Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Požár, trhliny, vadné potrubí. Belgické jaderné elektrárny čelí sérii závad

Belgické úřady prodloužily povolení dvěma nejstarším jaderným blokům. Stalo se tak v době, kdy obě tamní elektrárny bojují se sérií závad. Země, která měla původně podobné ambice jako Německo, tak definitivně opustila cestu odklonu od jádra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I39m41r34i25c72h 64S26u33c53h42a85r41s54k72ý 8806153975491

Neviditelná ruka trhu vyřeší vše ;-) a co Né ruka, tak mladí obchodní zástupci, kteří ušetří třeba i na obložení brzd ve firemním autě. :-PRvRvRv

0/0
29.12.2015 10:21

R71o59m47a39n 98N63o63v43a68k 6349921512546

Hendricksová však zdůraznila, že neexistují žádné páky, jak provoz jaderné elektrárny v jiné zemi ukončit.

To je nejen Němcům, ale i Rakušákům trnem v oku

+4/0
28.12.2015 23:44

I90v89o 21Z47d63e33b90o43r33s72k50ý 3483641970221

To by se na Západě stát nemohlo, jenom u nás je takový bordel a šlendrián.

+1/0
28.12.2015 23:11

V28l15a94d60i12m13í86r 71W50a98g42n69e61r 4398945918

Podrobný rozbor situace jaderné energetiky v tomto roce a vůbec je zde: http://www.osel.cz/8611-jaderna-energetika-na-prahu-roku-2016.html

0/0
28.12.2015 21:27

Z39d12e86n93ě50k 42H35o27m80o16l15k48a 6860956895445

Já nevím, ale z čeho chtěji mít lidi tu elektřinu v zásuvkách a následně elektroautičkách? Máme k dispozici vodní, větrnou, solární ty všechny závisí moc na počasí a ne všude je možné je stavět. Pak tu jsou takové ty špinavé tepelné (tedy nejčastěji asi uhlí) a jádro. Bohužel snad jinou formu nikdo nevynalezl.

+11/0
28.12.2015 19:59
Foto

M65a50r24t63i38n 42P49i50š13t27o70r48a 8308628396149

Zrovna ta "elektroautička" se mohou, dokonce musí, nabíjet jindy, než když se pak používají. Ten čas lze různě posunovat a sladit s produkcí alternativních elektráren.

0/−5
28.12.2015 20:12

Z37b79y20n46ě76k 13K70o85ř79í77n78e94k 9974473839532

No většina lidí jezdí přes den a v noci by nabíjeli. Jak to jde sladit třeba s FVE?

+4/0
28.12.2015 20:34
Foto

M19a96r14t21i24n 41P62i96š62t46o90r32a 8708868956289

Nejlépe tak, že akumulátor vydrží více dnů, ať už proto, že se nepoužije každý den nebo bude mít dostatečnou kapacitu.

0/−4
28.12.2015 21:00

J76a11n 20M17a84c53e67k 3624791382823

Ale současné elektromobily mají kapacitu možná tak na hodinovou jízdu, takže na tu několikadenní si budete muset ještě hoooodně dlouho počkat.

+2/0
28.12.2015 23:41

T60o63m53á52š 64V43r27á39b33e58l 8280894953264

Vyřadit z provozu všechny jaderné elektrárny je velmi obtížné, ale prosadit výstavbu nových jaderných elektráren u veřejnosti je stále obtížnější a tak se v provozu musí udržovat staré jaderné elektrárny a to považuju za největší riziko

+14/0
28.12.2015 19:41

J23a83n 39P21e47k24a 5923803593

Němci se chovají nepochopitelně ve stále více otázkách.

+19/0
28.12.2015 19:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.