Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zelené autobusy stíhají Jančuru. Flixbus spustil první linky po Česku

Plánovaná expanze německé autobusové společnosti Flixbus.de do vnitrostátních nedotovaných linek dostala první konkrétní podobu. Firma začala nově nabízet spojení Prahy s Chebem či Znojmem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a40n69a 17T18r46o28j16a75n73o82v25á 8840335677382

Já jsem jela s FlixBusem Praha-Miláno a zpět a bylo to něco otřesného, zejména cesta zpět: bez místenek strkaná o nástup do autobusu, řidič, který nás ráno v 11.30 přivezl, nás ten den večer opět vezl zpět, někde nabral kolegu, se kterým se ještě hodnou chvíli hádali nevybíravou češtinou, dva cestující nebyli vpuštěni do Švýcarska a korunou byl příjezd do Prahy bezmála o čtyři hodiny později, než uvedeno na jízdence. Možná pro študáky, kteří mají rádi adrenalin a multikulti.

0/0
6.10.2016 14:13

K94a28t85e34ř53i10n95a 53Š49t90ě93p92á73n53k75o87v54á 6604436253

Dávám Radimovi rok, maximálně dva, než je za něco zažaluje ;-D

0/−2
15.1.2016 17:58

J59a25n 71S73l66á30v19i20k 4183958749317

cestovani hromadnymi prostredky vseho druhu je jen pro urcitou skupinu obyvatel. davam prednost automobilu.

+2/−7
14.1.2016 22:58

M32a87r89t49i38n 24V88a78n27ě46k 9864747182523

Nedělil bych to podle skupin obyvatelstva. Jde spíš o to zda je člověk ochotný trávit čas cesty uzavřený společně s cizími, mnohdy nekompatibilními jedinci, nechat se případně otravovat řevem parchantů a podřizovat se jízdnímu řádu. Pokud to někdo zkousne, tak cestou třeba přečte knížku nebo může klofat do notebooku.

Ale taky dávám přednost svobodě cestování autem. Řízení mě ještě stále dá se říct baví a cestu si zorganizuju sám, přestávky na čurání a cigaretu taky.

0/0
15.1.2016 13:32

L41u59k69á68š 85Š45l60e27h52o31f61e64r 1243439905109

Mam svuj cas moc rad na to, abych napr. trasu Praha - Ostrava jel autem ;-)

+2/0
16.1.2016 10:25

8775285680160

Taky bych rád jezdil svým autem, ale to by nafta musela stát desetinu toho, co stojí teď. ;-)

0/0
21.3.2016 13:33

J12o34s24e60f 98B74a42l96o38u84n 4160286415171

Asi největší problém pro Jančuru bude to,že mu začnou k Němcům přebíhat řidiči,což už teď je velice nedostatková profese.Jančura je znám jako velice problémový zaměstnavatel který navíc mizerně platí...Rv

+13/−1
14.1.2016 16:30

T60o50m33a71s 44N56o77v11o35t34n34y 1941324876115

Vy jste tam řidiče či jinou pozici dělal, nebo čerpáte z (polo)vymyšlených informací na různých firenetech či falešných FB zpráv z vymyšlených profilů?

+4/−3
14.1.2016 18:36

M97i77c79h71a83l 38K79r60e93j35č88a 5178756216333

No netusim jestli tam p. Baloun pracoval, ale Vas bych na jeho vyplatni pasku tipoval urcite.

+4/−2
14.1.2016 21:46

M88i54r14o73s19l29a65v 30H50e66r79a77n 6988287371

je to pravda treba stewardky za 10tisic to je fakt plat ;-D

0/0
21.3.2016 14:34

A20n73t43o29n57í22n 31Ď89u60r55i65š 5242449646674

Reauguji trochu pozdě na tenhle příspěvek,ale musím, jako bývalí řidič pana Jančury, trochu pravdy máte s tím přebíháním řidičů,co se týče mezd je to zavádějící, záleží která se jezdí linka, atp. problém ovšem je, že pan Jančura má zaveden systém s bezmeznou důvěrou v lidi co se starají o migraci lidí ve firmě, ať jsou to řidiči nebo stewardi, ano, na to že mi sáhl kontrolor na plat aniž bych mohl vysvětlit problém pro který se to stalo, to co se stalo, byla šikana ze strany kontrolora, na moje e.maily ani výkonná ředitelka nereagovala, vedoucí dopravy tak samo, no dal jsem výpověď a dostal místo u konkurence bez problému, pan Jančura problémy řidičů neřeší, má na to právě tyhle lidi, stačí se zpětně podívat na migraci lid,í třeba za poslední rok.závratná čísla, a pokud mám být jen číslo ve firmě kde pracuji, tak to je lepší to řešit výpovědí...!!

0/0
27.6.2016 8:48

A45n53t21o80n29í59n 85Ď13u32r79i57š 5202109936834

Tak to máš pravdu, jsem bývalí řidič SA, to ale není na psaní zde,je to na delší povídání, no že řidiči přebíhají je také pravda. také jsem nastoupil k zeleným a můžu říct že od pana Jančury je tady již dost řidičů. Ale nemůžete kydat špínu na pana Jančuru,byť je majitelem SA, problém je v lidech co se starají o tu dopravu a potom také v některých šoférech ale to sem nepatří..:-)

0/0
15.8.2016 9:49

P19e51t49r 30D91e68v58á63t88ý 5424381971479

Flixbusem jezdím v Německu. Ty autobusy jsou, co se týče pohodlí srovnatelné. Wifi a zásuvky mají taky obě společnosti. U Flixbusu se dá cestovat za příznivnější ceny.

+3/0
14.1.2016 15:39

J59a73n 64Č96e84k95a55l 7989575494424

No nevím, jet do Frankfurtu přes Cheb?? To není zrovna ideální trasa...

0/−1
14.1.2016 15:26

D34a87v93e 84Ř19e57h28á47k 8808185165453

když ještě jezdil přímý denní vlakový spoj Praha - Paříž (přes Frankfurt), tak také jezdil přes Cheb

0/0
14.1.2016 15:51

M32a74r15t14i55n 21C82e82r80v10e21n48y 2343938616638

Vzhledem k tomu, ze autobus nejezdi po kolejich a dalnice vede jinudy, tak je proste Cheb (Eger) zajizdka.

+1/−1
14.1.2016 16:12

N11i45k44o76l27a 61Č35e16c59h 9111449516

Stíhají rychlostí přímo vražednou :-/

http://plzen.idnes.cz/nehoda-d5-dalnice-02e-/plzen-zpravy.aspx?c=A160104_134626_plzen-zpravy_pp

+1/−1
14.1.2016 15:03

L61u29c90i12a36n 97P59a92p38a83z72i25a75n 5484307851635

Vícepatrové autobusy jsou velmi riskantní pro pasažéry. Bezpečnostní kritéria jsou velmi diskutabilní a pokud se převrhnou, je mnoho mrtvých, daleko nebezpečnějěí než normiální autobusy. Cestovat s tímto nedoporučuji.

+2/−2
14.1.2016 14:44

J98a33n 54N55á81d12v14o90r54n19í26k 7253138685147

Pokud něco nedoporučujete tak je téměř jisté, že to je dobré. Tolik má zkušenost s Vámi.

+7/−1
14.1.2016 16:15

R59o62m90a78n 73S22t88o41n64e76k 1909843689941

nové autobusy jsou vybavené pasy, takže se stačí připoutat

0/−2
14.1.2016 21:35

P55e41t97r 36P82a15c54k62a 4489569385461

Viděl jste fotky od Nažidel? Patrový autobus je výrazně méně stabilní. Při přetočení na střechu se celé horní patro utrhne. To vám pásy moc nepomůžou. Při menší nehodě se do horního patra záchranáři s technikou nebo nosítky nedostanou.

+1/0
1.3.2016 14:47

J91a20n82a 55E33l34i34á20š34o96v74á 9179964324438

Porovnávejte standardní ceny.

0/0
14.1.2016 14:38

M55a62r70t22i16n 57K59a56r82á43s20e57k 9168643128338

No cenu kterou dostane automaticky kazdy zakaznik po registraci bych klidne za standardni povazoval.

+1/0
14.1.2016 17:12

J53a86n62a 39E42l17i40á51š80o60v71á 9309474434748

Já ne.

+1/0
14.1.2016 17:59

J91i36ř51í 83H49a41v98á78č89e18k 1763720973

S tou slečnou na obrázku pojedu radši než s Jancurou :-)

+8/0
14.1.2016 14:24
Foto

T27o69m32á85š 79D20v21o77ř63á24k 7135136817201

Von má papíry?:-)

0/0
14.1.2016 15:56

J49a85n 20J25e80m90e16l68k72a 1655320

Je to stále uspořádání 2+2, takže ta stejná evropská sardinkárna s podobnýma sedačkama, která autobus zcela degraduje. K tomu tu dvoupatrovou variantu moc nemusím, to je tak na dálnici. Co Jančuru tlačí asi víc je čas 2:30 u Railjetu a cena 178 Kč na jeho páteřní lince a oprava D1. Proto asi tak jede proti ČD a volá po soutěžích.

+4/0
14.1.2016 14:13

V13i54k63t77o85r 66N44á88r69o28ž93n79ý 3619182698

On ten railjet také není nic moc...pokud nepočítám ty nejvyšší třídy..

Zlatý klasický vagóny...

+2/−2
14.1.2016 14:16

J78a60n 87J32e68m73e10l55k87a 1635180

Ale je to tiché a celkem bezpečné. A podle mě pořád lepší než evropský autobus drncající po české d1. A klasické vagóny jezdí do Bratislavy.

+4/0
14.1.2016 14:20

T27o69m13a34s 61N46o29v41o25t41n34y 1211294356435

178 je teď místo 210 akční ceny u ČD bez slevy?

0/0
14.1.2016 14:44

J83a87n 39J87e76m49e45l30k13a 1825980

Tak je to asi s in 25. Ale to je za tu cenu formalita.

+1/0
14.1.2016 14:52

T98o65m76a24s 89N54o60v26o62t20n37y 1321984616635

Pak ovšem je SA opět levnější, pokud u ČD je to cena za In-kartu, která stojí několik stovek. U SA je myslím 165 Kč na kreditovku, která je zdarma.

+1/−2
14.1.2016 14:55

J30a83n 57J59e35m54e48l79k43a 1225770

To je každého volba. Myslím, že Railjet za 178Kč je v Evropě bezkonkurenční. A samozřejmě je to tak trochu nefér dumping. Ale pro mě je vlak stejně volbou.. Myslím, že 165 předtím nebylo, takže šel s cenou dolu. Jeho výhoda je, že má malé jednotky a jezdí často.

+1/0
14.1.2016 15:12

T47o27m87a24s 86N14o35v94o69t15n50y 1691794186585

Ano, to v žádném případě nerozporuju, že je to cena, ke které nelze mít námitek a také mi vyhovuje. 165 je už dlouho (na kreditovku).

0/0
14.1.2016 18:40

R19a96d20e84k 35J75a66n92a91t84a 9945576444292

"několik stovek", ale za 3 roky. Pokud jezdíte alespoň trochu pravidelně (a umíte počítat), vyjde to na pár korun za cestu.

+1/−1
14.1.2016 16:35

T64o53m97a75s 72N66o46v39o58t84n41y 1621934206925

Ale pořád platíte abyste dostal slevu.

0/0
14.1.2016 18:38

J49a74n 98J50e37m44e62l53k67a 1545830

Ale zase platí v celé ČR. Narozdíl od různých krajských a městských nesmyslů.

+2/0
14.1.2016 19:03

T55o41m92a65s 51N83o69v51o70t39n77y 1131434786105

PS: Jinak taky jezdím raději Railjetem ;-)

+1/0
14.1.2016 14:56

J34i64ř56í 90K24n81o27t28e91k 5442667233801

Vstřícný soused?? A když nebude, vrátí mi jízdné? ;-D

+6/0
14.1.2016 14:07

O74n95d97ř24e29j 40P73a80r86ý73z24e89k 1904645424898

To bude mít Jančura další chuť šlapat někomu po patách.

0/0
14.1.2016 14:04

J16a94r98d26a 71W86o71l38f 8855377656624

:-) Vstřícný řidič, to je jako co? Že každému zastaví, kde si řekne. Nebo vypráví vtipy. Jinak co já vím, tak cestující nemá mimo koupě lístku s řidičem co dočinění.

+1/0
14.1.2016 13:46

M96a35r52t70i19n 72W52a56l19l46n38e62r 6915350194740

Poradí, pomůže uklidit kufr do zavazadlového prostoru...prostě je k dispozici

0/0
14.1.2016 13:47

R64o36m81a90n 21B32í92l28ý 5930355185457

Přepne jízdu do autopilota a mezitím uvaří kafe. Známe to.

+1/0
14.1.2016 14:35

R20o70b57e65r43t 47H37o25m64o51l46k44a 4543948600522

Když se dohoupá taková kost k řidiči u kterékoliv společnosti tak bude vstřícný na 96 % již dnes zcela určitě :-P;-D8-o

0/0
15.1.2016 11:32

V13i72k16t96o31r 45N56á93r26o42ž69n78ý 3409262618

Usměje se , pomůže , poradí ;-)

+1/0
14.1.2016 13:48

J72a62r81d97a 52W13o90l34f 8755707676374

Není lepší když se věnuje řízení, než aby pomáhal a radil? Od toho je tam ta stevardka.

+1/−2
14.1.2016 13:51

V30i80k85t40o67r 29N29á21r96o14ž72n88ý 3259542248

Stevardka není všude

0/0
14.1.2016 13:58

J95a63r17d21a 62W90o87l64f 8455127906694

Pro mne je stokrát lepší profík, kterej nemele s cestujícíma, ale jede sebejistě, bezpečně a vím, že tam bude načas.

+4/0
14.1.2016 14:03

V28i36k12t48o68r 10N63á69r63o57ž23n49ý 3679422228

Jasně..za jízdy ať se věnuje řízení. Jenže ten bus pořád nejede. Také má zastávky ;-)

+1/0
14.1.2016 14:13

J88o82s46e36f 83O55m49á82č22k22a 5787781722845

Někteří se tu rozčilují, že cena u lístku SA je počítána se slevou (kreditová jízdenka..). To ale není žádná sleva, takovou cenu může mít kdokoliv a z vlastní zkušenosti můžu říct, že registrace+dobití kreditu+výběr a koupě jízdenky zabere většinou méně času, než kupování lístku na pokladně. Jenže i kdyby lístek stál stejně, služby SA jsou prostě lepší. Dostanu kafe nebo čaj, přečtu si noviny a po cestě můžu relaxovat u filmu nebo seriálu. Flexibus má akorát příjemně se tlemící šoféry...

Zkrátka, zkušenost mám s SA i Flexibusem (tam to byla spíše zvědavost), ale SA u nás konkurenci nemá.

+11/−7
14.1.2016 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.