- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže Astra měla sníh na představku, kvůli nedovřeným dveřím?
A s tím se může jezdit 160km/h? Já měl za to, že jak ČD tak Leo investovaly do hermeticky uzavřených vlaků kvůli aerodynamickému tlaku, když se potkávají dva vlaky. takhle mi to přídje, že když půjdu na WC tak dojdu jak hluchý sněhulák.
konečne kupé z tých otvorený vagónov mám koprivku
Nechvástal se Národní dopravce, že kategorie Rx je pro rychlík vyšší kvality? Že vlastně to označení dává cestujícímu jistotu, že nepojede hnusným shnilým vozem? No to jsou mi věci...
Nebo je to jinak? Třeba že R znamená "odpadkový rychlík"... Rx = 50% naděje, že nepojedete shnilým vozem... IC/EC = pouze 20% ohrožení, že někde v soupravě je řazen shnilý vůz... SC = "A možná pojede i Pendolino"...
Kéž by se jim už ty hnusný Béčka konečně rozpadly....A to, že je nasazují na ty nejdelší linky směr Luhačovice či Uherské Hradiště je typická prasárna ala ČD....
A za co by jste ty vozy nakoupil? Jeden nový vůz stojí cca 40 - 50 milionů.
Kdyby se místo sedmi souprav Railjet se sedmi vozy koupilo 200 rakouských ojetin (např. ABmz / Bmz mají ve dvojce polohovatelné sedačky, v modernizovaných velkoprostorech Bmpz jsou sedačky pohodlnější, je tam více místa), bylo by to za stejnou cenu, ale ČD by měly trojnásobek kvalitnějších vozů než představují "Railjetí" vozy Bmpz ... soupravy by byly z hlediska kapacity variabilnější ... k přeplněnému Railjetu se vozy nepřidávají, tím spíše, že by se na "poloviční" nástupiště na hlavním nádraží v Praze ani nevešly jelikož souprava musí zastavit u "cestového" návěstidla uprostřed nástupiště ...
A bylo v danou dobu na prodej 200 rakouských ojetin?
Jinak mne překvapují ty názvy rychlíku - ryhlík lepší kvality, rychlík horší kvality. Ovšem cena stejná:))
Tak bylo by od zlodějů s názvem ČD učinit aspoň to opatření, že by vytvořili novou třídu 3, která by byla o 30 procent levnější a ve které by se sedělo na těchto superstarých sedačkách. To jsou samé výmluvy a výmluvy, ale panáčkové v managmentu berou 500 tis. platy. Tam zřejmě nesedí na židlích starých 40 let.
500 tisíc "panáčkové" opravdu neberou, nelžete.
Tak nevím. Včera jsem tu četl hodně podobný článek, který však byl o něco delší, smysluplnější a hlavně ta část o RJ a jejich Astra vagonech o něco obšírnější. A článek nebyl podepsaný js.
Nebo že by se mi to jen zdálo?
Pane Sůra, co vy na to?
Tak asi jsem si to spletl. Nebylo to na iDnes, ale na zelpage.
To by mne zajímalo, jak pak můžou dodržovat jízdní řád? Podle mě tyhle vagony mohly s bídou max 140km/h.
Ty vozy mohou 140 km/h a ty vozy co nahrazují mohou také 140 km/h a lokomotivy na této trase umí také maximálně 140 km/h. Takže v tomhle ohledu není sebemenší problém.
„Jedná se o přechodný stav vyvolaný aktuálními investicemi a opravami vozidel, které se soustřeďují do nadcházejících týdnů, a jsou navíc v souběhu s dlouhodobými projekty,“ citoval server mluvčího Českých drah Petra Štáhlavského.
.
Ten Šťáhlavský už taky asi neumí pořádně česky. Ostatně jako většina mluvčích...
Ukolem kazdeho tiskoveho mluvciho je co nejvice mluvit, co nejmene pritom sdelit a hlavne u toho vypadat velmi vznesene... Jinak si to neumim vysvetlit...