- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že by první dobrá věc, co přišla z Číny ?
však se rusáci budou snažit. Nemůžou ztratit Evropu i Čínu. Takže budou podporovat i tento projekt EU - Čína, aby nepřišli o Čínu
Tak na o 1200km delší Transsibiřské magistrále to funguje tuším už od roku 1916.
jenom aby proslula kvalita a cena SZDC nedonutila Cinany se Cesku spis vyhybat
Odkaz pro ty co se zajímají o cestování a možnost si tuto "Hedvábnou cestu" projet, je to včetně odjezdů a cen jízdenek a tipů, trasa je vyznačena žlutě.
http://www.seat61.com/SilkRoute.htm#.VogxOfnhDIU
Jsem překvapena, že takový odborník na dopravu jako je p. Sůra nedá do článku žádný odkaz na net a další info.
Text je o nákladní dopravě, nikoliv osobní, tak proto.
Se Schenkerem uz nikdy vice. Z ciny uz to jezdi i z vice mist. Doba 20 dni je paradni. Lodni doprava z ciny je katastrofalni.
Vidíte ty "ku..." šikmoooké žluté na to přišly a my bílý blbečci z Evropy né. Kuwa já chcu být né valach ale číňan.
Teda musím si zareagovat, nééééé komunista.
A nezaškodila by taky třeba mapa těch tras, průměrná rychlost, jak se podařilo zkrátit dobu, co tam jezdí za vlaky, kolik je členů posádek, jede to non stop? Diesel? elektrika? Jaké jsou soustavy? Pane Sůro, dejte si trochu práci s článkem.
Přece by nepsal článek dýl jak 10 minut...
Jsem rád za tuto renesanci vlakové dopravy. Jen nesmí minout ČR. Napojit Bavorsko, Rakousko, postavit a obnovit kontejnerová překladiště a hlavně udělat pořádný průvan v ČD Cargo a pro začátek v něm zrušit odbory.
Představ si ,že Cargo převáží Metransu většinu vlaků.Ten postavil nový terminaál v Třebové,Ennsu,Dunajské Stredě.Z Třebové odjíždí 30 vkontejnerových vlaků denně.....