Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poprvé v zisku. Leo Express přestal v prosinci prodělávat

V prosinci se tři roky po startu ostrého provozu dostal soukromý dopravce Leo Express poprvé do zisku. Firma zároveň oznámila, že poprvé za celý rok přepravila přes milion cestujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a38n 68J37e73m59e24l63k48a 1275100

Ten růst je dobrý. 10, 10, Nyní 23. Vzhledem k tomu, že ty soupravy nejsou nafukovací. Konečně začínají být slušně vytížené. Jen si myslím, že minulý jízdní řád byl lepší. Ale uvidíme na číslech. Kdyby šlo Leo hned v prvním roce na ceny cca 250 asi by to vypadalo jinak. Štěstí Lea je, že se ČD a Škoda se naštěstí z Flirtu příliš nepoučila.

0/0
11.1.2016 20:02

A10l36a13n 40Ř36e31p82k55a 4885856

Lidé v závěru roku cestují více už tak nějak z principu, bo svátky.. takže chtě nechtě ty vyšší ceny zaplatit v podstatě musí :D

A překvapuje mě, že tam není přílepek, že za ty ztráty mohly ty zlé dráhy;-D

0/0
11.1.2016 10:52

M94i98r42o87s91l91a30v 37Š61u18r46g17o71t 6409778680272

Dobrá zpráva. Pro mne, spokojeného zákazníka, který se po vyzkoušení Pendolina, Regiojetu a Leo Expressu rozhodl pro jízdy Leo Expressem na trase Ostrava - Praha. Protože by se měl Leo Express udržet při "životě" a dál mi poskytovat služby, které se mi líbí. Tj. Ostrava - Praha za 3 hod.a 10 minut, tichý a pohodlný provoz, vynikající obsluha s dobrou nabídkou jídla a pití, velká část trati pokryta internetem. A taky variabilní ceny, takže se dá s předstihem koupit jízdenka na výbornou cenu.

Je mi jasné, že to teď vypadá jako reklama na tento vlak a firmu, ale mám už dlouholeté zkušenosti s cestováním u nás i ve světě a Leo express je na dobrém světovém standartu.

+3/−1
11.1.2016 10:29

J21a31n 79J32e19m63e40l29k12a 1145130

Bohužel nadšení z nového jízdního řádu nesdílím, ikdyž je možné, že bude komerčně úspěšnější. Ale to je taky otázka.

+1/0
11.1.2016 12:27

F51r12a88n45t20i49š71e19k 41D69o53h75n12a69l 7964189924635

To uz to musi strelit nebo ho tlaci covenanty, ze vypouští takové pseudo zprávy? Bude to pěkná restrukturalizace. Mnam

0/0
11.1.2016 10:07

J29i41ř98í 57B61a64r43t66á16k 9710895788564

Co znamena vyraz pseudo zprava?

0/0
11.1.2016 11:25

R71a88d26i34m 19Š16o56l70c 1605905155594

Tak si počkáme raději na výroční zprávu, ne? ;-)

+6/−1
11.1.2016 9:35

P84e51t77r 14B29e49z65s31t36a47r83o70s52t53i 2369796753811

Důležité je, že Pardubický kraj kvůli tomu bude hradit více na ZDO naprosto zbytečně, kvůli tomuto a žlutým odcházejí cestující z Os vlaků na 010 , protože 10 minut je malém pravidlo u přípojné busy např v Chocni nebo Třebové ujizdeji... Dokud si kraj nevymuze, že OS jede vždy včas a v případě zpoždění dalkoviny se nečeká na předjetí, ale jede se ... Třeba by mohl zasáhnout regulátor nebo neudelit tolik slotů...

+1/−1
11.1.2016 9:16

P65e46t51r 90N95e13c22h53a72n98i86c17k57ý 7793186518120

To jo, zvlášť pikantní je odjezd osobáku z Pradubic plánovaný dvě minuty po odjezdu Regiojetu, 7 minut po odjezdu pendolina, 9 minut po odjezdu Ex1 a 5 minut před odjezdem EC na Brno. Zpoždění zaručeno. Buď přidat kolej nebo se v plánování dopravy musí něco sakra změnit

+7/0
11.1.2016 9:28

J78i91ř88í 12K52o49c22u35r45e51k 6415624665618

A jak byste to navrhl vy? Odjezd osobáku 5 minut před všema třema, aby za ním poskakovali cestovní rychlostí 40-50 km/h od Chocně až do Třebové? Protože když ho necháte předjet v Chocni tak se vám ta pikantní situace jen posune.

0/0
11.1.2016 20:18

P29e89t84r 18N48e22c43h60a80n10i16c95k92ý 7323486408350

Prostě je vyčerpaná kapacita, takhle to nejde dlouhodobě

0/0
11.1.2016 20:46

J89a43n 12Č34e11k82a91l 7639935114774

No a je takový problém aby počkaly ty autobusy?

+1/0
11.1.2016 9:33

P70e67t70r 21B19e42z35s86t66a94r98o12s88t45i 2419186113461

Je, autobus má čekací 5 minut a uvedeme na příkladu Choceň Kostelec, všude to je však podobné... Autobus odjede a hned v Borovnici se sjíždějí tři autobusy, které by rozhodil, dojede do Kostelce a tam by nečekalo nic, 10 minut nesunda...

0/0
11.1.2016 9:37

P53e29t12r 95B20e15z71s32t58a94r88o11s26t84i 2289416813201

Výsledek čekání by znamenal rozhozeni IDS ve dvou okresech , pokud bereme Choceň, ale to není jen Choceň...

0/0
11.1.2016 9:42

O41n44d83ř82e88j 23P53l67í94v43a 9980445651513

jenže ve skutečnosti žádný IDS v Pa a Kh kraji neexistuje: dopravci neví žádné jiné informace než svoje, nekooperace, (vím o místě kde autobusy ujíždějí snad schválně, když vidí, že vlak už přijíždí na nádraží (proč vozit lidi, když můžu jet v pohodičce s prázdným busem, že), doprava bez taktu, nesystémové přestupy na místech, kde člověk ani neví jestli autobus, do krerého měl přestoupit už jel nebo ne (díky tomu, že se nečeká nebo max. 5 min. a i kdybych věděl, že daný spoj už odjel tak co? mám čekat na křižovatce třeba 2 nebo 3 hodiny na další??) a perlička - nutnost kupovat stále nové jízdenky v každém spoji!!

+1/−1
11.1.2016 12:28

P83e61t57r 56B58e67z70s60t16a47r19o75s90t77i 2939826273691

Je vidět, že píše někdo , kdo nejel 20 let, takt, přestupní jízdenky samozřejmost... Čekací doby také, dokonce jsou ve strojku a dokonce i poloha vozidel na netu... HK a PCE kraj je na to v současné době hodně vysoko, výše je snad již jen JMK...

0/0
11.1.2016 12:35

O13n58d96ř68e11j 69P45l23í82v65a 9460765881593

Všechno co píšu je pravda a zažil jsem na vlastní kůži, v době kratší než 20 let :)

1) doporučuju TŘEBA zadat do idosu Dolní Dobrouč autodílna - Lanškroun a nechat si to vypsat na kterýkoliv pracovní den! (bohužel odkaz se mi nepodařilo vložit) - takt 0 a některá ta přestupní místa jsou oravdu jen křižovatky! , v sobotu nejede pro jistotu nic, opakuji NIC

2) Výňatek z podmínek Oredo:" ...můžete si zakoupit jednoduchou jízdenku IREDO přímo do cíle vaší cesty už při nástupu do prvního autobusu ..... i když daný vlak nebo autobus nejede až do cíle... Podmínkou pro zakoupení takovéto přestupní jízdenky je platba z elektronické peněženky BČK IREDO." a když kartu nemáte?

3) čekací doby ve strojku nevím co znamená, nejsem jeho majitelem

4) poloha spoje na netu - žádná vlaková průvodčí vám takovou informaci nedá, jestli autobus na přestupu počká neví a neví jak to zjistit nebo kam zavolat, aby se tak stalo, nedá vám ji ani pokladní v obsazené pokladně, i když netem pravděpodobně dipsponuje, prostě vám nepodá jinou informaci než čd, o informacích na autosovém nádraží např. v ústí nad orlicí, v autobusových spojích nebo kdekoli po trese snad psát nemusím!

0/0
11.1.2016 13:23

P59e33t58r 41M32a70l83ý 7332527708837

Poloha vozidla na netu je celkem k ničemu, pokud ji nezná navazující spoj a nedokáže určit, zda-li má vyčkat. V případě čekacích dob musí také vědět, jestli má vyčkávat či nikoliv. Kdo tu informaci podá však systém neuvádí...

Takže celý systém je jen pro chytráky, co sledují kolečka na mapě, ale v praxi nepoužitelný.

+1/0
12.1.2016 0:27

O77n45d79ř46e61j 89P11l59í80v73a 9620925851923

přesně, babičky jsou nahraný, navíc pochybuji i o využití pro mladší generaci, co má nejen mobil, ale i datový tarif, protože když už se člověk musí spoléhat sám na sebe, stejně mi web ani v telefonu ani v tabletu nefungoval s hláškou, že není určen pro mobilní verzi, takže jestli není nějaká chyba na mých mobilních přístrojích (může být), tak asi mám pro příště s sebou raději táhnout laptop, abych se něco dozvěděl, hahaha

0/0
12.1.2016 10:25

J55a86n 22J54e87m93e68l69k30a 1255400

Je mi úplně jedno, jestli stát platí více peněz. To jsou peníze, které by zrovna Sobotka rozházel okamžitě jinde. Miliarda sem, miliarda tam..

+1/0
11.1.2016 13:42

P53e44t50r 94N98e28c34h54a97n27i90c10k43ý 7453136568750

LE se v té dravé konkurenci začal nějak odlišovat, nabízet relace, které ostatní nenabízí, nabízet servis, který ostatní nenabízí (provázanost s UBER, originální a cenově dostupná nabídka palubního menu a další nabídky), lépe si uvědomuje výhody a nevýhody svých jednotek (pružnost při častějším zastavování, vyšší rychlost, ale ne příliš vhodné na dlouhé cesty, nižší kapacity. I když se tarifní integrace asi sotva dočkáme a Novotný občas kolem sebe kope jak Jančura, tak je celkem sympatické, že skutečně zalepuje díry na trhu a nejde cestou vytlačování ostatních hráčů.

+16/−1
11.1.2016 8:41

J38i77ř84í 70M65a55c39e24k 3965215964821

Jel jsem s nimi jednou. Na sedadle jsem měl kolem sebe tak málo místa, že raději dál jezdím s Jančurou.

+3/0
11.1.2016 9:04

P88e19t74r 58N31e31c45h65a19n85i74c44k67ý 7413936388940

To je, zvlášť, když u stolečku sedí 4 lidé, tak manipulační prostor je značně omezený (nemluvě o takové cestě na WC). Pak hluk, pokud sedíte vepředu při zrychlování je na takovou kategorii vlaku opravdu vysoký. Proto je vhodnější pro kratší vzdálenosti nebo získání klientely tam, kde rozumná alternativa téměř není.

+3/0
11.1.2016 9:08

M22a21r51t90i21n 93K90a47r54á82s77e94k 9658833308238

No sedacka pro 4 je nepouzitelna, ale normalne sedacky "za sebou" jsou celkem v pohode, co do mista mi to prijde prakticky nastejno s pendolinem (regio a vyssi tridy lea jsou pak na tom lip)

+4/0
11.1.2016 9:23

V56á25c38l81a34v 83P24a81v20e19l29e91k 1200366976244

Z pozice vysokého člověka musím konstatovat, že LE, třída economy, je, z hlediska prostoru na nohy, nejhorší. Za ní pak Pendolíno...

+2/0
11.1.2016 9:49

P44e85t11r 97N85e40c96h96a79n67i82c75k62ý 7873236308890

U Pendolina záleží jak kde, ale místa teda v "letadlové části" mohlo být více. U stolečku rozhodně vede Pendolino nad LE.

+2/0
11.1.2016 10:23

V23i54k83t78o10r 23N87á37r37o18ž11n84ý 3719552448

Myslím , že by se měly vyhodnocovat roční období. Teprve při hodnocení celého roku se ukáží jak úspěchy tak i neúspěchy.

To , že byl někdo v plusu jediný měsíc v roce nic neznamená.

+3/0
11.1.2016 8:40

T56o79m80á30š 97M29o24r70a83v40č84í53k 3257406163575

Důležité je, jakou to má vše tendenci.

0/0
11.1.2016 8:50

N30i15k70o29l22a52j 39M65a85l87í20k 5584133880951

No, myslím, že pro 99 % zde diskutujících to důležité není :-) Důležité to může být pro zaměstnance hlavně.

0/0
11.1.2016 9:45

J93i94ř37í 40E15r18b42e98n 1913924406237

Důležitější to je pro majitele a úvěrující banku. I když při úvěru v řádu stovek milionů se bankéři budou sakra smekat, aby svého dlužníka nepotopili :-)

+1/0
11.1.2016 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.