- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děti už odrostli a manželka udělala k obědu moc knedlíků,nemáte nějakou hamham aplikaci že by se mohl spolunajíst
Službu Blablacar.pl v Polsku využívám celkem dlouho jako řidič. Na služební cestu z Těšínska do Warszawy je celkem snadno najít spolucestující kvůli špatně fungujícímu spojení na teto trase. V Česku doprava celkem funguje, takže je otázkou, jak o tu službu bude zájem.
?? pětinu zaplatit za zprostředkování...? síla.
Vlastně to stejne co uber.....jen proti blablacaru se neporada hon jako na čarodějnice
Vlastně úplně jiné než Uber... Ale to vy těžko někdy pochopíte...
S Blablacarem jezdím občas v Německu. Domlouva byla většinou v pohodě a za těch 15 jízd jsem nezažila nepříjemný zážitek. Bylo to vždy rychlejší než vlak, nebo bus - hlavně na cestách mezi ČR a Bavorskem a cena byla buď nižší a nebo aspoň srovnatelná. Velké plus oproti Jízdomatu je, že jsou portály navzájem propojené. Když Německý uživatel zadá cestu do Čech, vidí to i Češi a naopak, takže máte mnohem více šancí se svézt (hlavně na frekventovaných trasách).
Kdyby se ta služba nejmenovala tak debilně, možná bych se o ni i zajímal.
Já jen jednou stopem s nějakým prasetem (a to doslova) Ten by mohl mít na dveřích BleBleCar
K cemu?
Jizdomat funguje skvele, sam obcas beru nekoho do do Italie nebo zpatky do Cech, spolujezdci juknu na feedback, a bud ho vemu nebo ne. Zatim vzdycky v pohode. Naco zrizovat dalsi ucet?
Třeba protože Blablacar má mnohem více uživatelů a není jen regionální. Tudíž máte více šancí někoho svézt, či být svezen.
Chce to už jenom službu na volné místa v obydlí, nebo třeba nevytíženost ledničky
Nabízená služba může být sebekrásnější, ale pokud okolnosti selžou na lidském faktoru, tak je stejně k ničemu. Začal jsem využívat Jízdomat, ne kvůli úspoře, ale kvůli dostupnosti dopravy. Z posledních deseti přihlášených jízd jsem reálně absolvoval dvě - jakožto cestující. Většina řidičů měla vypsány jízdy jednoduše třeba na všechny pracovní dny.....když se člověk přihlásil na jízdu a napsal řidiči dotaz na konkrétní čas a místo, tak většinou až pár hodinu před odjezdem už jen následovala odpověď - "Sorry, nejedu." . Takže posléze celá nabízená služba je v danou chvíli úplně k ničemu, když se na ni nedá spolehnout.
Já mám s Jízdomatem jen samé pozitivní zkušenosti. Ušetřil jsem s každou jízdou čas i peníze. A jako řidič jsem si zaplatil alespoň kousek nafty :-)
A jak se to tedy liší od u nás již zavedeného třeba Jízdomatu? Zdá se mi, že se jen někdo svezl na vlně start-upové a snaží se z toho vytřískat prachy (podojit investory).