Diskuze
Mají vlaky stavět v České Třebové? Stát si zadal studii za čtvrt milionu
Děkujeme za pochopení.
M89i32l20a53n 27G46a30j97d13á56c28s
K redukci by mělo dojít. Nabídka každých 10 min. vlak na Prahu je zbytečný luxus. Úspora času pro projíždějící cestují je zřejmá nemluvě o úspoře energie.
V69á29c97l25a34v 81B71á80r72t11a
Mě jenom mrzí to že z České Třebové na Slovensko do Popradu zrušili zastavování u dvouch vlaků které jediné denně jezdili od společnosti Regio Jet do Popradu Musel jsem změnit způsob dopravy.
N31a28ď88a 42M57a60r44k74l33o12v73á
Obyčejný, selský rozum! Pokud nebudou řeku krmit potoky, nebude řeka !!Takže pánové tam nahoře, když do rychlíku nepřistoupí lidé z regionálních vlaků tak koho asi povezete. Raději si vezmou auto. Bez přestupů , kde jsou bez tak návaznosti pro srandu králíkům ! Nebo těm nahoře ???
R72a98d93e65k 35J14a33n39a64t25a
Zde se nemluví o rychlících - ty v každém případě budou v ČT stavět.
Spor se vždy vedl pouze o nejvyšší vrstvu dálkové dopravy, zda mají v ČT zastavovat Pendolína, EC či railjety na linkách Praha-Brno-Wien, Praha-Brno-Budapest, Praha-Ostrava-Warszawa, Praha-Ostrava-Žilina.
M36a54r75t34i18n 90P27r74a94ž68á22k
To je snad dobre, ze to stoji tolik penez!
Vetsina tech penez jde na dph, dane, skoleni, razitka, platy a z nich socialni a dane.
Kdyz tu budou platy a duchody polovicni, bude mene stat i studie...
Ve Svycarsku by takova studie prisla na milion
D62a88d11a87k 35P38e13t71r
Nezastavovat v Třebové, z České dojde pěšky. Je to kousek.
T46o67m80á94š 67Z55a35h26á39l26k45a
Navrhuji zavést EEST - elektronickou evidenci státních zaměstnanců. Takhle plýtvat, ach jo. Stačilo se zeptat třeba mě nebo někoho kdo už vlakem někdy jel a bylo by to zadarmo
B75o48h70u66m16i91l 44S65ý33k52o53r56a
Nevím jestli někdo nezapomněl, že vlaky mají jezdit pro lidi
V57i17k15t60o45r 15N64á47r78o94ž36n91ý
No myslím , že kdyby stejnou studii zadali sedmi pracovním týmům , že by se dosáhlo sedmi různých výsledků .
Myslím , že konečné řešení , kdy něco zastavuje a něco nikoliv je kvalitním kompromisem ..
P77e68t73r 80N66i61v65n11i44c78k32ý
Jasně, že různé týmy se dopracují k různým výsledkům. Je tam mnoho faktorů, kterým mohou dávat různé váhy. Taky tam jsou tlaky, aby ta studie vyšla s určitým, předem očekávaným výsledkem.
Přitom na v ČT je konkurence několika dopravců. Co tak rozhodnutí nechat na nich? Trh ukáže. Pokud přesto místní politici přesto mermomocí chtějí, aby tam ČD zastavovaly více (přestože jich tam zastavuje dost), ať si zaplatí dopravní obslužnost.
J46i24ř28í 43P80o43s93p46í48š93i24l
Buď tam lidi nastupují a vystupuji v dostatečném počtu, stačí se podívat na prodané lístky nebo tomu tak není. Z toho se dá vyvodit jednoduché řešení.
V33i46k59t50o74r 79N34á60r97o95ž52n43ý
Já to vidím tak , že pokud by se dokázal naplnit na 100% kapacity vlak z Prahy až do Ostravy , proč by měl někde zastavovat?
Pokud se vlak nenaplní , je třeba přemýšlet , jak je co nejvíce naplnit a další zastávky jsou dobrá příležitost. Jinak železnice může těžit z toho ,že zastávka navíc neznamená až tak velkou časovou ztrátu. To u autobusů je to horší. Zastavit s autobusem Praha-Jablonec v Mladé Boleslavi může představovat 20 minut navíc...
R73a38d32i69m 83P66o89l86á55š22e37k
Nevím, jak to je teď, nedíval jsem se na jízdní řády, ale dříve byla Česká Třebová významnou stanicí pro přestup směrem na Brno. Spousta lidí jela z Prahy rychlíky na Ostravu a v České Třebové přestupovala na jiné rychlíky na Brno.
velikost města jinak není tak podstatná, podstatný je spíš počet obyvatel, kteří bydlí v dosahu příslušných místních tratí.
V Budoucnu by potom mohla být Česká Třebová významnou stanicí pro vlakové spojení z Polského Slezska směrem na Brno.
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry
Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...
Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři
Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...
OBRAZEM: Přehršel techniky a stovky dělníků. Jak finišuje dálnice D4 do Písku
Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...
Smutný konec slavné návrhářky: jde do vězení za pašování krokodýlích kabelek
Módní návrhářka Nancy Gonzalezová, jejíž doplňky nosila zpěvačka Britney Spears a také například...