- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zavedli taková opatření, která by i při růstu ceny ropy o dvě stě procent udržely na současné úrovni = mame 200% marzi uz dnes, kterou Vam zakaznikum nedame, neuveritelne!!!😁😁😁
Pokud někdo dodnes nepochopil, že jediná podstatná věc je celková cena, kterou za letenku skutečně zaplatím, tak je ztracený případ. Myslel jsem, že šaškování se slevami a palivovými příplatky už na nikoho nefunguje. No ale když člověk vidí jak zase například Mountfield investuje do reklamy vše za třetinu, když ta třetina je ve skutečnosti dražší než u jiných celá cena, tak těch chudých duchem je pořád asi dost.
Tento článek nechápu. Tzv. "palivový příplatek" je matematická technikálie. Jedna ze složek ceny, nemusí nutně znamenat cenu paliva. Souvisí to s tím, že v tarifní databázi je jednodušší změnit tuto jednu složku, než přeceňovat tarify, kterých je hodně (protože plní funkci revenue managementu). Zákazníkovi stejně není ve většině vyhledávačů výše jednotlivých složek ceny letenky zobrazována, jen celková cena ...
Co se týká výše cen obecně, není pravda, že by se nezlevňovalo. Ještě před pár lety byly např. ceny do Latinské Ameriky dvojnásobné ...
kdyz stal barel 140$ platili jsme 39 Kc za litr benzinu, podle prime umery, by za nynejsich 28$ za barel meli uctovat na benzinkach 8Kc za litr benzinu ....
Akorát by se stát musel vzdát těch cca 20 Kč daní, které má dnes na litru.
Daruji 105 tis. mil v OK plus. Při současné politice ČSA jsou k ničemu. Expirují příští měsíc...
to je od vás velmi šlechetné.. ale určitě jste četl to, že případný příjemce dostane buď pouze polovinu vašich mil, nebo mu bude CSA účtovat asi 0,20 kč za každou převedenou míli.. nemáte lepší je v rámci CSA zdarma darovat na charitu Paralympijský tým? Je to tam v nabídce po přihlášení vidět.
Itálie je totálně ujetá co se týká ceny PHM. Však jsou příhraniční benzinky (i dálniční) v Rakousku vždy plné italských SPZ. Já pokaždé naberu až po okraj v Rakousku, vydržím s tím popojíždět po Dolomitech a potom se na výpary spouštím z hor zpět do Rakouska. Nehodlám podporovat zloděje.
stejně tak jako Švýcarsko, Francie, Norsko, ...
když Ital bydlí blízko rakouské hranice anebo pro turistu samozřejmě má smysl tankovat za čarou, ale všichni ostatní Italové a stejně tak všichni, kdo chtějí jet o něco dál na jih než jen do Dolomit, ty šílené ceny platit musí, takže se to státu asi vyplatí.
CSA nejlevnější letenka do Brusselu únor 3865 kč/s kufrem který nepotřebuji/ To samé Brusselairlines 2449 kč. /Pro zajímavost s kufrem 3440./ Kde je chyba u ČSA?
Brusel - líheň teroristů. Radši se vyhnout - nikdo tam nelítá, kromě eurodůchodců.
Copak letenky, ale benzin a nafta, které potřebujeme všichni! Přijďte se k nám do Itálie podívat.
Když stál barel 140 daru, stál litr benzinu 1,45
euro. Už půl roku stojí barel pod 50 dolarů,a benzín stojí 1.25 - 1.40 euro.
Když zítra stoupne cena o 10 dolarů, max do 5 dnů se to projeví na ceně za litr.
Tohle je to strašné svinstvo, ne palivový příplatek za letenky! Kolik procent lidí jede do práce denně letadlem....?
Ono vůbec tento zvyk, sestavovat cenu z různých polovymyšlených položek, měla by být jasná konečná cena a hotovo! Co je mi do toho, kolik je palivový nebo jiný příplatek, stejně si to pak potom firma nijak nerozděluje.
V zásadě zkuste na rok dopředu vykalkulovat cenu letenky na libovolné trase, tak, abyste docílit přiměřeného zisku, třeba jen 5 % ... žádný dopravce vám není schopen na "jednotku měny" vypočítat náklady na konkrétní spoj ... počínaje tramvají a konče letadlem ...
Aerolinky hlavně mají kontrakty na naftu předplacené třeba 5 let dopředu takže samozřejmě nemůžou den ze dne zlevnit. I když by samozřejmě chtěly...
Priklad? Z obrovsky spolecnosti American, United, Alaska a Cathay nemaji zadne priplatky za palivo. Platite pouze ruzne dane, zalezi na zemi a letisti. Jako kazda akciova spolecnost, je zde touha vydelat co nejvice penez, coz se v posledni dobe dari. Je naivni si myslet, ze je zde touha zlevnovat. Pouze konkurence muze prispet ke zlevneni.