Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mýtné bude dál vybírat Kapsch, navrhne Ťok. Šanci má i firma blízká Kellnerovi

Mýtné brány by mohla v budoucnu opět provozovat firma Kapsch. Ministerstvo dopravy včele s Danem Ťokem navrhne prodloužení smlouvy s rakouskou společností vládě. Ministr zároveň nevyloučil, že bude vyjednávat i s provozovatelem mýtného systému na Slovensku, společností SkyToll, která je spojována s Petrem Kellnerem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23a11r82e12k 14M61a59r81t17i46n 8179754386570

Tak zase zadání bez veřejné soutěže? Hlavně, že ANO vykřikovalo, jak toho předchozí vlády zneužívaly a že oni to rozhodně dělat nebudou. A ejhle! Tu u Ťoka zakázka bez soutěže na poradce mýta, tu bez soutěže přímo pro Kapsch, tu bez soutěže na registr vozidel, tamhle bez soutěže na dodávku registračních značek na přání... Vypadá to, že to co kritizovali, využívají víc než hojně!

+1/0
27.1.2016 9:48

T91o83m74á95š 94V89a14v11e50r85k88a 7651110132604

tak mýtné by mělo být satelitní a nemusely se stavět žádné brány, v 21.století je mikrovlný systém anachronismus s výhodou pro politiky. Satelitní by se dal použít i pro osobáky, ale to by se vybralo míň než na dalniční známku.

0/0
26.1.2016 22:37

V53i66k24t39o55r 27N32o31v44a59k 5193783571889

Tok-dalsi podvodnik!!!!

+3/0
26.1.2016 19:21

P62a91t62r32i63k 23K65o33u60b25a 3872152270215

Tok se za cely svoji ministerovani zmohl tak maximalne na trapne radar do zuzeni na dalnice, jinak se nic nestiha. OStatne ani ten radar ne ;-D

NEskutecne smesna figurka, ktera mela byt davno odvolana.

+5/0
26.1.2016 17:39

L10u63k74á70š 26B16r43a55n31d71e42j62s 2383565721721

Tak ano - minimálně od r.2012 se o problému ví. Již od ledna 2014 jsou tam "experti z ANO". Neudělali nic (či skoro nic), krom legendárního ustanovení Deloittů za 60 mio coby konzultanta bez soutěže, zatímco předchozí konzultant vysoutěžený (ale) jinou vládou stál 23 mio. Dost tristní bilance...

Jinak systém bran rozhodně není nic zoufale zastaralého, v Rakousku jej ostatně užívají také. Problémem sice mohou být smlouvy s Kapschem, ale pokud se podívám na čísla, tak nákladovost na provoz a údržbu u nás je nyní cca 20%(20,4% v r.2014) z vybraných peněz, v EU, bez ohledu na systém, je to mezi 18-22%. Samozřejmě je to mj. i tím, že se postupně měnily sazby, ale i tak to není špatné číslo. Na Slovensku je to zatím tuším výrazně vyšší nákladovost, i když i tam lze očekávat postupný pokles.

+1/0
26.1.2016 17:18

P54a54v91e70l 37R98y12b18á50ř 7372881539580

Vláda ČSSD zadala firmě Kapsch (určitě naprosto nezištně) vybírání mýta už před léty, takže "nezištná" spolupráce musí pokračovat. Další zajemci jsou jen stafáž, aby se neřeklo. Kapsch má své jisté, že to moc nefunguje, že za vše zodpovídá stát, to nevadí.

+2/0
26.1.2016 17:03

J15a93k11u43b 26F26e47i40f78a93r 7239909756569

Tak pan Ťok už nám asi předvedl co dokáže jako ministr, takže teď by si mohl už sbalit kufry a odťokat.

+6/0
26.1.2016 16:17

V88l18a90s93t90i96m86i41l 41S54v66o33b17o91d47a 7713238975924

"Mýtné bude dál vybírat Kapsch..."

Tentokrát je to po těch průserech s kamiony, kteří dálnice kvůli mýtu objíždějí a tím, že jejich "mýto" je postavené na dávno zastaralé technologii, muselo přijít na hodně draho. Obálka byla velmi baculatá ;-D.

+1/0
26.1.2016 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.