- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je v centru Prahu, je tam problém jít rychle pěšky (praktická zkušenost), na kole nemožné. Bohužel ty starý uličky nikdo nepřestaví. takže se dá jezdit maximálně podél Vltavy nebo kolem magistrály po cyklostezkách.
Líbil se mi ten systém v Paříži ale u nás asi půjde jen o malou domů pro pár úředníků
Hmm, zakazka jde pres MHMP, takze klasicky bezna cena x 10
A potom se s prekvapenim zjisti, ze v Praze jsou - narozdil od Amsterodamu ci Berlina - kopce
Alespon ze mezitim zprisnily podminky vykupu zelezneho srotu
A kdo ty kola bude svážet z míst kde se budou hromadit ?
Pravděpodobně nějaký taxík na kola.
200 lidí pude chtít ráno do centra. kol na stanovišti bude 10. Takže bude muset existovat nějaký taxík kol, co ty kola bude svážet na místo.
není pak lepší, když ty cyklisty rovnou odveze na místo určení ?
Na to bych nesedl ani kdyby me to za platili.
Hloupost pro par postizenych pumpickaru.
V podstatě jde jen o jiné odklánění dotací. Současné vedení měst, vezoucí se na vlně kritiky předchozích (typicky Praha nebo Brno) to prostě odklání přes jiný druh projektů než dřívější šíbři. Teď frčí rádoby ekologie, cyklolobby, neziskovky a granty na různé "akce" v ulicích. Problém je ten, že předtím aspoň zbyla nějaká ta nekvalitní silnice nebo stavba, po tady těch zelených nezbyde nic, protože rozeberou všechno bez viditelného výsledku právě přes "mzdové náklady" kamarádů z neziskovek atd. Automat, Brnonakole a další už se těší na ty sharingy a podobné nefukční nesmysly
Praha začne po ulicích rozdávat kola, v první etapě chce tisíc bicyklů
To bude kšeft, to si někdo namaže kapsu
moc si nedokážu představit, kudy budu na tom kole jezdit, ale i tak chvályhodný počin
Mě vadí nevraživost mezi jednotlivými účastníky provozu. Nevraživost mezi řidiči aut navzájem, mezi automobilisty a motocyklisty, mezi automobilisty a cyklisty.
A tu nevraživost ještě rozdmýchávají různé spolky na obou stranách. Kdo chce, ať jede autem, kdo chce, ať jede na kole.
Cílem by mělo být snižování napětí. Pochopení. Umožnit kolegovi řidičovi uskutečnit zamýšlený manévr. Neprudit, pokud druhý udělá chybu. Dá se tak přežít i větší hustota provozu.
Když se na kole blížím k úzkému místu a jedu pomalu, nechám auta předjet. Když z auta vidím skupinu cyklistů, beru je jako celek a necpu se mezi ně.
Ideální to nebude nikdy, vždycky se najde hlupák, ale spolupráce funguje v Římě, ve Vídni, v Londýně, i v Nepálu. Jen v Praze, Brně i Plzni je to boj. Proč?
Jel jste někdy v Římě? Já bych tam nejel ani autem a na kole by to byl vyloženě hazard se zdravím