Diskuze

Boj o cestující začíná u kávy a jídla. Jančura je dotuje miliony ročně

Konkurenční boj na železniční trati mezi Prahou a Ostravou se neodehrává výhradně na poli cen jízdenek, jízdních řádů nebo kvality vlakových souprav. Pro nezanedbatelnou část cestujících je zásadní i to, jak a za kolik se za jízdy občerství.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

je otázka, zda je pro cestujici vyhodnejsi jidenka za 185,- a kava zdarma nebo jízdenka za 99,- a kava nezdarma.

0 0
možnosti

Já nevím, proč je u ČD velký rozdíl v cenách občerstvení v restauračním vagónu a v minibaru v určitých expresech, kde káva a čaj stojí 10Kč, v restauračním voze 39Kč. Proč musí stát kafe na jednom místě 39Kč, když to jde i za 10Kč?

Ve vlacích ČD je sice o občerstevení zájem, ale měly by jít s cenami tak o 20% dolu, určitě by se tržby zvýšily.

0 1
možnosti

No provoz restauračního vozu (+ vysoká správní režie aparátu JLV a.s. ) stojí násobně více než provoz vozíčku na "čtyřech kolech" ... papírový kelímek se vyhodí, porcelán se musí umýt a stojí více a časem se rozbije nebo otluče ... minibar je služba ČD nebo "soukromníka", restaurační vůz služba JLV a.s.

1 0
možnosti
Foto

Ceske drahy nabizi zlatou inkartu za 20. tis. pro neomezene cestovani. Regiojet nabizi zdarma kvalitni kavu a pochutiny za par korun, ktere by si clovek normalne ani nekoupil. Ten kdo nenabizi vubec je Leoexpress: Spatny vlak, spatne sezeni, zadne soukromi, spatne jidlo, malo mista. Co maji vsichni spolecneho jsou technicke problemy: teplo/chlad, toalety, zapach,vrzani, necistoty. :-)

0 0
možnosti

Servis (občerstvení) je fajn. Ale myslím že je zbytečné se u RJ tak podbízet a prodělávat na tom. Kdo chce, tak si to za normální cenu koupí tak jako tak, a komu se bude zdát drahé, tak na něm se aspoň neprodělá.

1 1
možnosti

do nákladů na servis se započítali i nápoje zdarma a rozdíl je jen 6 milionů, takže z placených prodaných jídel dotují evidentně i tu kávu/mošt/mátový čaj zdarma. Ono i ten kousek koláče musí stát logicky nákladově méně než 9 korun.

0 0
možnosti

R90o61b61e98r45t 47P79i47k

27. 1. 2016 21:29

Pane Sůro, vy jste diletant. Napsat takový paskvil, honosící se názvem VELKÝ TEST VLAKŮ, to je sice na jedné straně odvaha, na straně druhé vůbec nevíte, co děláte. Z jakých pramenů jste čerpal, že tvrdíte, že se jedná o nejlevnější trať v Evropě? Co vlastně hodnotíte? O jaký test se jedná? A to nemluvím o pravopisných a věcných chybách či časových souvislostech. On-line reportáž, to je tedy počteníčko! Váš nadřízený asi musí být velký lidumil, protože v normální standardně fungující firmě byste si nevydělal na suchý chleba.

0 0
možnosti

K91a66r59e26l 53M70a74l66ý

27. 1. 2016 19:19

Jen těžko například za kus tvarohového dortu zaplatíte v kavárně 9 korun. *** Kavarna vydelava na kave a dortech a REGIOJET je dopravce, takze to srovnani trosku nesedi pan velkomozny.

1 0
možnosti

Jezdím vlakem Brno-Jindřichův Hradec (jde o "rychlík" Brno-Plzeň). Cesta trvá běžně 3 a půl hodiny a úplně by mi stačilo, kdyby tudma někdo prošel a aspoň po mně švihnul nějakou sušenku. A nebo kdybychom nemuseli jezdit v těch hnusných starých koženkových vagónech, to by bylo taky fajn.

4 2
možnosti

A on je problém si tu sušenku koupit na nádraží v kiosku? Tuhle zhýčkanost nechápu, za chvíli budou lidi chtít, aby jim obec domů nosila uvařený oběd, ne?

3 3
možnosti

Technická: "sešitový jízdní řád" je služební pomůcka, obsahující podrobné tabulky jednotlivých vlaků, je určen hlavně pro strojvedoucí. "Knižní jízdní řád" obsahuje traťové tabeláry a je určen především pro cestující, tedy to je to, o čem je v článku řeč.

3 0
možnosti

J11a88n 54S37ů96r54a

27. 1. 2016 16:28

díky za upozornění, máte pravdu:)

2 0
možnosti

Ačkoliv jsem se tady s některými skoro pohádal, tak nikdy jsem nezpochybnil že konkurence je přínosná. Na této trati je fajn, že si může každý vybrat. Rozdíly jsou malé. ČD potřebovaly konkurenci jako sůl a v posledních letech šly hodně nahoru a to i mimo trať Praha-Ostrava. Bohužel ČD bývají často politickým odkladištěm jinak neschopných lidí, kteří si tam přijdou na teplá místečka. S obyčejnými zaměstnanci ani s vlaky ČD ale většinou problém nemám. Největší přínos v konkurenci vidím to, že se ČD zlepšily a začalo se o železnici více psát a mluvit R^

13 0
možnosti

J68a28n 98H51u75b18e70n25ý

27. 1. 2016 15:24

No, raděj s tou cestou počkám ještě nějaký ten týden, než začnou dopravci za jízdu do Ostravy platit zákazníkům. ;-)

0 1
možnosti

Tak tak, zatím co Jančura jídlo, pití, aerolinky nasazují půůst!!

0 0
možnosti