- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ano - minimálně od r.2012 se o problému ví. Již od ledna 2014 jsou tam "experti z ANO". Neudělali nic (či skoro nic), krom legendárního ustanovení Deloittů za 60 mio coby konzultanta bez soutěže, zatímco předchozí konzultant vysoutěžený (ale) jinou vládou stál 23 mio. Dost tristní bilance...
Jinak systém bran rozhodně není nic zoufale zastaralého, v Rakousku jej ostatně užívají také. Problémem sice mohou být smlouvy s Kapschem, ale pokud se podívám na čísla, tak nákladovost na provoz a údržbu u nás je nyní cca 20%(20,4% v r.2014) z vybraných peněz, v EU, bez ohledu na systém, je to mezi 18-22%. Samozřejmě je to mj. i tím, že se postupně měnily sazby, ale i tak to není špatné číslo. Na Slovensku je to zatím tuším výrazně vyšší nákladovost, i když i tam lze očekávat postupný pokles.
Hlavně aby minimálně 90% z vybraných peněz šlo do státní kasy a zavést myto také pro OA. Nelogicky naceňené známky zrušit.
Mohlo by to snížit náklady na provoz, pojďme soutěžit.
Nevěřte,že sníží náklady-bude jen vydírat a stát bude cvakat-jenom aby se mýto vybíralo
Jediné racionální řešení je mýtný systém v této podobě zcela zrušit, neboť je to paskvil a ještě k tomu neuvěřitelně hloupý. To, co se vybere od zahraničních přepravců, jde stejně do kapes provozovatele, a nejhorší je, že tento systém zpoplatňuje přesně ty úseky, které by měly být zpoplatněny až jako poslední, neboť se jedná o úseky pro daný typ dopravy přímo určené, na rozdíl od objízdných tras, které volí dopravci ve snaze vyhnout se mýtu.
Vsichni co tady v diskusi breci, zapominaji ze ty nejlepsi posty hned po 89 zacali obsazovat prekabateni soudruzi.
Rad bych se pana Kellnera zeptal, co delal on a jeho otec a strycove pred r.89...
Důrazně varuji před Kellnerem.Hledá si jen mlýnek na peníze a co bude potom to bude řešit stát.Jeho vstup do O2 je jednoznačně mínus.Přitvrdil a pokud máte kredit přes půl roku,tak vám ho smaže.Má to ve svých podmínkách které změnil a málokdo o tom ví.Telefonika nebyla tak brutální
změnu podmínek vám musí ohlásit pokud ne tak si sěžujte
Je jasne, ze Ťok na nas hraje levotu. Ackoliv udajne nemel cas na vypsani tendru na spravu mytneho a ani na vyjednani nove smlouvy s Kapschem, tak za sve pusobeni uz stihl ve spolupraci s Kapschem zpracovat projekt mereni rychlosti mytnymi branami. Vsude, kde se ho na to ptaji to popira, ale ve vestniku uz maji zverejnene vyberove rizeni na 27 usekovych mereni rychlosti umistene na mytnych branach. Projekt uz je do detailu naplanovany. Je jasne, proc Ťok mechce pripustit jiny system mytneho, nez brany. Protoze jen brany budou merit rychlost. Staci se podivat, kolik vybete rocne na pokutach Praha a ta se s velikosti chystaneho plosneho mereni rychlosti na dalnicich neda srovnavat. Tady pujde minimalne o stovky milionu zisku do pokladny rocne.
Ťok je levota a populista úplně ve všem. Řeší naprosto zbytečné věci ohledně další šikany řidičů a jinak nedokáže zařídit nic.
Proč naše nejen sdělovací prostředky stále mlčí o tom, že dle Holandské kontrarozvědky, která dala podnět k prošetřování, je faktickým vlastníkem PPF Václav Klaus a Petr Kelner je jen bílý kůň.Proč naše vláda "taktně" k této skutečnosti mlčí a orgány činné v trestním řízení taktéž!
Víte něco víc nebo jen jedna paní povídala. Hoďte sem nějaký odkaz na holandskou kontrarozvědku, ať si počteme.
Jsem pro přestavbu na satelitní systém, potom můžeme dát jednotky i do OA a vybírat plošně bez bran,například na Slovensku se platí i na souběžných, aby to motivovalo využít dálnici, tudíž by šlo vybírat u velkých jako doposud , plus rozšířit na další komunikace, u malých jen tam,moře se vybírá dnes a v pátek , neděli odpoledne a v pondělí ráno u malých plošně 2Kc/km například na rozmělnění špičky... A zároveň mi to může fungovat jako plošný usekovy radar a hlídač 561,589/2006 aspoň na území republiky...