- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přál bych si, aby všechny Vaše články byly napsány takto profesionálně a s odstupem.
A ted pane redaktore, co je pro cestujiciho dulezitejsi. Mit na vyber vice jidla, resit jeho cenu, jestli kolem me ve vlaku nekdo poskakuje anebo prijitdet do cilovych nebo prestupnich stanic vcas? Přestupní casy treba 15 minut vypadaji pekne, ale zejmena v patky a nedele nestaci. Bohuzel. Muze se stat, ze do cilove stanice prijedete i o 4 hodiny pozdeji. A pokud se budete domahat kompenzace, CD se to budou snazit hodit na SZDC. Od te dostanete mozna tak tu omluvu.
Pro mne hraje důležitější roli prostředí a servis než to, jestli vlak přijede po 4 hodinové cestě o 20 minut později nebo ne ;)
Pro pana Sůru: Chtěl jsem napsat IN25 místo IN100. Ale díky za odpověď
Ty vydřidušské ceny za přeshraniční osobáky jsou na hodně místech do Německa, Rakouska, Polska. O cenách za jednu zastávku EC nemluvě. A úpadek spojení s tím spojený je strašný, 25 let po sametu máme furt železniční oponu
No ten největší zážitek je... že pána pisálka zasekli na 5 min v Suchdole na Odrou a pustili před jeho vlak dva vlaky jiného dopravce které stanicí projížděli. On protože je VIP osoba z toho má naběhnutou žilku na čele a musel kvůli tomu zpoždění nuceně dvě hodiny trávit v Praze, protože mu ujel spoj. Tímto podal stížnost na vedení SŽDC na špatné řízení provozu. Protože on jako VIP v tom vlaku seděl a měl právo na přednostní odjezd ze stanice....
Jak vás na iDnesu napadla taková blbost? Spousta lidí jezdí vlakem denně a říkám, kdo nezažil ve vlaku přejetí chlapa, požár a změnu trasy přes jiný kus republiky, ten jako by vlakem nikdy nejezdil!
Mám štěstí, najel jsem vlakem desítky tisíc km jen po ČR a vždycky ten požár, přejetí nebo blesk byl o vlak vedle, ale je fakt, že jsme stáli všichni
Dneska sem strávil ve vlaku hodinu a čtvrt. Kdybyste chtěli, taky vám o tom povím