Diskuze
Prodejům aut v Evropě vládne Golf. Škoda má v první dvacítce dva vozy
Děkujeme za pochopení.
L94u67k92á98š 41H89l20o14u56c95a76l
Oktávka takřka na úrovni Pašíka, Polo téměř na dvojnásobku čísel Fabie.
až šéfové z VW dovolí dát designérům nové Fabie opravdu hezký vizuál (i když nová Fabka je o dost hezčí než ta předchozí verze), tak se může Fabia Polu dost přiblížit...
P62e60t78r 93Č51e13r68m58á32k
Jaký má smysl porovnávat auta z jiných tříd?
M49a95r80e77k 31J63a45n76e14č67k75a
Celkem překvapení, jak je Škodovka v Evropě na tu mohutnou mediální masáž někde na konci a drtí ji i Clio s Fiestou a dokonce Fabia je na tom i hůře v prodejích než Pand
D72a44n63i53e26l 35S52v16o74b47o16d28a
Golf vládne ale na obrázku je Octavia.
P49a75t97r86i25k 76S77v54o42b10o88d29a
Octavia 1,4 a 1,8 tsi jsou dobrý motory.... první kompromis na spotřebu, co neurazí, druhý takový k požitku...
D85e36n61i35s 66W10i24t78z41k12u
kamarád se teď 1,4 zbavil,prý to bylo nejlínější auto co kdy vlastnil,3 měsíce to vydržel
M75i61c26h33a15l 37N91o70v38á30k
VW k pochopení, Škodovka paráda. Nechápu toho quashqaie jak ten se tam dostal.
O68d71s85t33r54a49n36ě22n20ý 71U86ž71i54v43a67t88e72l
P45e69t90r 70K49o61u71c71k68ý
Ta tabulka mi spíše ukazuje, jak lidem v Evropě chybí peníze na dražší auta.
J60o23s49e37f 79K27o72p12e68c68k24y
Popravde neznam asi zadny vyznamny trh na svete, kde by premiove znacky/popr. nejdrazsi modely standardnich znacek tvorily vetsinu prodeju...
J14i16ř82í 65H26o64r74á31k
Skoda...das auto... jsem myslel, že je auto Škoda v německých rukách (WV), nebo se mýlím ???
J62i95n41d84ř48i34c18h 79Š44k50o70p20e24k
je. A co má být ?
Existuje jako samostatná značka, tak kde je problém
E10m85i82l 53M48i45n46á31ř
Neměl by dát autor odkaz na zdroj? Rád bych si to prohlédl kompletní a třeba i s pořadím, abych nemusel počítat řádky.
E11m31i67l 28M32i94n39á85ř
Se omlouvám, ono to tam je ve skrytém odkazu.
P54e84t86r 50Č18e71r28m38á11k
Správně by mělo být napsáno navzdory mediím - ty se dlouhé měsíce snaží kauzu přenést i do Evropy, kde jinak fakticky neexistuje.
J12i71r47i 37G60a96z57d98a
V Evropě za chvíli zbydou jen evropský značky. Japonci se za několik let budou pakovat...
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Osm incidentů za dva týdny. Co se děje s letadly společnosti United Airlines
Požár motoru způsobený nasátým plastovým obalem, ztráta pneumatiky krátce po startu nebo sjetí...
Trest pro exšéfa zadlužené Evergrande. Doživotně nesmí obchodovat s akciemi
Chuej Kcha Jen, šéf zadlužené čínské realitní firmy China Evergrande, má celoživotní zákaz...
Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu
Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...