Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Interaktivních reklam přibývá. Věci chodce oslovují a vyvolávají iluze

Reklamy, které vyvolávají iluzi skutečnosti, jsou na vzestupu. Přicházejí s nimi především velké firmy jako Coca-Cola, Heineken či Avon. V Česku zatím poutače, které mění realitu a zatahují diváka do děje, příliš vidět nebyly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M25a87r27t91i88n96a 93V65á94l34k13o12v51á 9243444246790

Reklamu, jaka je popisovana u Pepsi, jsem videla na zastavce asi v rijnu na Namesti repu. Byla na Domestos a je fakt, ze vzbuzovala zajem.

0/0
16.1.2016 3:05

P24a75v59e57l 78Ř85a41p98e51k 7122986219855

Reklama vyvolává iluzi odjakživa. Stejně jako předvolební žvásty politiků.

+4/0
15.1.2016 9:48

R79a84d73o74s93l74a87v 10K21l29a58u27d75a 5384878344292

Jsem si vzpomněl na reklamu na pojišťovnu, kdy na fasádě visela figurína dělníka se kterým se utrhla lávka.... To bylo telefonátů na 112:-P

+3/0
15.1.2016 9:14

L78u91m45í57r 85V17i65t85h82a 2887757896892

Ta byla dobrá :-)

0/0
15.1.2016 9:24

J85a17r84o20s60l37a18v 75K36a43d12l60e65c 5581839292901

Za pár let bude vlastní čas a vlastní mysl tabu...;-D

+1/0
15.1.2016 9:14

P60a22v30e59l 65Š50v34a78r24c97e89r 1850288832977

Tady ty nápaditý reklamy mají něco do sebe :-D Jen jsem teda nepoznal, na co je

0/−1
15.1.2016 8:41
Foto

P23a14v43e48l 65P47o29k21o97r84n75ý 2406794980122

Hezké, ale vydrželo by to u nás tak hodinu. U nás poškodili a vyvrátili nějací šílenci i informační ceduli u rybníka o přírodě, cedule byla viditelná z chodníku, kudy chodily tisíce lidí a šílenci se museli nadřít.

0/−2
15.1.2016 8:26

P87e74t34r 70R67o25m34á48n61e38k 8704217694514

To vám tam u rybníka chodí víc lidí, než okolo zastávky ve videu :-)

0/0
4.2.2016 0:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.