Diskuze
Semafory zdržují a škodí ekonomice, tvrdí britský ekonomický institut
Děkujeme za pochopení.
M90a21r89e94k 62J71a32n48e13č32k10a
Ono vypínání je jedna věc a pozornost řidiče druhá. Již jsem byl několikrát svědkem toho, když kolem 23hod. se automaticky vypl semafor do stavu blikání oranžové, kdy bezmozci za volantem automaticky brali svoji cestu za hlavní, i když to bylo zcela opačně. Co na tom, že tam bylo dopravní značení jako vrata. Po pár velmi vážných dopravních nehodách semafory na té jinak naprosto přehledné a pohodové křižovatce fungují zase nonstop. Takže nelze paušalizovat
O81l18d85ř70i10c55h 62J15a34n44e25č51e33k
já teda myslím, že škodí hlavně auta ve velkoměstech. ti lidé si neumí představit, jak krásně by se tam bez aut dalo žít.
a že jsou výfukové plyny, hluk a opotřebení brzd lepší než přejeté děti?
že by všem byla dobrovolná kooperace přínosnější je sice pěkné tvrzení, ale fakt nevím, jak té dobrovolné kooperace dosáhnout. víme přeci, že lidé jsou většinou příliš velcí sobci, aby dobrovolná kooperace mohla fungovat ve větší skupině.
je dost řidičů, cyklistů i chodců, kteří neumí ani dodržovat jasně daná pravidla - jak po takových chtít dobrovolnou kooperaci?
P96a25t92r75i48k 85K89o16u50b79a
Se mi libi jak podobny kecy vzdycky vyplodi nekdo, kdo jede autem jednou za rok a jinak sedi doma na zadku a bude ostatnim urcovat s cim a kam maji jezdit.
P77e29t94r 45A81s75c68h65e96n46b77r56e10n26n41e92r
V Hradci Králové mají dokonalou kombinaci - kruháč se semaforem
A40n38t47o63n46í42n 44S21e49b57e23r86a
No to mně stačí že na hlavní třídě ve větším městě, když člověk jeden ca 50-60 Km/hod, tak chytne každou červenou po cestě. Až když jede 70, tak pak chytne zelenou vlnu. Ale to zase rýžuje město na pokutách. Tak si vyberte. .
S68t58a26n80i74s97l17a70v 21T14v96r71z
A co třeba jet 35-40? To je rychlost, na kterou jsou semafory stavěné, protože při ní nedochází k neplynulostem způsobeným odbočováním a přecházením přes přechody pro chodce.
A46n96t24o80n25í38n 85S84v31o71b17o69d73a
Stačí udělat inteligentní semafory, aby kamera počítala auta stojící na červenou. Nejblbější je stát na červenou a na zelenou nejede žádné auto. "Ideální" křižovatka je u O2 arény v Praze :-(, tam stávají auta a nikdo nechce do O2 arény
R83o95m34a61n 80P95o48l30á96č81e12k
Tohle je z velké části vina chodců... Zmáčknou si tlačítko a pak si jdou na červenou, ale auta to zastaví...
T18o70m80á36š 40Z75e27m49a28n
Souhlasím i s tím co není v nadpisu -
Nesmyslné pomalé zóny a cyklospruhy a úkor jízdních pruhů.
V Praze cyklsitika nemá valný význam ani v létě, natož přes celý rok, ale cyklopruh překáží neustále.
J63i95ř21í 71S38v65o96b50o55d16a
Nové auto ví o každém jiném autě "půl kilometru" kolem sebe, proč to proboha nezvládne semafor!!! Stát na červené zatím co zelená svítí do pusté odbočky mi přijde v dnešní době nepochopitelné. Tam by mohla být úspora paliva a nervů.
T37o94m71á85š 37Z17e72m20a64n
Stačilo by aby semafor znamenal "dej přednost" a ne "stůj".
J10a74k59u27b 55K83o75s
Tak se dá souhlasit. Jsou asi místa kde jsou nutné, ale těch bude menšina.
M89i79l39o97s29l62a26v 30Z87u84b62r
A to ještě nezažili brněnské semafory, to je teprve KATASTROFA !!!!!!
J33i25ř97í 97K74o89c53u16r46e83k
Kolem Kasáren, žejo? Buď 75-80 nebo 30-35. Jinak si člověk postojí na každém. Což je super, když tam trčí jediný kloubový autobus a čeká na zelenou. Třeba v devět večer.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...