a z toho plynoucí fakt častých velkých zpoždění. Spojení Kolín-Praha bylo zoufalství, běžně zpoždění až 30 minut a časté mimořádnosti. Jen nechápu toho naivu, co sestavoval nynější jízdní řád, kdy dal na průjezd Praha-Kolín 37 minut. To ani omylem - jediný vlak zatím nepřijel podle jízdního řádu.

+3/0
22.12.2015 6:51

M24a19r47t92i52n 94Š90p56á27d 4682169311136

Myslím, že už počítali s ukončením výluky. Je jasné, že se trochu protáhne, no ale pokud skončí řekněme v únoru, pořád zbývá 10 měsíců na normální ježdění v souladu s JŘ. Nechtěli to hned po chvíli měnit.

Teď třeba v neděli na Budějovicku (včetně ČB - Praha) jezdily všechny vlaky naprosto včas, to musím pochválit.

0/0
22.12.2015 9:51

J52a37n 86Ř77e84z80n38í75č67e95k 3521931463270

Právě že teď se tam nic neděje a stejně to nejezdí podle řádu. Zřejmě zbožné přání sestavovatele jízdního řádu. Jestli v březnu pojedu Kolín-Praha za 37 minut, sním svoje pantofle. Nevěřím tomu.

0/0
22.12.2015 9:55
Foto

M78i66c60h47a92l 70S15m18í16t88k66a 8164594373686

Zeptejte se u SŽDC...

0/0
22.12.2015 11:00

T78o63m48a96s 72A30u66g92u80s90t22y68n 6107566221940

Proč je ten článek tak negativní, když by krásně mohl být pozitivní? Co napsat, místo výluk o tom, že se modernizuje ta trať, tahle trať atd? Obsah je stejný, ale působí to úplně jinak...

+8/0
22.12.2015 6:32

J97a15n 76D21r89b65u31š22e60k 2964443302

To by nikoho nezajímalo a nikdo by to nerozkliknul.

+5/0
22.12.2015 7:47

M97a20r77t30i10n 16Š87p41á13d 4962739961216

Protože autor... Kritizuje věci, které jsou aspoň v základu k pochválení, a nekritizuje to, co by měl kritizovat. Když už tak nemá rád ČD, proč nekritizuje třeba cenotvorbu na přeshraničních úsecích Potůčky - Johannstadt (2 eura jedním směrem) či České Velenice - Gmünd (1,5 eura jednosměrně, 3 eura zpáteční)? Prakticky v každé diskusi nabízím nějaké téma, na které by bylo dobré se zaměřit.

0/0
22.12.2015 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.