Diskuze
Češi si zamilovali velká auta, pětina loni prodaných vozů byla SUV
Děkujeme za pochopení.
P53e62t91r 63J66a42n88s30a
Že auto Češi nemají do terénu? Co to blábolíte! Většina českých silnic je horších než vyrazit do skutečného terénu. Méně sociálních dávek a více práce pro stát!!!!
L36u40d91v10í86k 72G58a40j55d77o19š16í22k
Jestli ono to není spíš tím, že se dnes SUV nazývá kdejaké auto, kterému výrobce zvětšil světlou výšku a doplnil ho plasty na dveřích.
To se pak dělá statistika jedna báseň.
P83a40t12r73i77k 79K23o86u25b29a
A na uvodni fotku hodite to odporny pseudo SUV z Rumusnka ve kterym jezdi akorat vesnicani
J31a67n 29D22l26o65u16h76ý
mno tak jste vsem dokazal, ze jste s tim autem nejel ani po silnici, ty vesnicane...
Š39t46ě34p62á13n 30B72i91n75k52o
Mě vždycky u podobných článků pobaví, pro kolik lidí je zkratka SUV obdobou červeného hadru pro býka. Fakt tomu nerozumím. Většina SUV/SAV je obvodovými rozměry menší než různé dodávky a malé náklaďáky, které tolik emocí nevzbuzují. Ano, jsou vyšší. Přemýšlím, komu to může vadit... A většina vyfocených aut u tohoto článku jsou menší než průměrný rodinný kombík. Je to o tom, co se komu líbí a je mu pohodlné a ať si každý koupí, co chce. Kde je proboha problém? I kdyby to byla jenom móda. Navíc neznám moc majitelů SUV, kteří by se hádali, že je jejich auto "terénní". Naopak se vždy objeví hodně těch, kteří SUV nemají a jsou schopni se hádat, že "terénní" není a že je to špatně..... SUV je pohodlné pro nastupování, v některých situacích o něco bezpečnější a když budete řešit, jak do auta nacpat 4 děti a haldu věcí, často vám nic jiného než velké SUV nezbude. Dostatečně velkých MPV tolik není, rodinný kombík nestačí a poslední alternativou je už jenom dodávka (např. Multivan nebo MB V). A třeba Mulťák je větší než většina těch největších SUV (bereme-li v potaz ta "evropská", ne některé US modely, těch je tu minimum). Fakt nerozumím.
P56a14v35e19l 23Š20e21d72l49b40a19u37e71r
Přesně. Náš starý Forester je normální kombík, velikosti Focusu, akorát čtyřkolka. Nevím, proč se tomu říká SUV... Má kufr, na což u Yetiho, co je na fotce, zapomněli. Jezdíme na plyn, takže levně a ekologičtěji, než diesely. S "předokolkou" se mi třeba stalo, že jsem zaparkoval na trávě, bylo to povolené parkování na jedné akci, měl jsem zadek z kopce, chyba, zapršelo a trvalo mi hodinu, než jsem se dostal z bahýnka na asfalt, nepomohl ASR, nic. Totéž před naší zahradou ve městě na uklouzaném sněhu, co byl trošičku z kopce. Pod sněhem byl schovaný led a bylo "po ptákách." Teď tyhle potíže odpadají, nemusím v horách používat řetězy, jedu, kam chci a smí se tam a prostě jedu. Když je prudký kopec a bláto, má to "pomalé" rychlosti. Auto je bytelné, žádné výměny hliníkových kusů náprav, poctivá ocel, žádný Haldex, žádné poruchy. Díky placatému Boxeru to auto "sedí," jako motokára, ladně a pohodlně si plyne krajinou, zatáčka, nezatáčka, pořád stejně. Uráží to někoho? Nevidím na tom nic špatného.
V15í17t 10K64o48u25b76a
Nebo jinak, o SUV vlastně není moc velký zájem. 80% všech prodaných vozů nejsou SUV :-)
M91a24r32e53k 76J75a14n79e28č80k71a
Částka povinného ručení by se neměla odvíjet pouze od věcí jako je obsah a výkon motoru, nebo lokalita provozovatele vozu, ale především i od velikosti a hmotnosti vozu a věřím, že se pak trh už srovná sám
Š18t89ě55p92á66n 27B73i84n31k92o
A proč byste reguloval tohle? Budete chtít postihnout i všechny řemeslníky s dodávkou, protože mají větší auto? Nebo "půjdeme" jenom po těch velkých "osobácích"?
M65i20c58h43a45l 74K11r31č18á87l
A kam ta honba za vyšší kinetickou energií a vyšší bezpečností povede? Ještě že tanky nesmí jezdit po silnici. Navíc to je vyšší bezpečnost na úkor ostatních, takže taková sobecká vyšší bezpečnost.
P58e26t97r 86H67o94f73m35a39n18n
Taky mam rad velka auta. Proto jsem si koupil fabii v kombiku.
M90a64r56t12i93n 21K50a82r90á62s92e83k
No podle statistik si lidi lidi oblibili predevsim mensi auta se zvysenym podvozkem, ne velka auta...
A98l23e66š 42V27í41t67e14k
Pro rodinu je nejpraktičtější kombik. Pokud chci dojet ve sněhu na chatu, pak je skvělý zvýšený kombik s náhonem 4x4, který trumfne většinu "SUV" s předním náhonem. Pokud někomu chybí pouze vyšší posed v autě, pak chápu MPV, je větší, vyšší, a uvnitř variabilnější. To vše za o něco vyšší cenu a o trochu větší spotřebu. SUV je oproti kombiku 4x4 i MPV ještě žravější, zvenku větší a uvnitř menší. Zato dražší. Tak k čemu to SUV vlastně je?
L27a58d63i29s41l38a93v 78M59i77k21a
Takže bys vyráběl pouze kombíky, co se komu líbí a co kdo chce je fuk.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů
Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...