- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak neblázněte, co bude kult nakousnutého jablka dělat bez nějaké té předražené novinky?
Těm, do tady mluví o reklamách na Apple - tady je JEDINÁ, která kdy v česku byla .
Je z roku 1997.
To fakt naštve. Mít zisk jen 1,2 bilionů Kč místo obvyklých 1,4 biliónu Kč
applu by měli platiti všichni, kdo okopírovali nápad s dotykovým chytrým telefonem a vůbec celý design (samsung a spol.) a dařilo by se mu hned a navždy... ať udělají TV, tu bysme domu chtěli moc! jinak už všechno máme a kdyby bylo iLejno, taxi ho pořídíme 2x a s největší pamětí
vy asi nic netušíte o tom, že tu byl poměrně značný trh se smartphony ještě před tím, než Apple udělal první iPod s telefonním modulem, že ....
to jejich nakousnuté jablko je k ničemu
Jistě, ale psst, nikomu to neříkejte. Nejhodnotnější firmou jsou jistě jen proto, že to nikdo neví.
Apple je postaven ani ne tak na geniálních výrobcích, jako spíše na geniálním marketingu. Jenže ani sebegeniálnější marketing nedovede zalomcovat s takovými věcmi jako jsou třeba hospodářské potíže Číny a Ruska (velkých odběratelů této firmy).
Já jsem v ČR reklamu od Applu ještě snad ani neviděl, vy jo? Takový Samsung má reklamy daleko víc.
Ktere prijdou tento rok. Zacinam premyslet, ze tyto zpravy o poklesu jsou soucasti marketingove strategie, aby dobre vysledky byly jeste prekvapivejsi...
apple čeká zcela normální a očekávaný pokles, je to normální efekt dostavující se u firem které mají nadvládu na trhu. Není již kam růst, nelze už přilákat více zákazníků. Nelze expandovat na nové trhy. Naproti tomu množí se konkurence, stoupá její kvalita a bere si tak větší podíl na trhu. A v tu chvíli se prostě dostaví pokles. Kupříkladu v mobilních telefonech to před mnoha lety postihlo nokii. Není na tom nic hrozného, až na to, že to může zahýbat hodnotou firmy. Ony neuchopitelná čísla začnou létat nahoru a dolů s každým prohlášením, s každou statistikou poklesu prodejů. Firma začne mít problémy i když kvalita výrobků neklesla. I to nakonec potkalo nokii. Tohle je příklad z mobilů, našlo by se mnoho příkladů v jiných oborech. Každý kopec má svůj vrchol a za ním je cesta dolů.
nečekal by, pokud by stále žil Steve Jobs ... druhého takového "magora" - v tom dobrém slova smyslu - ta firma nemá ...
No to je snad logické, že nelze donekonečna růst. Myslím, že Applu bude bohatě stačit, když si udrží loajalitu současných zákazníků a bude je ždímat i nadále.