- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K redukci by mělo dojít. Nabídka každých 10 min. vlak na Prahu je zbytečný luxus. Úspora času pro projíždějící cestují je zřejmá nemluvě o úspoře energie.
Mě jenom mrzí to že z České Třebové na Slovensko do Popradu zrušili zastavování u dvouch vlaků které jediné denně jezdili od společnosti Regio Jet do Popradu Musel jsem změnit způsob dopravy.
Obyčejný, selský rozum! Pokud nebudou řeku krmit potoky, nebude řeka !!Takže pánové tam nahoře, když do rychlíku nepřistoupí lidé z regionálních vlaků tak koho asi povezete. Raději si vezmou auto. Bez přestupů , kde jsou bez tak návaznosti pro srandu králíkům ! Nebo těm nahoře ???
Zde se nemluví o rychlících - ty v každém případě budou v ČT stavět.
Spor se vždy vedl pouze o nejvyšší vrstvu dálkové dopravy, zda mají v ČT zastavovat Pendolína, EC či railjety na linkách Praha-Brno-Wien, Praha-Brno-Budapest, Praha-Ostrava-Warszawa, Praha-Ostrava-Žilina.
To je snad dobre, ze to stoji tolik penez!
Vetsina tech penez jde na dph, dane, skoleni, razitka, platy a z nich socialni a dane.
Kdyz tu budou platy a duchody polovicni, bude mene stat i studie...
Ve Svycarsku by takova studie prisla na milion
Nezastavovat v Třebové, z České dojde pěšky. Je to kousek.
Navrhuji zavést EEST - elektronickou evidenci státních zaměstnanců. Takhle plýtvat, ach jo. Stačilo se zeptat třeba mě nebo někoho kdo už vlakem někdy jel a bylo by to zadarmo
Nevím jestli někdo nezapomněl, že vlaky mají jezdit pro lidi
No myslím , že kdyby stejnou studii zadali sedmi pracovním týmům , že by se dosáhlo sedmi různých výsledků .
Myslím , že konečné řešení , kdy něco zastavuje a něco nikoliv je kvalitním kompromisem ..
Jasně, že různé týmy se dopracují k různým výsledkům. Je tam mnoho faktorů, kterým mohou dávat různé váhy. Taky tam jsou tlaky, aby ta studie vyšla s určitým, předem očekávaným výsledkem.
Přitom na v ČT je konkurence několika dopravců. Co tak rozhodnutí nechat na nich? Trh ukáže. Pokud přesto místní politici přesto mermomocí chtějí, aby tam ČD zastavovaly více (přestože jich tam zastavuje dost), ať si zaplatí dopravní obslužnost.
Buď tam lidi nastupují a vystupuji v dostatečném počtu, stačí se podívat na prodané lístky nebo tomu tak není. Z toho se dá vyvodit jednoduché řešení.
Já to vidím tak , že pokud by se dokázal naplnit na 100% kapacity vlak z Prahy až do Ostravy , proč by měl někde zastavovat?
Pokud se vlak nenaplní , je třeba přemýšlet , jak je co nejvíce naplnit a další zastávky jsou dobrá příležitost. Jinak železnice může těžit z toho ,že zastávka navíc neznamená až tak velkou časovou ztrátu. To u autobusů je to horší. Zastavit s autobusem Praha-Jablonec v Mladé Boleslavi může představovat 20 minut navíc...
Nevím, jak to je teď, nedíval jsem se na jízdní řády, ale dříve byla Česká Třebová významnou stanicí pro přestup směrem na Brno. Spousta lidí jela z Prahy rychlíky na Ostravu a v České Třebové přestupovala na jiné rychlíky na Brno.
velikost města jinak není tak podstatná, podstatný je spíš počet obyvatel, kteří bydlí v dosahu příslušných místních tratí.
V Budoucnu by potom mohla být Česká Třebová významnou stanicí pro vlakové spojení z Polského Slezska směrem na Brno.