- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je otázka, zda je pro cestujici vyhodnejsi jidenka za 185,- a kava zdarma nebo jízdenka za 99,- a kava nezdarma.
Já nevím, proč je u ČD velký rozdíl v cenách občerstvení v restauračním vagónu a v minibaru v určitých expresech, kde káva a čaj stojí 10Kč, v restauračním voze 39Kč. Proč musí stát kafe na jednom místě 39Kč, když to jde i za 10Kč?
Ve vlacích ČD je sice o občerstevení zájem, ale měly by jít s cenami tak o 20% dolu, určitě by se tržby zvýšily.
No provoz restauračního vozu (+ vysoká správní režie aparátu JLV a.s. ) stojí násobně více než provoz vozíčku na "čtyřech kolech" ... papírový kelímek se vyhodí, porcelán se musí umýt a stojí více a časem se rozbije nebo otluče ... minibar je služba ČD nebo "soukromníka", restaurační vůz služba JLV a.s.
Ceske drahy nabizi zlatou inkartu za 20. tis. pro neomezene cestovani. Regiojet nabizi zdarma kvalitni kavu a pochutiny za par korun, ktere by si clovek normalne ani nekoupil. Ten kdo nenabizi vubec je Leoexpress: Spatny vlak, spatne sezeni, zadne soukromi, spatne jidlo, malo mista. Co maji vsichni spolecneho jsou technicke problemy: teplo/chlad, toalety, zapach,vrzani, necistoty.
Servis (občerstvení) je fajn. Ale myslím že je zbytečné se u RJ tak podbízet a prodělávat na tom. Kdo chce, tak si to za normální cenu koupí tak jako tak, a komu se bude zdát drahé, tak na něm se aspoň neprodělá.
do nákladů na servis se započítali i nápoje zdarma a rozdíl je jen 6 milionů, takže z placených prodaných jídel dotují evidentně i tu kávu/mošt/mátový čaj zdarma. Ono i ten kousek koláče musí stát logicky nákladově méně než 9 korun.
Pane Sůro, vy jste diletant. Napsat takový paskvil, honosící se názvem VELKÝ TEST VLAKŮ, to je sice na jedné straně odvaha, na straně druhé vůbec nevíte, co děláte. Z jakých pramenů jste čerpal, že tvrdíte, že se jedná o nejlevnější trať v Evropě? Co vlastně hodnotíte? O jaký test se jedná? A to nemluvím o pravopisných a věcných chybách či časových souvislostech. On-line reportáž, to je tedy počteníčko! Váš nadřízený asi musí být velký lidumil, protože v normální standardně fungující firmě byste si nevydělal na suchý chleba.
Jen těžko například za kus tvarohového dortu zaplatíte v kavárně 9 korun. *** Kavarna vydelava na kave a dortech a REGIOJET je dopravce, takze to srovnani trosku nesedi pan velkomozny.
Jezdím vlakem Brno-Jindřichův Hradec (jde o "rychlík" Brno-Plzeň). Cesta trvá běžně 3 a půl hodiny a úplně by mi stačilo, kdyby tudma někdo prošel a aspoň po mně švihnul nějakou sušenku. A nebo kdybychom nemuseli jezdit v těch hnusných starých koženkových vagónech, to by bylo taky fajn.
A on je problém si tu sušenku koupit na nádraží v kiosku? Tuhle zhýčkanost nechápu, za chvíli budou lidi chtít, aby jim obec domů nosila uvařený oběd, ne?
Technická: "sešitový jízdní řád" je služební pomůcka, obsahující podrobné tabulky jednotlivých vlaků, je určen hlavně pro strojvedoucí. "Knižní jízdní řád" obsahuje traťové tabeláry a je určen především pro cestující, tedy to je to, o čem je v článku řeč.
Ačkoliv jsem se tady s některými skoro pohádal, tak nikdy jsem nezpochybnil že konkurence je přínosná. Na této trati je fajn, že si může každý vybrat. Rozdíly jsou malé. ČD potřebovaly konkurenci jako sůl a v posledních letech šly hodně nahoru a to i mimo trať Praha-Ostrava. Bohužel ČD bývají často politickým odkladištěm jinak neschopných lidí, kteří si tam přijdou na teplá místečka. S obyčejnými zaměstnanci ani s vlaky ČD ale většinou problém nemám. Největší přínos v konkurenci vidím to, že se ČD zlepšily a začalo se o železnici více psát a mluvit
No, raděj s tou cestou počkám ještě nějaký ten týden, než začnou dopravci za jízdu do Ostravy platit zákazníkům.
Tak tak, zatím co Jančura jídlo, pití, aerolinky nasazují půůst