Diskuze

Češi si zamilovali velká auta, pětina loni prodaných vozů byla SUV

Každé páté auto registrované loni v Česku patřilo do kategorie SUV. Do té v Česku spadají auta jak do terénu, tak i vozy se zvýšeným podvozkem budící na první pohled dojem, že by mohly jízdu mimo silnice zvládnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P23e46t40r 63J19a39n50s79a

12. 1. 2016 23:11

Že auto Češi nemají do terénu? Co to blábolíte! Většina českých silnic je horších než vyrazit do skutečného terénu. Méně sociálních dávek a více práce pro stát!!!!

0 0
možnosti

Jestli ono to není spíš tím, že se dnes SUV nazývá kdejaké auto, kterému výrobce zvětšil světlou výšku a doplnil ho plasty na dveřích.

To se pak dělá statistika jedna báseň.

0 0
možnosti

A na uvodni fotku hodite to odporny pseudo SUV z Rumusnka ve kterym jezdi akorat vesnicani ;-D

0 0
možnosti

J76a85n 53D70l36o16u95h97ý

12. 1. 2016 6:30

mno tak jste vsem dokazal, ze jste s tim autem nejel ani po silnici, ty vesnicane...

0 0
možnosti

Mě vždycky u podobných článků pobaví, pro kolik lidí je zkratka SUV obdobou červeného hadru pro býka. Fakt tomu nerozumím. Většina SUV/SAV je obvodovými rozměry menší než různé dodávky a malé náklaďáky, které tolik emocí nevzbuzují. Ano, jsou vyšší. Přemýšlím, komu to může vadit... A většina vyfocených aut u tohoto článku jsou menší než průměrný rodinný kombík. Je to o tom, co se komu líbí a je mu pohodlné a ať si každý koupí, co chce. Kde je proboha problém? I kdyby to byla jenom móda. Navíc neznám moc majitelů SUV, kteří by se hádali, že je jejich auto "terénní". Naopak se vždy objeví hodně těch, kteří SUV nemají a jsou schopni se hádat, že "terénní" není a že je to špatně..... SUV je pohodlné pro nastupování, v některých situacích o něco bezpečnější a když budete řešit, jak do auta nacpat 4 děti a haldu věcí, často vám nic jiného než velké SUV nezbude. Dostatečně velkých MPV tolik není, rodinný kombík nestačí a poslední alternativou je už jenom dodávka (např. Multivan nebo MB V). A třeba Mulťák je větší než většina těch největších SUV (bereme-li v potaz ta "evropská", ne některé US modely, těch je tu minimum). Fakt nerozumím.

3 0
možnosti

Přesně. Náš starý Forester je normální kombík, velikosti Focusu, akorát čtyřkolka. Nevím, proč se tomu říká SUV... Má kufr, na což u Yetiho, co je na fotce, zapomněli. Jezdíme na plyn, takže levně a ekologičtěji, než diesely. S "předokolkou" se mi třeba stalo, že jsem zaparkoval na trávě, bylo to povolené parkování na jedné akci, měl jsem zadek z kopce, chyba, zapršelo a trvalo mi hodinu, než jsem se dostal z bahýnka na asfalt, nepomohl ASR, nic. Totéž před naší zahradou ve městě na uklouzaném sněhu, co byl trošičku z kopce. Pod sněhem byl schovaný led a bylo "po ptákách." Teď tyhle potíže odpadají, nemusím v horách používat řetězy, jedu, kam chci a smí se tam a prostě jedu. Když je prudký kopec a bláto, má to "pomalé" rychlosti. Auto je bytelné, žádné výměny hliníkových kusů náprav, poctivá ocel, žádný Haldex, žádné poruchy. Díky placatému Boxeru to auto "sedí," jako motokára, ladně a pohodlně si plyne krajinou, zatáčka, nezatáčka, pořád stejně. Uráží to někoho? Nevidím na tom nic špatného.

0 0
možnosti

V52í28t 62K86o45u70b27a

11. 1. 2016 14:59

Nebo jinak, o SUV vlastně není moc velký zájem. 80% všech prodaných vozů nejsou SUV :-)

1 0
možnosti

Částka povinného ručení by se neměla odvíjet pouze od věcí jako je obsah a výkon motoru, nebo lokalita provozovatele vozu, ale především i od velikosti a hmotnosti vozu a věřím, že se pak trh už srovná sám ;-)

0 1
možnosti

A proč byste reguloval tohle? Budete chtít postihnout i všechny řemeslníky s dodávkou, protože mají větší auto? Nebo "půjdeme" jenom po těch velkých "osobácích"?

0 0
možnosti

A kam ta honba za vyšší kinetickou energií a vyšší bezpečností povede? Ještě že tanky nesmí jezdit po silnici. Navíc to je vyšší bezpečnost na úkor ostatních, takže taková sobecká vyšší bezpečnost.

0 0
možnosti

Taky mam rad velka auta. Proto jsem si koupil fabii v kombiku.;-D

0 0
možnosti

No podle statistik si lidi lidi oblibili predevsim mensi auta se zvysenym podvozkem, ne velka auta...

6 0
možnosti

A86l73e42š 14V37í10t70e50k

11. 1. 2016 8:57

Pro rodinu je nejpraktičtější kombik. Pokud chci dojet ve sněhu na chatu, pak je skvělý zvýšený kombik s náhonem 4x4, který trumfne většinu "SUV" s předním náhonem. Pokud někomu chybí pouze vyšší posed v autě, pak chápu MPV, je větší, vyšší, a uvnitř variabilnější. To vše za o něco vyšší cenu a o trochu větší spotřebu. SUV je oproti kombiku 4x4 i MPV ještě žravější, zvenku větší a uvnitř menší. Zato dražší. Tak k čemu to SUV vlastně je?

2 0
možnosti

Takže bys vyráběl pouze kombíky, co se komu líbí a co kdo chce je fuk.

0 0
možnosti