- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na první pohled okenní profily přetřené štětkou je aby měly odstín požadované antracit šedé ......vypadá to však jako by to natíraly malý děcka .....podobně jako u Hypernovy .....
Já bych preferoval, kdyby o třídu (nebo rovnou dvě) zdokonalili webový konfigurátor.
Prodejce téměř zrušit, o to zlevnit.
Pár jich nechat, pro ty, kteří se bez toho neobejdou. Ovšem za příplatek.
Stejně jako u bank.
A nebo varianta. Lego auta Škoda. Aneb dodělej doma (DoDo). To už tu sice bylo, ale teď by se to hodilo zase.
Mně prosklené okázalé paláce neimponují. Především vím, že ten zbytečný luxus zaplatím v ceně zboží i služeb. A v minulosti mám i negativní zkušenosti s jejich servisem. Z jednoho jsem si musel auto dokonce nechat dovézt odtahovkou k známému na Moravě. Ten dokonce dělá náročnou motorařinu i pro jistého dealera Fiatů na nejnáročnější práce. Stejně tak jsem chtěl opravit zadřený motor Peuegot a v megalomanském paláci mi nebyli schopni říci předem cenu, jen mluvili obecně v astronomických částkách. Známý udělal za zlomek a auto sloužilo leta.
Stejné je to v moji branži v motorkách, čím napudrovanější firma, tím jsou dražší a sebevědomější, především na ceny.
Skodovka... likvidace a teror vlastnich lidi a obchodnich partneru... moralka a slusnost uz je davno pryc.... jen teror...lzi...nenavist a hra na moc...a jako nejlepsi zamestnavatel....chi chi cha cha...smutny pribeh
Tak mi připadá, že sem píše jen příznivec Hnusů z Koree.Všichni máte něco proti škodovkám a mě by zajímalo v čem jezdíte vy.Já mám Fábii a nestydím se za to.Je to super auto a další máme Octávii a je to to samé.Super auta.Servis za slušné peníze a náhradní díly jsou všude k dostání.A když je někdo chce prodávat, tak se asi musí přizpůsobit požadavkům té značky.Je to nejenom u aut, ale úplně u všeho.Nebo je snad nejaký Kaufland ,Penny,Liedl jiný než ty ostatní?ne jsou po celé Evropě stejné, tak co tady plácáte za nesmysly.Auto přes internet bych si nikdy nekoupila, to je jak zajíc v pytli.
Asi az na to, ze ty Kauflandy, Penny a Lidly patri jednomu vlastnikovi a jsou vzhledove sjednocene.
se divím, že ještě nějaké salony potřebujou, at to klidně prodávají přes internet a nemusí se do salonu. A servis ti na tom autě udělá i malý,soukromý servismen.
Kupovat nove auto pres internet bych teda opravdu nechtel...
Němce vůbec nezajímá.zda má autosalon na přestavbu peníze...je to jejich,tak co-- makat na Němce by nám šlo...a ještě se tetelit,že škodovka je česká.....není.To bejvávalo.
a minusar Kuschel ma dokonce i nemecke prijmeni
Je fakt že když jsem byl na garanci po dvou letech v NH caru na Praze 9 tak jsem byl objednaný na 8 hod a nikdo si mě skoro hodinu nevšiml, takže to není o výkladních skříních ale o přístupu personálu
Mel jsem služební oktávku a jezdil jsem do velkého servisu v Praze na Proseku, služby a přístup katastrofa! Soukrome mam už pátou hondu, jezdím do malého servisu mimo Prahu a jsem maximálně spokojeny! Znam tam uz lodi osobne, sami fandove do aut, rodinna atmosféra. Takže tyhle "nafinteny" salony zdaleka obcházim.
...lidi....+diakritika...pardon, pisu z mobilu....