- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co tam ty nedouci teda dělají,když nic nedělají.Jó chodí si tam jen pro brebendy a výpalné!!!Pokud bude takto tato vláda pokračovat,tak až se sejde rok z rokem,tak zjistíme,že za 4roky neudělali ani to co měli udělat za jeden rok!!!Tak že premiér si je tam drží jen proto aby mu neschodily vládu?!?To je opravdu smutná bilance neschopáků nebo že by všehoschopných!!!Do háje ztakovou vládou,která jde na ruku jen USA a Bruselu!!!
Ano, nejsme jako politici, makáme: tendr na mýtné se odkládá, Pražský okruh není projednán EIA na ministerstvu, takže se odkládá, dálnice D3 nemá připraven projekt a vykoupeny pozemky, takže se odkládá.... Ťok má starost, jak vybírat pokuty za rychlost prostřednictvím mýtných bran.
V normální státě by ho už odvolal premiér. U nás má staženou zadnici, aby mu Ťokův stranických šéf neshodil vládu.
Nejhorší vláda od revoluce!
nerikam, ze by se stat mel ridit uplne jako firma, ale u nas když se zahaji nejaky projekt, většinou se jede podle harmonogramu a malokdy se nedokonci včas. a pokud se tak stane a zodpovedny pracovník to neumi dostatecne vysvětlit, ma to pro nej neblahe dusledky.
to asi nepracujete na ministerstvu
Dane, kamaráde, to bude nějaký Ťoklý.
Za tohle je zodpovědnej přímo Ťok. Byl to on, který zrušil původní výběrko na mýtného manažera, sestavil čtyři nebo pět komisí na mýto, které ovšem spíše nefungovaly než fungovaly, založil kvůli tomu státní podnik, která se však mýtem nakonec noc nezabývá (měla to být jeho hlavní činnost) a tak by se dalo dále pokračovat. Buď je totál amatér nebo je to cílené. Dost možná obojí
Jedná se o tak lukrativní kšeft, že se musí natahovat od voleb k volbám bez ohledu na peníze a zdraví lidí. Oba případy cizinců ve Studénce souvisely s objížděním dálnice, ale to se moc nepropírá. Raději se v klidu vyvádí polovina vybraných peněz do soukromých rukou za provoz a druhá část je klasická daň státu. Při současném výběru 10 mld. to dělá na každého občana tisícovku a v konečné podobě ji nehradí dopravci, ale koncoví spotřebitelé.
Tady lze napsat jediné: Kdo chce, hledá způsoby - kdo nechce, hledá důvody!
Efektivita v praxi. Tady máte 25 a vyberte 100 . Chápu v té firmě musí dřít stádo koňů aby to míto vybrali....
Soudruh Ťok a šéf jeho buňky Bureš by měli odstoupit.