- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dle mluvčí je tedy Žilina v České republice, jelikož ten vůz bude jezdit na vnitrostátní lince Praha - Ostrava - Žilina.... :-D
Ale stejně se podle mě ukazuje, že Pendolíno a ČD jsou pro Ostravu nenahraditelné a ještě že jezdí. Ikdyž ten, co podepisoval smlouvy na Pendolíno musel být buď .. nebo podmáznutý nebo já nevím. Zvláště servisní smlouvy. Nebo jsou rychlovlaky tak finančně náročné na provoz.
Z Lea se stal dostavník. Jančurou taky jezdím, ceny samozřejmě super, ale když člověk potřebuje jistotu, že dorazí v čas, je pro mě nepoužitelný. Bude cesta trvat 3:20 nebo 3:50? Pro přípoje nepoužitelné. Za horka nejezdím, protože nerad bych se saunoval.
Pendolíno je jediný vlak který jede Praha Ostrava za cca 2:50. Jediný který jede Ostrava Olomouc za cca 45 min. Jediný s funkčním portálem s nějakým obsahem, funkční wifi. atd. atd..
Poslední soukromník z Ostravy jede 18:30. Pak mají i do Olomouce smůlu. Ještě, že jede Pendolíno 19:20. První do Ostravy přijíždí ČD a i tak dost pozdě 8:50 a s přestupem. Ale ještě, že dotované spoje jsou :) Že v 9 Regio přijede bych se jednak nespoléhal a je to pozdě. Takže na nic.
K tomu to že ČD vozí kola je k nezaplacení.
Potřebuji-li se posunout jednu zastávku z Ostravy hlavního na Svinov chce Leo 40 Kč. ČD tuším 13, k přestupní jízdence z jiného vlaku v mém případě 0. A nevadí jim, že použiji EC.
Nevyšel téměř identický článek už před měsícem
No chtěl bych ho vidět, kdyby jezdil bez doplatků od států za studenty.
Pastorek už neví co by vymyslel. Když by stát nedoplácel za studenty, tak by studenti prostě jezdili za plnou jízdenku nebo by měli nějakou komerční slevu na ISIC apod. nějakých 10%. Autama by asi jezdit nezačali, takže by to bylo plus mínus stejné jako teď.
To je zajímavé, jeden den a hned dva články o soukromích dopravci a že každý z nich je v zisku konečně
Ještě tu chybí ten, jak jsou dráhy zlé a ztrátové
To se nemůžete divit když to psal pan Sůra velký přítel a obdivovatel pana Jančury.
Pro mě jsou České dráhy příliš drahé. Chtěli jsme jet vlakem z Brna do Děčína. Cenová kalkulace Českých drah, pro 2 lidi tam i zpětje 1556 Kč. Když bych jel autem tak 283 km/100*7(spotřeba na 100 km)*30(Kč/litr) = 1189 Kč. Při cené 35 Kč/litr jsem na 1387 Kč. Samozřejmě + nějaká amortizace atd., ale pořád vychází už pro 2 lidi levnější jet autem.
Brno - Děčín zpáteční pro dva tolik? A to vám poradili na pokladně, nebo jste si to našli sami? O víkendu se se Skupinovou víkendovou jízdenkou která platí daný den po celý den bez omezení kilometrů a pro až 5 osob, max.2 starší 15ti let- celostátní verze za 679,-Kč,přes týden Celodenní jízdenka pro jednu osobu v celostátní verzi za 579, pro dvě tedy 1158.
Otázka do placu: Kraj si v rámci IDS objedná dopravu, mimo jiné i do Horní - Dolní. Dopravce jezdí a kraj mu platí s tím, že dorovná ztráty (prostě provoz do Horní - Dolní bude ztrátový) a garantuje nějaký zisk. Předpokládám, že toto dorovnání není zahrnuto v účetnictví dopravce a ten tedy na této trati nemůže tratit. Přesto má ztráty. Nějak to nechápu.
Možná jste to nevzal za správný konec
Kdo jiný by měl umět správně skloňovat, než tisková muvčí?
Čeština je stejně úžasná věc! Vydělaly vlaky Jančurovy, nebo i Jančurovi? (Ačkoli zrovna v jeho případě bych se neobával, že by šlehačku slízával někdo jiný.)
Ne jenom ty vlaky. Jančura smrdí korunou