- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že auto Češi nemají do terénu? Co to blábolíte! Většina českých silnic je horších než vyrazit do skutečného terénu. Méně sociálních dávek a více práce pro stát!!!!
Jestli ono to není spíš tím, že se dnes SUV nazývá kdejaké auto, kterému výrobce zvětšil světlou výšku a doplnil ho plasty na dveřích.
To se pak dělá statistika jedna báseň.
A na uvodni fotku hodite to odporny pseudo SUV z Rumusnka ve kterym jezdi akorat vesnicani
mno tak jste vsem dokazal, ze jste s tim autem nejel ani po silnici, ty vesnicane...
Mě vždycky u podobných článků pobaví, pro kolik lidí je zkratka SUV obdobou červeného hadru pro býka. Fakt tomu nerozumím. Většina SUV/SAV je obvodovými rozměry menší než různé dodávky a malé náklaďáky, které tolik emocí nevzbuzují. Ano, jsou vyšší. Přemýšlím, komu to může vadit... A většina vyfocených aut u tohoto článku jsou menší než průměrný rodinný kombík. Je to o tom, co se komu líbí a je mu pohodlné a ať si každý koupí, co chce. Kde je proboha problém? I kdyby to byla jenom móda. Navíc neznám moc majitelů SUV, kteří by se hádali, že je jejich auto "terénní". Naopak se vždy objeví hodně těch, kteří SUV nemají a jsou schopni se hádat, že "terénní" není a že je to špatně..... SUV je pohodlné pro nastupování, v některých situacích o něco bezpečnější a když budete řešit, jak do auta nacpat 4 děti a haldu věcí, často vám nic jiného než velké SUV nezbude. Dostatečně velkých MPV tolik není, rodinný kombík nestačí a poslední alternativou je už jenom dodávka (např. Multivan nebo MB V). A třeba Mulťák je větší než většina těch největších SUV (bereme-li v potaz ta "evropská", ne některé US modely, těch je tu minimum). Fakt nerozumím.
Přesně. Náš starý Forester je normální kombík, velikosti Focusu, akorát čtyřkolka. Nevím, proč se tomu říká SUV... Má kufr, na což u Yetiho, co je na fotce, zapomněli. Jezdíme na plyn, takže levně a ekologičtěji, než diesely. S "předokolkou" se mi třeba stalo, že jsem zaparkoval na trávě, bylo to povolené parkování na jedné akci, měl jsem zadek z kopce, chyba, zapršelo a trvalo mi hodinu, než jsem se dostal z bahýnka na asfalt, nepomohl ASR, nic. Totéž před naší zahradou ve městě na uklouzaném sněhu, co byl trošičku z kopce. Pod sněhem byl schovaný led a bylo "po ptákách." Teď tyhle potíže odpadají, nemusím v horách používat řetězy, jedu, kam chci a smí se tam a prostě jedu. Když je prudký kopec a bláto, má to "pomalé" rychlosti. Auto je bytelné, žádné výměny hliníkových kusů náprav, poctivá ocel, žádný Haldex, žádné poruchy. Díky placatému Boxeru to auto "sedí," jako motokára, ladně a pohodlně si plyne krajinou, zatáčka, nezatáčka, pořád stejně. Uráží to někoho? Nevidím na tom nic špatného.
Nebo jinak, o SUV vlastně není moc velký zájem. 80% všech prodaných vozů nejsou SUV :-)
Částka povinného ručení by se neměla odvíjet pouze od věcí jako je obsah a výkon motoru, nebo lokalita provozovatele vozu, ale především i od velikosti a hmotnosti vozu a věřím, že se pak trh už srovná sám
A proč byste reguloval tohle? Budete chtít postihnout i všechny řemeslníky s dodávkou, protože mají větší auto? Nebo "půjdeme" jenom po těch velkých "osobácích"?
A kam ta honba za vyšší kinetickou energií a vyšší bezpečností povede? Ještě že tanky nesmí jezdit po silnici. Navíc to je vyšší bezpečnost na úkor ostatních, takže taková sobecká vyšší bezpečnost.
Taky mam rad velka auta. Proto jsem si koupil fabii v kombiku.
No podle statistik si lidi lidi oblibili predevsim mensi auta se zvysenym podvozkem, ne velka auta...
Pro rodinu je nejpraktičtější kombik. Pokud chci dojet ve sněhu na chatu, pak je skvělý zvýšený kombik s náhonem 4x4, který trumfne většinu "SUV" s předním náhonem. Pokud někomu chybí pouze vyšší posed v autě, pak chápu MPV, je větší, vyšší, a uvnitř variabilnější. To vše za o něco vyšší cenu a o trochu větší spotřebu. SUV je oproti kombiku 4x4 i MPV ještě žravější, zvenku větší a uvnitř menší. Zato dražší. Tak k čemu to SUV vlastně je?
Takže bys vyráběl pouze kombíky, co se komu líbí a co kdo chce je fuk.