Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA hlásí po šesti letech nábor. Přijmou piloty, letušky i stevardy

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců. Nyní firma hodlá začít nabírat nové lidi, konkrétně piloty. Letuškám a stevardům společnost zatím nabídne dohodu o provedení práce. Nábor zaměstnanců souvisí s plány ČSA na letní sezonu a výhledově také na další zimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a94r46t56i69n 11S89e25d34o64n27a 2885486176299

Tento nabor je pruhledny at to boli. Hledaji levnejsi lidi nez ty co maji, s ohledem na fakt jak se zamestnanci CSA jedna a jake podminky nabizi jenom zoufalec by se na inzerat ozval.

+1/0
12.1.2016 20:17

M53a45r17t16i51n 19V50a14n82ě80k 9224657502343

V pořádku, je třeba optimalizovat vstupy. O drahou prac.sílu nikdo nestojí.

+1/0
12.1.2016 23:51

J77i59n73d45ř79i80c53h 82T51ů48m62a 1164702647438

Jo, posadit do velína atomové elektrárny pomocného dělníka je taky dobrý nápad jak optimalizovat vstupy.

0/0
14.1.2016 9:02

J21a28n 34C59e35p93e84k 1824926130

Jen sebevrah a hazardér by šel pracovat do ČSA. By mě zajímalo, co za tragédy se jim na ty místa přihlásí.

+1/−1
11.1.2016 10:35

M24a66r90t62i75n 57V44a48n89ě55k 9154537522673

á, pán je evidentně odborník.....

0/0
12.1.2016 23:49

M35i74c69h92a67l 52P45a47d85ě69r71a 7610872160257

Dát mínus na otázku týkající se nesrovnalosti mezi tím co požadují za licenci a tím co mají ve flotile je blbé jako silvestr na ČT.

0/−1
11.1.2016 0:04

M39i92c75h80a41l 65P23a62d30ě75r90a 7280662800187

No, blbě vnořený koment...

0/−1
11.1.2016 0:06

K38a66r75e65l 33N59o34v90o25t49n67y 2751805309890

Rad bych veril, ze se CSA zacina konecne vzpamatovavat z katastrofy, kterou zpusobil Tvrdik, ktereho do cela CSA jmenoval Bohuslav Sobotka, nas soucasny prrmier a tehdejsi ministr financi.

Proste kam slapne socan, tam sto let trava neroste...

+1/0
10.1.2016 23:20

P24a68v38e33l 59N62e38v72e21č12e21ř22a49l 6272756344770

Že by byli v zisku protože utržili peníze za prodaná letadla?

0/0
10.1.2016 22:35

M66i76c41h15a84l 31P81a64d15ě11r60a 7400722880427

Na A320? Oni nějaké mají?

+1/−2
10.1.2016 20:04

J42a39n 60J32e88ž42e30k 3551985927645

Tím je míněna celá A320 "family". A nedělej, že tomu nerozumíš.

+1/0
11.1.2016 6:39

P63a21v47e83l 73S48o24b89o19t14k88a 5840384

Staré a drahé vyhodit, mladá za pár korun nabrat a po čase opět vyměnit za nové a levné.

Klasika.

+2/−1
10.1.2016 20:01

M46a55r68t54i60n 77V41a47n22ě78k 9784207652533

Tak ekonomicky je to správné rozhodnutí. Sám bych to neudělal jinak.

0/−2
12.1.2016 23:50

R45o44m45a30n 41H21a30n67u70s 8265317379224

Čeští piloti byli odejiti a většinou si našli práci u jiných aerolinek třeba v teple na Srí Lance a ještě za lepší peníze tak proč by se vraceli.;-D

+5/0
10.1.2016 19:20

F25r82a79n37t53i53š32e84k 43K73o75p93e31c60k26ý 6505419680735

ČSA je průměrně velký aeroklub.

+3/0
10.1.2016 19:16

J17a93n 78V54a72c82h56o73u17s77e84k 5517338330

Co linka Praha Londyn by nebyla? Prestane uz CSA pouzivat na linkach do Nemecka pomala praskovaci letadla typu ATR?

+4/0
10.1.2016 19:11

J65a26k63u41b 51K35o65r43e68c 6114700691353

prodat sloty na heathrow byla velká chyba, jsou dokonce společnosti, které tam lítají raději s prázdným letadlem, aby se jich nemusely zbavit

+2/0
10.1.2016 19:57

M20i59c14h26a38l 57P56a29v28l46á38t 9173543954799

Jenze ty na to maji penize.

0/0
11.1.2016 9:11

J24a16k58u31b 52K69o65r44e61c 6194890421173

možná to mohly řešit nějakým pronájmem, teď už je zřejmě nemožné je získat zpět

+1/0
11.1.2016 9:16

J72i34n76d82ř12i56c46h 23T13ů61m55a 1934752147468

Ona ta práškovací letadla létají po celém světě. Na krátké vzdálenosti a pro méně obsazené destinace jsou lepší než jety. Časový rozdíl je minimální a rozdíl v provozních nákladech (především ve spotřebě paliva ale i poplatcích) enormní.

0/0
14.1.2016 9:16

M78a35r33t95i39n 85S28t62r52a48k27a 8647538247510

Proč Londýn? ČSA je členem Skyteamu, pro který je Londýn jako přestupní bod coby hub OneWorld aliance de-facto nepoužitelný. Vozí jen cestující z bodu A do bodu B a to je při konkurenci BA, lowcostů a dokonce i mateřského Travelu, mimochodem, na téhle lince kde musí být ceny sražené opravdu na minimum k ničemu. Z toho žádný vejvar nekouká. K ATRkám - na krátké trasy jako jsou ty do Německa jsou OK. Čím byste je nahradil, smím-li se ptát?

0/0
19.1.2016 13:17

R17o48s24t49i55s92l68a54v 15K97o58r65m20o54š 3127375761652

Že by nakonec tedy i zprovoznili již ohlasenou a opětovně zrušenou linku Praha - Stuttgart? :D

0/0
10.1.2016 19:06

P28e65t36r 84Š92i13m30ů53n71e34k 2447840907910

Kdo vám tam půjde na dohodu ?

+6/0
10.1.2016 18:45

P97a61v53e17l 78K35u57c53h20t80a 4286971797304

Dohodu má i Klausová, tak to asi tak špatné nebude;-D

+1/0
10.1.2016 19:06

V18l17a49d21i49m98í35r 58F25i31b54i21g29e11r 5304431201294

Ale ta má dohodu, protože to jinak nejde. Ale tu její brigádu bych taky bral, jsem zvědavý jak dlouho vydrží ale tihle mávají tuhý kořínek.

0/0
10.1.2016 20:38

J16o66s67e58f 10N94o58v51a17k 4730547543662

Predseda Asociace Evropskych Aerolinii - Athar Husain Khain ... hmm, to bude podle jmena asi anglan ... 8-o

Prominte, tohle se sem vlaste nehodi .... dohoda o vykonu prace, to jako, ze statni firma ma povoleny Schwarz system? Tak to bude asi stejna levota, jako ten anglican ... 8-o

+7/−2
10.1.2016 18:43

J94a32n 10S45ů63r83a 4325443913652

ČSA nejsou už státní dopravce.

+2/0
10.1.2016 18:55

F46r31a61n66t15i56š33e75k 69N97o90v23o61t58n16ý 2534629976

Takže mohou podvádět?

0/−1
10.1.2016 19:09

J90a61n 14S69ů64r59a 4875283643652

Dohoda o provedení práce není podvod, pokud je použita tak, jak stanovuje zákoník práce.

+5/0
10.1.2016 19:11

F59r86a83n24t10i28š22e78k 43N90o45v60o50t78n84ý 2674139196

Tak do ZP podívejte, zejména na doby dohody.

0/−4
10.1.2016 19:44

J47a86n 56S40ů69r46a 4105143443752

300 hodin. A?

+1/0
10.1.2016 19:52

J65o12s78e86f 90K66r26a82l 3247763234437

jj, stát drží akcií necelých 20%, Korejci drží přes 40 %, třetinu Travel Service

0/0
10.1.2016 19:09

F46r37a20n70t62i39š20e34k 84N96o55v78o80t77n19ý 2284269476

On to Bureš pohlídá - dá jim kasičku z PVC:-).

+1/−1
10.1.2016 18:56

M23a94r82t45i22n 40V22a58n69ě83k 9614117532363

Nováku, dohoda o provedení práce a tzv. Švarcsystém jsou dvě diametrálně odlišné věci. Neztrapňuj se zde.

0/0
12.1.2016 23:43

R95a13d50o29s30l98a82v 70K92l19a90u68d55a 5104158224562

To teda těm na personálním nezávidím... Vybrat ze stovek pilotů a letušek, kteří se tam budou ucházet o brigádu, ty nelepší dá velkou práci:-P

+1/0
10.1.2016 18:42

F96r65a75n62t27i59š10e24k 78N58o14v69o36t71n82ý 2524299816

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců.

Tak to měli tolik zaměstnanců jako Agrofert?

+1/0
10.1.2016 18:34

J76i37n88d97ř27i64c52h 11T73ů54m53a 1844222527568

Za posledních pět let propustili více než 300 pilotů a tisícovku stewardů. Ostatní profese pochopitelně také.

0/0
14.1.2016 9:09

P36e64t45r 77K72r77e53j49z14e51k 7499786

na dohodu o provedení práce;-DRv

+13/0
10.1.2016 18:13

T11o66m46á17š 25K36ř27í38ž84e66k 6983486217196

Že by obcházení zákoníku práce ? A to ČSA je částečně firma vlastněná státem., co na to ministerstvo financí, resp. soudruh Babiš _

+1/−2
10.1.2016 18:39

R26a85d55o70s93l46a60v 22K98l17a47u74d55a 5144338864842

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi. :-P

0/0
10.1.2016 18:46

J56a76n 84F51r43o36l46í37k 6576930245704

Měli to rovnou bát na živnosťák. Švarc je stále populární.;-D

+1/0
10.1.2016 18:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.