- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento nabor je pruhledny at to boli. Hledaji levnejsi lidi nez ty co maji, s ohledem na fakt jak se zamestnanci CSA jedna a jake podminky nabizi jenom zoufalec by se na inzerat ozval.
V pořádku, je třeba optimalizovat vstupy. O drahou prac.sílu nikdo nestojí.
Jen sebevrah a hazardér by šel pracovat do ČSA. By mě zajímalo, co za tragédy se jim na ty místa přihlásí.
Dát mínus na otázku týkající se nesrovnalosti mezi tím co požadují za licenci a tím co mají ve flotile je blbé jako silvestr na ČT.
Rad bych veril, ze se CSA zacina konecne vzpamatovavat z katastrofy, kterou zpusobil Tvrdik, ktereho do cela CSA jmenoval Bohuslav Sobotka, nas soucasny prrmier a tehdejsi ministr financi.
Proste kam slapne socan, tam sto let trava neroste...
Že by byli v zisku protože utržili peníze za prodaná letadla?
Tím je míněna celá A320 "family". A nedělej, že tomu nerozumíš.
Staré a drahé vyhodit, mladá za pár korun nabrat a po čase opět vyměnit za nové a levné.
Klasika.
Tak ekonomicky je to správné rozhodnutí. Sám bych to neudělal jinak.
Čeští piloti byli odejiti a většinou si našli práci u jiných aerolinek třeba v teple na Srí Lance a ještě za lepší peníze tak proč by se vraceli.
ČSA je průměrně velký aeroklub.
Co linka Praha Londyn by nebyla? Prestane uz CSA pouzivat na linkach do Nemecka pomala praskovaci letadla typu ATR?
prodat sloty na heathrow byla velká chyba, jsou dokonce společnosti, které tam lítají raději s prázdným letadlem, aby se jich nemusely zbavit