- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to ,anebo to byl podvod na cenu akcíí......cena ropy klesla na minimum,poplatky taky ,z každého letu ubyla jedna obsluha, rohlík se salámem na pozvracení, nápoje ...nákupka 10kč-2L, letadla nejsou tak stará ty Boeingy 737-a800 jsou již z NG třídy.....takže být akcionář ptám se jako že z jedné miliardy méli více než z patnácti
Sorry blbě jsem četl....o jednu miliardu více
Presne jak bylo napsáno, diky v podstate monopolu na cestovky vzbec existuji, jinak by nemeli sanci. Letenky mimo objednané mista v chartrech drazsi nez konkurence, flotila těsně pred vyřazením do šrotu, servis průměrný, ale hlavne 100% jistota velkého zpozdeni, ktere pak zkusene kamufluji, aby nemuseli vyplacet finanční kompenzace...
Tak hlavně v případě charterovych letu se kompenzace nevyplaceji
Uprimne se divim, ze jim klesl zisk. Obcerstveni za letu zadny, letadla nejstarsi v Evrope, zavazadla jen do 15 kilo (cokoli nad se mastne plati), neustala zpozdeni, prakticky monopol na charterove lety z Ceska...
zapomnel jsem, ze stale jeste pocitaji palivovy priplatek (1000 - 1700 korun) za jednu letenku, ktera je uz tak sama o sobe dost draha (ve srovnani s konkurenci)