Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tendr na mýtné se opět posouvá. Nejdříve rok 2017, zní z ministerstva

Vybrat nového provozovatele mýtného systému v řádném výběrovém řízení už nelze do vypršení smlouvy s Kapschem ke konci roku 2016 stihnout. V materiálu pro úterní jednání řídícího výboru, který mají média k dispozici, to připustilo ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A47n39t72o14n38í10n 23K28a80t89z31e45r 8482113956130

Co tam ty nedouci teda dělají,když nic nedělají.Jó chodí si tam jen pro brebendy a výpalné!!!Pokud bude takto tato vláda pokračovat,tak až se sejde rok z rokem,tak zjistíme,že za 4roky neudělali ani to co měli udělat za jeden rok!!!Tak že premiér si je tam drží jen proto aby mu neschodily vládu?!?To je opravdu smutná bilance neschopáků nebo že by všehoschopných!!!Do háje ztakovou vládou,která jde na ruku jen USA a Bruselu!!!RvEU[>-]Rv!!

0/0
23.12.2015 10:44

J22o54h84a64n 98Z59i35n82g40e31l 7642274893681

Ano, nejsme jako politici, makáme: tendr na mýtné se odkládá, Pražský okruh není projednán EIA na ministerstvu, takže se odkládá, dálnice D3 nemá připraven projekt a vykoupeny pozemky, takže se odkládá.... Ťok má starost, jak vybírat pokuty za rychlost prostřednictvím mýtných bran.

V normální státě by ho už odvolal premiér. U nás má staženou zadnici, aby mu Ťokův stranických šéf neshodil vládu.

Nejhorší vláda od revoluce!

+5/0
23.12.2015 7:00

K68r27y88š15t83o52f 17L39a43n71í87k 1619870775645

nerikam, ze by se stat mel ridit uplne jako firma, ale u nas když se zahaji nejaky projekt, většinou se jede podle harmonogramu a malokdy se nedokonci včas. a pokud se tak stane a zodpovedny pracovník to neumi dostatecne vysvětlit, ma to pro nej neblahe dusledky.

+1/0
22.12.2015 23:21
Foto

J30i97n44d77ř67i97c82h 31C22o58u87f13a88l 7727169449950

to asi nepracujete na ministerstvu

+1/0
22.12.2015 23:32

J37o22h30a13n 55Z42i27n53g94e82l 7202234753461

Tak. A nově, kdo si na ministerstvu otevře na nějakýho lempla ústa, dostane pokutu.

0/0
23.12.2015 7:01
Foto

J70i57n28d19ř33i29c48h 32C70o84u95f76a56l 7957489279650

Dane, kamaráde, to bude nějaký Ťoklý.

+2/0
22.12.2015 22:54

M37a36r91e34k 75M57a60r74t64i27n 8339714246720

Za tohle je zodpovědnej přímo Ťok. Byl to on, který zrušil původní výběrko na mýtného manažera, sestavil čtyři nebo pět komisí na mýto, které ovšem spíše nefungovaly než fungovaly, založil kvůli tomu státní podnik, která se však mýtem nakonec noc nezabývá (měla to být jeho hlavní činnost) a tak by se dalo dále pokračovat. Buď je totál amatér nebo je to cílené. Dost možná obojí :-/

+5/0
22.12.2015 21:30

I18v46o 21Ž26i55ž70k62a 8813247561141

Jedná se o tak lukrativní kšeft, že se musí natahovat od voleb k volbám bez ohledu na peníze a zdraví lidí. Oba případy cizinců ve Studénce souvisely s objížděním dálnice, ale to se moc nepropírá. Raději se v klidu vyvádí polovina vybraných peněz do soukromých rukou za provoz a druhá část je klasická daň státu. Při současném výběru 10 mld. to dělá na každého občana tisícovku a v konečné podobě ji nehradí dopravci, ale koncoví spotřebitelé.

+3/0
22.12.2015 21:21

J51a45n 17B78í85l30e14k 7774262824853

Tady lze napsat jediné: Kdo chce, hledá způsoby - kdo nechce, hledá důvody!:-/;-€!!

+3/0
22.12.2015 21:13

V82í21ť94a 98N67o44v67á11k 1258593555221

Efektivita v praxi. Tady máte 25 a vyberte 100 Rv. Chápu v té firmě musí dřít stádo koňů aby to míto vybrali....

+3/0
22.12.2015 21:13

J87a39k44u78b 92R56o12u54s 3213450304332

Prostě to zařídili.

+5/0
22.12.2015 20:59

F21r53a94n78t95i28š93e97k 88N31o63v98o30t55n13ý 2284249226

Soudruh Ťok a šéf jeho buňky Bureš by měli odstoupit.

+6/0
22.12.2015 20:57
Foto

M40a53r95t33i29n 49P50i51š21t31o23r38a 8738468906709

Nedávno se psalo o IT zakázkách. Existují rozsudky, že pokud si instituce pořídila systém tak špatně, že následný rozvoj a údržbu může provádět jediná firma, přesto ji to neopravňuje objednávat tyto práce formou jednacího řízení bez uveřejnění. Za své předchozí rozhodnutí zodpovídají, byť to byla jiná garnitura. Kromě toho je tu princip legality, který říká, že zákon musí být dodržen, ať to stojí co to stojí.

Na mýto by se to mělo uplatnit obdobně. Technická řešení tu jsou:

- systém lze odstavit bez náhrady

- lze postavit úplně nový systém (otevřenější)

- nebo nějaké kompromisní řešení s využitím (částí) stávajícího systému

V každem případě to lze rychle vysoutěžit.

+4/0
22.12.2015 20:29

P87a23t49r88i15k 95K65o56u32b65a 3752442570475

;-D Tak hlavne, ze mate cas vymyslet ptakoviny jako radary do zuzeni, ten Tok to je fakt postavicka. Nejvic me bavi jak nikdo za nic neni absolutne zodpovedne.

+6/0
22.12.2015 20:22

T52o83m39á97š 14Z75e37m87a34n 3555378544175

Ťok zapracoval na tom udržet Kapsch u koryta co nejdéle.. O to víc řeší, jak z řidičů vyždímat co nejvíce na uměle vymyšlených přestupcích.

+12/0
22.12.2015 19:48

K72a83r60e57l 26B18a59m67b88u77l35a 4173449877489

Diletanti...samozřejmě není nikdo zodpovědný...

+10/0
22.12.2015 18:14

P10e62t72r 16D92v73o77ř38á97k 9744427252430

A kolik se rozdalo na odměnách?

+4/0
22.12.2015 18:11

P98e88t92r 60D59v87o92ř72á71k 9174597362970

11 960 000 Kč, průměr 29386/os.

http://media.rozhlas.cz/_obrazek/3532981--odmeny-ve-vlade--1-610x395p0.png

+5/0
22.12.2015 18:22

P79e63t15r 14K90o69l87á87ř 2868707814311

Kapříci připluli ....

+7/0
22.12.2015 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.