Diskuze

Evropští zákazníci VW mají smůlu, automobilka je odškodnit nehodlá

Německý automobilový koncern Volkswagen nebude odškodňovat evropské zákazníky za skandál ohledně měření emisí. Americkým zákazníkům přitom odškodnění poskytuje. Společnost tak odmítla žádost Evropské komise, která odškodnění evropských zákazníků žádala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Odškodnit" Ale jaká škoda vlastně majitelům vznikla? Jak ji vyčíslí? A obstojí s tím u soudu? A co přesně VW spáchal? Porušil nějaký zákon? Nebu udělal přestupek?

VW udělal SW tak, aby prošet testy za PODMÍNEK, které stanovil STÁT! Pokud stát chtěl, aby se měřilo za reálných provozních situací, měl takto stanovit podmínky měření. Copak reálná provozní situace je, že auto stojí na místě a bez zátěže jede motor na ~2700 otáček?!

b) u motoru zahřátého na provozní teplotu kontrola otáček volnoběhu, obsahu CO a uhlovodíků HC při volnoběžných otáčkách, pokud výrobce vozidla nestanoví jinak,

c) kontrola stejných parametrů jako při volnoběhu při zvýšených otáčkách v rozmezí 2500 až 2800 min-1

3 0
možnosti

Máte naprostou pravdu. Dieselgate je naprosto umělá záležitost, které se chytla média a konkurence. Té humbuk okolo VW docela vyhovuje. Renault v tichosti stahuje 700 tisíc aut na přehrání SW, a další to vbrzku udělají stejně. Ale hambář je akorát VW. Ne, že bych se koncernu nějak zastával, měl jsem od nich jen jedno auto a to jsem po měsíci vrátil, ale jsem skálopevně přesvědčen, že za a) neudělal nic špatného, a za b) v tom rozhodně nejel sám.

2 0
možnosti

No VW by si měl uvědomit, kdo hlavně jejich auta kupuje. USA to fakt není!

0 0
možnosti

P18a23v53e77l 68F75a88r57a

22. 1. 2016 7:21

Evropani (původní) mají koukám smůle ve všem! :-/

2 1
možnosti

Ano, i za průsery VW můžou přistěhovalci ;-D ...

0 0
možnosti

V USA asi nemaji zaplacene politiky.

1 0
možnosti

Evropa má jiné hodnoty , jednolivec je jen jeden a nemá peníze,které by jinak nasypal právníkům a stejně lejno ne parapetu.

0 0
možnosti
Foto

Situace v USA a Kanadě není automaticky srovnatelná s jinými trhy na světě... Proto tento krok nemůže být jednoduše na jiných trzích zaveden,“

Zdroj:http://ekonomika.idnes.cz/evropsti-zakaznici-vw-maji-smulu-automobilka-je-odskodnit-nehodla-1d4-/eko-zahranicni.aspx?c=A160121_192428_eko-zahranicni_rych

Jinými slovy: "V USA jsme prd, ale tady jsme velcí".

3 0
možnosti

"V USA Volkswagen nabídl každému z desítek tisíc majitelů dotčených vozů kompenzaci v hodnotě 1 000 dolarů (25 000 Kč), aby získal zpět jejich důvěru."

Zato v Evropě nic získávat zpět netřeba, neboť důvěřiví troubové si ještě myslí, jak ty jejich škůdky a folksvágny jsou nejlepší auta na světě;-D

1 3
možnosti

V Evropě určitě

2 1
možnosti

Tohle právníci říkali od samého začátku,že bude strašně těžké prokázat jaká škoda zákazníkovi vznikla.Lidi jsou poblazneni médií,že dostanou nové auta a kupu peněz.

1 0
možnosti

Jsem zvědav o kolik spadnou ceny koncernových aut v bazarech :-P Holt v Americe si koncern přízeň budoucích uživatelů kupuje, v Evropě mu sami zájemci cpou peníze za nesmyslné packety a jeho předražené nespolehlivé vozy. Takže chápu, proč by evropské zákazníky odškodňoval a když někteří kvůli tomu odejdou, přijdou jiní důvěřivci, kteří ještě rádi budou testovat za své peníze jeho nové motory ve svých zakoupených nových vozech, takže je vlastně pro něj vše v pořádku ;-D

0 0
možnosti

Jsem přesvědčen že vubec.Aspon u nás. Pořád jsou to nejprodávanější ojetiny.

0 0
možnosti

trh v USA jiný není. Jiné tam jsou soudy. Tím neříkám, že lepší. Odškodnění klientů je ve své podstatě nesmysl. Pokud, tak poškodili celou zemi, tím, že všichni museli dýchat něco, co neodpovídá stanovené normě. A pokud bych se chtěl hojit jako zákazník, tak snad jen v případě vlastnění eko auta jako Prius s tím, že jsem byl srdečně přesvědčen, že neubližuji planetě a nyní jsem podveden.

0 0
možnosti