Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ťokovy omyly a lži s mýtem

Ministr dopravy má pravdu, že stávající smlouva na výběr mýta je špatná. Ve funkci není od toho, aby řešil, kdo před deseti lety dělal chybu, ale aby zajistil pokračování výběru mýta, komentuje situaci kolem mýta redaktor iDNES.cz Jan Sůra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D36u77š61a53n 29V49í57t28e73k 8375602107556

už za Víta Bárty se začala připravovat zadávací dokumentace pro novou soutěž,

Za ministra Pavla Dobeše byla vypracována dosud jediná studie řešící, co a jak dál,

Za ministra Antonína Prachaře směřovalo mýto k řešení zavedením evropskéslužbyvýběru mýta a převod mýtných bran pod stát včetně jejich provozu.

Prachař vypsal tendr na projektového manažera, který však Ťok později zrušil.

Existuje výmluvnější důkaz, že demokracie je naprostá pitomost?

Kdo byl či bude potrestán?

Nikdo, nikdy!

Vláda hlasovala, vláda schválila, vláda rozhodla, vláda .........

0/0
21.2.2016 15:11

T10o59m93á79š 17N28o60v45o70t65n12ý 4690698288197

Krásný byl Ťokův výrok novinářům po zadání nestandartní zakázky Deloitu: "...já přiznávám, že to nebylo příliš standartní, ale slibuji, že se to už vícekrát nestane". Jak malý fracek, který odůvodňuje předem naplánovaný průser rodičům, protože ví, že mu na čemsi hodně moc záleží (tučná obálka od Kapsche).

+3/0
2.2.2016 12:51

V72i39l23é10m 67N28o22v70á85k 3154305866826

Já nevím, co vám pořád na mimistrovi za A_N_O vadí? Nechte ho být. Ještě potřebuje zařídit stavbu dálnice za peníze od soukromých investorů a pak může odejít.;-D

+3/0
2.2.2016 12:03
Foto

J60a45r40o14m58í83r 18P21r55a91u69s 9117737710646

Stranický původ by snad ani nevadil, vadí jen jeho NESCHOPNOST !!!

+2/0
2.2.2016 19:29

P22e58t82r 59Š30i48m54í44č23e60k 5411367862

Jojo, je to ťokot.

0/0
12.3.2016 14:41
Foto

J88a18r74o86m40í76r 83P35r35a96u21s 9857197970266

Tenhle chlap už měl dávno lepit sáčky.

+5/0
1.2.2016 17:48

P46e53t97r 92N56o57v58á37k 8315699650

tunel, tunelář, tuneláři + mafie!!!!!!

+5/0
1.2.2016 16:54

P44e15t11r 26N53o26v56á30k 8315479270

pro ilustraci jak to chodí doporučuji:

Gross, Mrázek a ti, co přežili ... 8-o

reportermagazin.cz

+1/0
1.2.2016 16:57

R82a70d96e86k 39T86o60m71š72ů 3215493382961

Ťok lže a Sůra pro lež taky nejde daleko: "Češi nevidí, že oněch deset vybraných miliard uhradí ve zboží, které si kupují." Nechápu tyhle myšlenkové pochody ze čtvrté cenové skupiny. Jak se projeví v ceně místního zboží přeprava kamionem přes naše území třeba ze Srbska do Dánska a zpět, když takový přepravce platí mýto v ČR? Jaká část vlastně z těch 10 mld jde skutečně na vrub toho "našeho" zboží? A není snad v pořádku, že ten, kdo silnice nejvíce využívá a nejvíce ničí přepravou, tedy kamiony, platí?

České silnice jsou i kvůli kamionové přepravě v takovém stavu, že je to k pláči. Ta částka zaplacená za rok za mýto je směšně nízká i včetně silniční daně. Jenom opravy malé části dálnic mezi Prahou a Brnem budou stát 15 mld korun. Stovky kilometrů silnic prvních tříd, kde se proháněji denně tisíce kamionů jsou často v dezolátním nebo nevyhovujícím stavu, který navíc neodpovídá dnešnímu objemu přepravy. Kde se asi mají vzít ty peníze na budování nových silnic a opravy starých?

+2/−1
1.2.2016 15:38

O69n61d48ř78e39j 40F80r52a26n73c 4419781348

Kamióny se zbožím pro ČR snad mýtné neplatí? Platí, takže sice ne celé, ale značnou část mýta v cenách zboží skutečně uhradíme.

+1/0
2.2.2016 11:04

M18a53r94e38k 87H75r78u29b70y 6377952681288

Casty jsou dostatecne, ale RSD je schopne rozhazet libovolne mnozstvi penez, aniz by cokoli udelalo :-/

+3/0
2.2.2016 12:42
Foto

M71i75l59o96s54l94a76v 13Z55í90t76k77a 8900904667730

Za mýto už měl dávno letět z funkce

+10/−1
1.2.2016 12:48

M65a96r64e18k 15H77r17u75b43y 6337732591778

Za myto meli predevsim nekteri jeho predchudci davno sedetRv

+10/0
1.2.2016 13:48

P98e34t52r 19N21o67v14á92k 8285299460

Ano

ale teď už i on ... jakou má zodpovědnost za další defraudované stovky miliónů 8-o??

+5/0
1.2.2016 16:59

M11a30r61e61k 27M60ü95l83l21e54r 3147409403606

Nechte ho v klidu pracovat, jo?

0/−2
1.2.2016 12:16

J23a92k68u82b 62R30e30i27t35e56r 2665340678784

Voláte po tom příslovečném klidu na práci?

+5/0
1.2.2016 12:48

T32o61m80a46s 77V27a17r83g25a 1545574826365

Koukám snaživí novináři zas pracují na tvorbě viníka. Místo tohohle článku bych uvítal spíš rozhovor s dotyčným (Ťokem), kde by dostal pár nepříjemných otázek.

Sorry ale takhle mi to nepřijde moc fair :-P

+2/−12
1.2.2016 10:35

M88a47r32e93k 93M21a58r97t74i44n 8209654976250

Rozhovor na téma mýto s Ťokem bylo již několik a napříč médii. Zkuste trochu zagooglit, vypadne vám dost rozhovorů. Co je však horší ... člověk, kterej se tím trochu zabývá, ví, že v 90 % na téma mýto lže. Zbytek 10 % je pravda o tom, že smlouva byla udělána tenkrát špatně a dodatek byl ještě horší.

+7/0
1.2.2016 10:40

J82o93s14e94f 92B92r27o61ž58e73k 7663615232531

Asi se stačí podívat, kdy se tato smlouva uzavírala a kdo byl tehdy předsedou vlády - safra, nejsou to v podstatě ty samé osoby co dnes?

+6/0
1.2.2016 10:49

M38a77r24e34k 78M93a41r79t13i62n 8729234186800

Tehdy byl předsedou vlády Jiří Paroubek, ministrem dopravy Milan Šimonovský.

0/0
1.2.2016 16:19

J57a27n 70N80o78v12y 6338892201592

Velmi dobrý článek. To bude zase strejda Babiš nas..nej;-DŤok je podvodník a lhář velkého formátu.Už jen to ,jak v předchozím místě spoluukradl 100 míčů stojí za zmínku.......Babiš to potom žehlil u Skansky aby mu na jeho ministra nedali žalobu . Údajně dokonce nabídl Skansce odkup její České divize.....:-) Jj, jaký ministr takový poskok....

+10/−1
1.2.2016 9:55

J64a89k19u37b 87R58e36i41t97e15r 2685960308844

Nevšimli jste si, jak Ťok lže prakticky neustále? Ohledně bodového systému, pokut, buzerace na silnicích? Proč by o mýtu měl mluvit pravdu?

+6/−1
1.2.2016 8:38

L85e14o83p13o90l51d 31P79r83o45k13e41š 8129854827

P.Ťok si vyhrnul rukávy a prostě to udělal . Výběr mýtného sice podělal , ale už víme , že auto má mít čisté přední sklo a že bodový systém ačkoliv funguje ve většině zemí je v ČR nefunkční a nepřináší státu tolik peněz jako permanentní zvyšování pokut. V tabulkách úspěšnosti MD se posune na první místo , protože za týden vybudoval , pouhou změnou barvy dopravních značek , více nových dálnic než 10 ministrů před ním.

+20/0
1.2.2016 7:00

A20n29t48o66n63í68n 88Š83v14i90h53n35o41s 8258127211602

Již při zavádění mýta jsem nepochopil, proč se vybral systém s mýtnými branami, v době GPS?

+13/0
1.2.2016 6:38

V95í84t 94Ž74í28l30a 4970681378838

protože je to dražší! A tedy bylo více peněz na úplatky a provize

+12/0
1.2.2016 7:04

M15a73r33e56k 55J50a58n 2863852304402

Ťoka nemusím, ale on nekritizoval smlouvu jako takovou ale dodatek. Nejlépe by pan redaktor udělal kdyby ho někde sehnal a zveřejnil ho i s patřičným podpisem.

+1/−6
1.2.2016 4:22

M65a26r96e29k 79M21a46r25t89i64n 8819334526450

Četl jste ten komentář vůbec? Asi ne. Proto vám k onomu dodatku vytáhnu toto:

O dodatku informovala některá média krátce po jeho uzavření, tzn. zkraje roku 2008, a již několik let je dostupný na webových stránkách ministerstva dopravy.

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

+2/0
1.2.2016 10:35

K27a89r17e91l 98M49a96r35t83i82n20e79c 6448978846814

Tendle Daňiél Ťuk je tedák minister k pohledaniju, také dačo zme snád němáli ani za teho socíká ???

+4/0
1.2.2016 0:40

K37a26r90e30l 39V68o97j55t48a 6181607538472

Ono řešení asi není vůbec jednoduché a jde o moc peněz.

+1/−1
1.2.2016 0:37

J29o33s49e80f 20L37a59n50z 8935851804428

Nevím co furt řeší-kdyby místo toho znovuzavedly známky tak vyberou a smenšími náklady. Když za loni za známky do 3,5t utržili 4,4mld a náklady mohly být cca 400mil. , tak za známky pro kamiony by utržili daleko víc při stejně nízkých nákladech.....jenže bez korupce a velkošvindlů , takže by z toho moc nekáplo

+6/−1
1.2.2016 0:29
Foto

D39a41l23i19b98o76r 48B40a17r36t64o42š 5314150587919

Známky na přední okno jsou skutečně vynikající, ale jen pro řidiče, kteří jezdí jen doma. Představte si, že všech 28 států bude požadovat známku nalepenou na přením okně a vy musíte jezdit služebně několikrát za měsíc do všech těchto států. Tak prostě budete mít na okně 28 nálepek a k tomu ještě přijdou ty zelené nálepky, že můžete do centra města, a to také 28x a máte okno zalepené...AŤ ŽIJE LOGIKA a volnost pohybu.

Celý systém vybírání mýtného tímto způsobem je hloupost, Je to zastaralý způsob a zastaralé myšlení. Jde to jinak, lépe a pohodlněji. Jen je nutné myslet.

+9/0
1.2.2016 8:16

P61a53u90l 87J53a87r64o59s 2693988330

Lanz..Ty znamky,neni zase tak stastne reseni.Priklad :Mam jed na Videnske letiste a potrebuji.... Znamku CR,Slovenskou a Rakouskou.Nebo se trckat po tech dedinach.Zas tak casto tam nejezdim,abych utracel za tolik dalnicnich znamek,kdyz jedu nekoho vyzvednout na Videnske letiste.;-);-)

+2/0
1.2.2016 11:38

F69r34a41n43t39i19š86e98k 37L83o46s 2480413222226

Ty jezdíš někoho vyzvedávat kamionem??

0/−1
2.2.2016 7:01

P39a91u68l 17J58a15r78o67s 2883498940

Frantisku..Pisi o osobnim aute.Ceskou .Rakouskou a Slovenskou,dalnicni znamku snad musim mit?Kdyz jedu po jejich dalnici

+1/0
2.2.2016 8:19

P91a88v51e75l 63Š48e10d52l78b16a75u92e34r 7328441162315

Slovenskou ne, zaplatíte mýto přes internet a přijde Vám doklad s registrační značkou.

0/0
2.2.2016 17:55

P17a25u15l 59J75a40r58o71s 2893618490

Pavle

Co kdyz nema nekdo internet?

0/0
2.2.2016 22:05

J28a89n 66N51o92v44á27k 7970575606306

On se snaží dělat věci správně. je to takový Mirek Dušín, který se sice snaží, ale v zásadě nic moc neudělá. Pak z toho vyplývá otázka jestli snaha opravdu stačí.Nevím jaký byl manažer v předešlých společnostech, ale obávám se, že tímhle způsobem mohl úplně v pohodě proplouvat bez ztráty kytičky a to je taky určitá šikovnost :-)

+2/0
31.1.2016 23:58

M96a47r87e42k 16M63a98r43t84i24n 8979574596730

Jako manažer Skansky naprosto selhal. Do té doby ziskovou firmu přivedl během svého působení do ztráty několik stovek milionů korun. Navíc se o něm už i mimo Skansku tvrdí, že měl řád donášení. To asi hovoří za vše.

+3/−1
1.2.2016 10:32

R44a45d26e57k 92N13o72v85a60k 9334873489330

Ono zrovna nebylo příznivé prostředí, tak se mu to likvidování Skansky šlo jaksi lépe. Tím ale nechci tvrdit že je to diletant.

Ale co, přeci všici kradnů!

0/0
1.2.2016 16:12

J10a88n 14N45o57v70á86k 7270665706426

Ťok, Krnáčová, Stropnický. Ťok - dobrý prezentátor ( je všude první a všechno dělá jako první správně, všechno vysvětlí, všechno je důležité ) a na první poslech mu i člověk věří, ale výsledek jeho práce ať každý posoudí sám. To, že má charisma sklenice od okurek je docela vtipná glosa. Krnáčová - nejdřív udělá průšvih, pak sestavuje pořád nějaké pracovní skupiny a pak se snaží odprezentovat nápravné řešení toho průšvihu co udělala. Bojí se vystupovat veřejně a bojí se nebo neumí mluvit spatra. Stropnický - ten se tyhle móresy teprve učí, takže u něj hrozí maximálně lehčí průšvih, protože nováčkovi se musí stát za zády. No to je pracovní skupina Adreje Babiše :-) Tak nějak mi přijde, že velké množství času a hlavně peněz je věnováno naučit tyhle lidi nejprve dělat práci, která se od nich vlastně čeká. Popravdě je to taková manažerská školka, která se Babišovi a hlavně nám prodražuje. No nic aspoň se snaží a myslí to určitě dobře :-) proto navrhuji pro ně " sestavit pracovní skupinu ", která je naučí jak efektivně pracovat a neříkat a nedělat blbosti :-)

+14/0
31.1.2016 23:48

P34a93u72l 56J76a34r29o42s 2173778570

Novak..Mate pravdu.Kde ale chce Ceska Rep.najit zkusene reprezentanty naroda ,kdyz jsme zadne od komunistickeho puce K.Gottwaldem v roce 1948 nepotrebovali a nemeli...O Ceskoslovensku kterym smerem pujde,se rozhodovalo v Moskve.I kdyby se v dobe totality objevil spravny ministr,prezident a jakykoliv politik ve vlade ceske,tak nemohl o nicem rozhodovat,bez pozehnani Moskvy.Ti co se tady vyrojili po Sametove revoluci, se musi ucit.Bouzel to vezme jeste radu a radu let..Pokud nas nevezme pod krida Putin a CR na tom bude zase stejne.Pak zase zadne zkusene politiky potrebovat nebudeme.Budou v Moskve.8-o

0/0
2.2.2016 22:28

P98a11u49l 64J56a57r20o86s 2633548660

Jo a ta predchozi manazerska skolka,to byla politicka elita.Ze Honziku.;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 22:39

V39l97a53d79i77s49l86a71v 55N77o73h82e33j97l 7408267198351

a vubec nejhorsi je zase zvyseni buzerace na STK, ktere Tok schvalil RvRvRv;-O

+10/−2
31.1.2016 23:48

L13u54k41á54š 52K89m13e94n92t 5239387174780

Tak pokud ta buzerace na STK omezí čipované chrochtocvak čmoudily, inteligenty s přivařeným hrncem místo výfuku, o kterých ví půl města, jakmile nastartují a zamezí i tomu, že za pětikilo vám přes stk projde kdejaký vrak, co sotva brzdí, pak je to jedině dobře.

Bohužel stanice STK léta neplnily svůj účel a tak teď mají smůlu.

+6/−2
31.1.2016 23:51

J16a87n 66D64l74o12u95h55ý 7784559440329

Prosim vas najdete si na csu statistiky o zpusobenych nehodach. Vraky za to opravdu nemuzou... To je jenom takovej politickej blabol, ze jsou na silnici vraky...

+6/0
1.2.2016 0:38

M78a35r27t26i66n 26T41e10s61a59ř 2989343833553

Za nehody asi ne, ale za emise určitě ano. Ať mi nikdo nevykládá, že ten, co jede zásadně přede mnou a dýmí černým dýmem, nemá vytlučený FPČ a má platné (korektně změřené) emise.

+2/0
1.2.2016 8:02

F63r76a82n56t72i43š48e97k 66L94o65s 2420653232236

Pokud podváděly STK tak měli pokutovat STK a ne buzerovat poctivé řidiče, navíc policie si netroufne zastavit sdrátovaného Žigulíka s 8 cikány uvnitř, nedej bože po nich chtít malý techničák nebo doklad o pojištění a řidičák má v jejich komunitě jeden a jezdí na něj celá rodina

0/−1
2.2.2016 7:05

L78u34k98á96š 32K72m64e85n78t 5369967964160

Je hezké, že se pořád háže na někoho vina a do někoho z minulého vedení se kope. Nicméně za Ťoka zatím žádný extra posun vidět není. U mýta se tu pořád naprosto nesmyslně drží mýtné brány. Přitom satelitní systém by nutnost provozovat nějaké brány zcela odrovnal a umožnil by kamionům zpoplatnit i úseky silnic nižších tříd, aby je nenapadlo to zkoušet přes obce podél dálnic.

Stejně tak nesmyslná dálniční známka v podobě samolepky je výsměch. Proč i ti Slováci mohou mít elektronickou verzi? Kdo na ministerstvu má kamarády ve firmách, které se starají o tisk a distribuci současných známek? To je takový problém spustit portál a zavést elektronickou verzi, kde zaregistruji značku, na tak dlouho jak potřebuji, zaplatím elektronicky a je hotovo? To musí u té dálnice stát policajt s dalekohledem a zírat, zda auto má nebo nemá vylepeno a zda má vylepenou platnou známku? Přitom by stačilo pouze načíst značku a bylo by vymalováno.

Nechápu, proč je u nás naprosto vše zabetonováno v nevýhodných smlouvách. Celková neschopnost spustit jakoukoli formu služby v elektronické podobě pak dostatečně vypovídá o naprosto tragických znalostech, kompetencích a schopnostech pracovníků na ministerstvu. Živíme z našich daní armádu úředníků, která je naprosto zbytečná.

+28/0
31.1.2016 23:45

F27r55a88n42t79i28š48e29k 72N32o82v11o83t79n67ý 2324609336

Když se něco podobného objeví tady, je to pro jmenovaného špatné. Bureš se ho zřejmě zbaví. Nejlépe by to dopadlo, kdyby soudruh Bureš pochopil, že by byl prospěšnější své vlasti - Slovensku a táhnul.

+6/0
31.1.2016 23:36

J60a27n 86B81a35r10t37a 7611828981891

Kdyz je kolem neceho zleva zprava humbuk, je to vzdy cernota, kde jde o prachy. Vcetne penez pro ty, kteri krici.

0/0
31.1.2016 23:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.