Diskuze

Vlaková hedvábná stezka. Karavana se zbožím z Číny staví i v Česku

Zájem firem o dopravu zboží mezi Čínou a Evropou začíná růst. Původně vyrážel z říše středu na cestu dlouhou přes deset tisíc kilometrů jen jeden vlak za týden, nyní se uvažuje o „karavaně“ jezdící téměř každý den. Železniční přeprava tak začíná výrazně konkurovat lodím i letadlům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

že by první dobrá věc, co přišla z Číny ?

0 0
možnosti
JK

však se rusáci budou snažit. Nemůžou ztratit Evropu i Čínu. Takže budou podporovat i tento projekt EU - Čína, aby nepřišli o Čínu

1 0
možnosti
OU
MK

Tak na o 1200km delší Transsibiřské magistrále to funguje tuším už od roku 1916.

1 0
možnosti
MH

jenom aby proslula kvalita a cena SZDC nedonutila Cinany se Cesku spis vyhybat :-P

0 0
možnosti

P96e13t58r 48Š19i50m51e27k

2. 1. 2016 21:50

Á pozor, aspoň obrázek se změnil.

1 0
možnosti
VW

Odkaz pro ty co se zajímají o cestování a možnost si tuto "Hedvábnou cestu" projet, je to včetně odjezdů a cen jízdenek a tipů, trasa je vyznačena žlutě.R^

http://www.seat61.com/SilkRoute.htm#.VogxOfnhDIU

Jsem překvapena, že takový odborník na dopravu jako je p. Sůra nedá do článku žádný odkaz na net a další info.

0 0
možnosti
JS

J37a15n 96S63ů65r47a

2. 1. 2016 21:35

Text je o nákladní dopravě, nikoliv osobní, tak proto.

4 0
možnosti
DZ

Se Schenkerem uz nikdy vice. Z ciny uz to jezdi i z vice mist. Doba 20 dni je paradni. Lodni doprava z ciny je katastrofalni.

0 0
možnosti
Foto

Vidíte ty "ku..." šikmoooké žluté na to přišly a my bílý blbečci z Evropy né. Kuwa já chcu být né valach ale číňan.

0 6
možnosti
Foto

Teda musím si zareagovat, nééééé komunista.

0 5
možnosti

P98e49t92r 10Š43i86m25e83k

2. 1. 2016 19:19

A nezaškodila by taky třeba mapa těch tras, průměrná rychlost, jak se podařilo zkrátit dobu, co tam jezdí za vlaky, kolik je členů posádek, jede to non stop? Diesel? elektrika? Jaké jsou soustavy? Pane Sůro, dejte si trochu práci s článkem.

7 0
možnosti
TA

Přece by nepsal článek dýl jak 10 minut...

6 0
možnosti

P66e42t81r 68Š53i51m67e69k

2. 1. 2016 19:12

Jsem rád za tuto renesanci vlakové dopravy. Jen nesmí minout ČR. Napojit Bavorsko, Rakousko, postavit a obnovit kontejnerová překladiště a hlavně udělat pořádný průvan v ČD Cargo a pro začátek v něm zrušit odbory.

6 3
možnosti
JS

Představ si ,že Cargo převáží Metransu většinu vlaků.Ten postavil nový terminaál v Třebové,Ennsu,Dunajské Stredě.Z Třebové odjíždí 30 vkontejnerových vlaků denně.....

0 0
možnosti