Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodáváme jen byty, které se staví, říká největší český developer

Podle největšího českého developera Dušana Kunovského velký hlad po nových bytech vydrží. Cenovou bublinu a následnou krizi na obzoru nevidí. Naopak, za účelem výstavby kupuje pozemky, na kterých stojí továrny i sklady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a29r55t53i59n 92K90a78r73á36s88e88k 9638713358718

Vyuziti brownfieldu je obcas docela vtipne - kdyz stavite neco na zelene louce, tak aktivisti vykrikuji ze mate vyuzivat radsi brownfieldy a kdyz chcete vyuzit brownfield tak zas ti sami aktivisti rvou, ze nicite "kulturni dedictvi"

0/0
19.1.2016 10:34

J57a68n 84N51o79v64á57k 6584924

Tenhle PR rozhovor nechápu, vůbec není postaven dle standardního modelu: "Zeptejte se mě na to, co plánuji udělat, a já na to odpovím, že to nechci udělat". ... Je tam dost věcí v protikladu...

Ale rozhodně neexistuje žádný důvod, proč by to tady chtěl mít iDnes zadara... Tohle má rozhodně nějaké zadání. Nějaký cíl tím někdo sleduje... Na základě nejednoznačného cíle usuzuji, že si to neplatí přímo Central Group, ale je to pokyn od vedení, ala "nezávazný rozhovor s...", což by znamenalo jediné, Agrofert kupuje firmu Central Group.

+2/0
19.1.2016 0:21

M30a29r14t19i23n 36Š56t18r22o75s 4419467720428

To už je zase trochu paranoidní, ne?

+2/0
19.1.2016 7:14
Foto

T94o66m21á21š 88D11v84o75ř76á16k 7965966217881

Jste to vykecal:-)

+1/0
19.1.2016 8:12

P17a19v67e71l 95K60u39c72h86t68a 4606101417794

Tak třeba Central Group Zličín - architektura podle mě hrozná, zvlášť 1.část od metra. Sídliště noclehárna, vybavenost prakticky nula. Do první samošky Interspar dnes Albert Metropole to má syn cca 1500 m, na MHD 1 km.

0/0
18.1.2016 22:05

V50a94c93l34a84v 36P88e84r67o53u68t57k17a 6538527964211

MHD 1 km? to se mi nezdá ..

0/0
18.1.2016 22:33

M26a25r67t11i13n 17Š68t49r22o13s 4329787510598

Tam to skutečně kilometr je - http://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.2789810&y=50.0603620&z=15&base=ophoto&rc=9gfe7xX7mAhpXeeV&rl=Lan%C5%BEhotsk%C3%A1%20474%2F2%2C%20Praha%2C%20155%2021%2C%20okres%20Hlavn%C3%AD%20m%C4%9Bsto%20Praha&rl=50%C2%B03'16.669%22N%2C%2014%C2%B017'23.889%22E&rp=%7B%22criterion%22%3A%22turist2%22%7D&ri=0

ale autobus do nové zástavby na Zličíně se už pomalu připravuje.

0/0
19.1.2016 7:22

M87a68r14e34k 80M22a72l22ý 1832988321510

Pokud je to tak špatné, tak pak nechápu proč se tam stěhoval. To si předtím nezjistil? Já bydlím na vesnici a do krámu to mám taky daleko, jedině autem. Ale nestezuji si, dobře jsem to věděl. Zase tady máme klid :-)

+5/0
18.1.2016 23:21

P24a13v48e52l 84K30u89c57h44t84a 4736781477874

Bydlí tam dočasně v pronájmu, jinak v novém sídlišti je velký podíl lidí z Východu, i vlastníků bytů. Kdyby tady nenakupovali, tak by úspěšnost prodeje bytů byla podstatně v Praze nižší. Jinak v Praze se prodalo v r.2015 téměř 70% bytů z celé ČR, ještě Brno 10% (hlásilo radio nikoliv Jerevan ale ČR Plus), i když podíl obyvatel je do 15%. Dost velký nepoměr. Bez Prahy by asi "boom" ekonomiky Babišovy éry byl podstatně skromnější.

0/0
19.1.2016 7:51

M34a84r72e33k 66M15a25l92ý 1792878121290

Na tom není nic divného, že táhne Praha, příp. Brno. To není žádná novinka a ani ta migrace není nic nového. V Praze a Brně je dobře placená práce, tak se tam lidi stěhují, staví se tam byty. Nebudou stavět někde v Sokolově, když tam je už teď volných bytů dost a nikdo se tam nehrne :-)

+2/0
19.1.2016 8:53

K70r83y48š13t40o67f 78L61a92n65í11k 1689270125885

skoda ze zadny developer nemá zajem o Slatiny na Bohdalci, tam je to taky dost zanedbany.

+1/−1
18.1.2016 21:36
Foto

T93o25m13á94š 35D86v92o87ř86á49k 7595426267361

Ještě taky Chánov, Šanov a Litvínov...

0/0
19.1.2016 8:13

M30a32r59t49i65n 58Š15t18r40o53s 4159987850938

Revitalizace brownfieldů je samozřejmě velmi správně. V Praze je obrovské množství nevhodně využitých ploch, kvůli kterým je město už hrozně rozlezlé, ale přitom relativně řídce osídlené. Hlavně ty opuštěné továrny...Teď se to konečně dává dohromady...

+9/0
18.1.2016 21:10

P67e83t13r 15M64a25r30š76á75l91e76k 9425772944609

Na druhou stranu tohle zahušťování bytovou výstavbou ještě zvýší tlak na dopravní infrastrukturu, která je už teď přetížená. Otázka je, jestli využití těchto brownfieldů nemělo být směřováno jinak, ale chápu, že jsou to soukromé areály.

+2/−1
18.1.2016 21:48

M63a79r35t61i35n 72Š42t50r28o61s 4529827840848

Stačí omezit zbytečné jízdy autem do práce po Praze, posílit MHD (peníze na to se vezmou právě z příjmů za nové obyvatele) a bude to v pohodě.

+3/0
19.1.2016 7:25

M59a89r36t10i98n 30K13a45r54á76s10e15k 9528563678728

No to je otazka - zatizi infrastrukturu vice clovek co dojizdi do Prahy z nejake vesnicky za Prahou nebo clovek ktery bydli blize centru v novostavbe? Rekl bych ze mnohem vice lidi co bydli primo v praze pouziva MHD nez lidi co dojizdi z vetsi dalky, takze treba na ucpanost silnic to nemusi mit negativni dopad

+2/0
19.1.2016 10:32

V33a79c20l57a75v 72P79e46r59o30u34t43k84a 6538217414451

Napište kde a nepište v hádankách ono už se zastavuej kdejaká plocha a radnice v tichosti rozprodají pozemky co ještě zbývají. Nejsou plochy na parkování,zelen ,stromy ale zastaví se kdejaká zeleň.

0/0
18.1.2016 22:22

M26a12r49t41i78n 74Š57t27r35o57s 4609297290858

Kde? Kolbenova, Lihovar, Waltrovka (to už se předělává), nákladové nádraží žižkov, pak ledascos kolem Malešic, a dalo by se pokračovat. Průmysl je ve velkoměstě poměrně dost nekonkurenceschopný, výroba se vyplatí maximálně na okrajích města, ale spíše někde až u Kladna a dál...

0/0
19.1.2016 7:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.