Diskuze

Konec spaní v kamionu? Belgie už nocleh řidičů v kabině pokutuje

Boj proti levnějším řidičům kamionů z východních zemí Evropské unie začíná nabírat nový rozměr. Francie a Belgie se snaží do nové legislativy protlačit, aby řidiči v době nařízeného odpočinku už nemohli spát v kabině vozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No a co brání tomu, udělat totéž ... do města se kamioňák nedostane, bude ho muset nechat na parkovišti na dálnici nebo někde na okraji města s rizikem poškození / odcizení, do a zpět hotelu taxíkem ... taxík zaměstnavatel nezaplatí ...

0 0
možnosti

Belgie je zahnivajici zeme v totalnim rozkladu. Stupen sociosilenstvi dosahl posledniho stupne. Islamizace zanik toho zdegenerovaneho dvojstati jenom urychli.

1 0
možnosti

J79a21n 43K17a93d53l98e28c

29. 12. 2015 0:15

co je komu do toho, kde řidič spí, nechtěli by náhodou řidiči určit hotel, nejlépe nejdražší;-€

1 0
možnosti

T97o20m98á96š 76Z35e24m20a72n

26. 12. 2015 16:03

"Kdo nic špatného nedělá, nemá se čeho bát", "proti kabinovým pirátům je potřeba tvrdě zasáhnout".

On to soudruh Ťok zavede i u nás když zjistí kolik na tom vyrejžuje policie.

2 2
možnosti

tak zrovna u kamioňáků s tím problém většina lidí nemá.

Prasecký styl jízdy, ignorace přestávek, znečišťování silnice (v zimě), přětěžování, šrot stav soupravy atd.

0 1
možnosti

Zřejmě podpora hotelů v těchto zemích za každou cenu, akorát jsem zvědav, jak budou řešit ty obří parkoviště pro kamiony s návěsy. I když oni jsou schopni i nařídit, že to řidič nechá stát na nehlídaném odstavném parkovišti a do hotelu se dopraví taxíkem ;-D Pak se řidič dopraví zpět buď k prázdnému kamionu, nebo plného uprchlíků schovaných v návěsu a nebo ten kamion tam nebude stát už vůbec. Jo tohle může vymyslet pouze chorá hlava.

9 0
možnosti

smyslem nařízení je odlifrovat řidiče i s kamionem, žádné hotely..je to v článku napsané

5 0
možnosti

Alespoň je vidět, že stav, kdy někdo, kdo žije pár kilometrů na východ má za stejnou práci 3x-5x nižší plat, je naprosto neudržitelný. Takže já jsem pro takováhle omezení. Dokud bude západní Evropa ždímat východní zaměstnance za pár šupů a dokud čeští majitelé firem pořádně nezaplatí své zaměstnance, nic se nezmění.

11 0
možnosti

Zaměňujete příčinu a následek. My nejsme chudí proto, že bychom byli zneužívání, naopak jsme „zneužíváni“, protože jsme chudí. A chudí nejsme kvůli nesmyslu, ale historickému vývoji. Stěžujte si jinde. K platům podobným v Německu a jinde se dá dojít pouze historickým vývojem. Nijak jinak. Nemůžete nařídit, že najednou budou mzdy o 50 % vyšší, tak to prostě nefunguje.

11 0
možnosti
Foto

V USA jsem mel v kamionu vetsi luxus, nez v smradlavym motylku u silnice.

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti

jj, EU a tzv. volný trh práce a služeb ... :-/

zde nejde o nic jiného než aby se východoevropští dopravci museli se svýma kamionama vracet na víkend domů- prostě jim zvednout náklady a díky tomu udělat pro své západoevropskédopravce konkurenci snesitelnější...

EU prostě přestává fungovat a každý si začíná jet na sebe ... a střední a východní evropa je tu od toho aby poslouchala na slovo, přijímala tolik imigrantů kolik jim merkelová s junckerem nařídí a neotravovala moudré bruselské hlavy nějakým brbláním ...

4 1
možnosti

pokud existují minimální mzdy rozdílné v jednotlivých státech, není možné aby se obcházeli tak, jako např. v případě přepravy.

2 0
možnosti